Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #1501 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, A_nanas skrev: Denne var sykt irriterende vanskelig 😡😂 Da er det enda mer tilfredsstillende når man endelig løser den 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2018 #1502 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Det er klart! 😀 Fint. Trur eg.... 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2018 #1503 Del Skrevet 23. juni 2018 Men...dere tegnere. Flere tegninger også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #1504 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Men...dere tegnere. Flere tegninger også? Slenger meg på her, yes please! Orker ikke mentale tegninger😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1505 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, Xmasclovn skrev: Slenger meg på her, yes please! Orker ikke mentale tegninger😂 Du får ignorere de da, selv om det kanskje ikke blir så lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #1506 Del Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, ilsep skrev: Du får ignorere de da, selv om det kanskje ikke blir så lett? Jada, det gjør jeg🤣 Titter inn og rett ut hvis det ikke er en «fysisk» tegning der😂 Blir for mye hjernetrim for meg med de mentale, men dere får kose dere!🙌🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1507 Del Skrevet 23. juni 2018 Ny mental tegning: Vakre blå øyne, fyldige naturlige bryn, litt Brooke Shields aktig enkel eleganse både i utseende og utad. Hvertfall det jeg kan bedømme. Brunt hår med lette bølger. Også et ansikt og en person jeg tror de fleste kjenner godt til. Forfatter, musiker, sanger, bla. Denne bør være lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 23. juni 2018 #1508 Del Skrevet 23. juni 2018 Kunne det vært en ide å lage en egen tråd for mentale tegninger? Da blir det lettere skille mellom hva man snakker om her. Jeg har ikke bidratt her enda, men har fulgt tråden i noen dager. Kanskje jeg slenger meg på snart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1509 Del Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, ilsep skrev: Ny mental tegning: Vakre blå øyne, fyldige naturlige bryn, litt Brooke Shields aktig enkel eleganse både i utseende og utad. Hvertfall det jeg kan bedømme. Brunt hår med lette bølger. Også et ansikt og en person jeg tror de fleste kjenner godt til. Forfatter, musiker, sanger, bla. Denne bør være lett. Ingrid Bjørnov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1510 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, Llise skrev: Kunne det vært en ide å lage en egen tråd for mentale tegninger? Da blir det lettere skille mellom hva man snakker om her. Jeg har ikke bidratt her enda, men har fulgt tråden i noen dager. Kanskje jeg slenger meg på snart. Jeg tenkte nettopp på det faktisk. Det hadde kanskje vært en ide å be mod om å skille ut mine mentale tegninger til en egen tråd? Endret 23. juni 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1511 Del Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Ingrid Bjørnov? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1512 Del Skrevet 23. juni 2018 Sissel Kyrkjebø? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1513 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Sissel Kyrkjebø? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1514 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, ilsep skrev: Jeg tenkte nettopp på det faktisk. Det hadde kanskje vært en ide å be mod om å skille ut mine mentale tegninger? Jeg synes at det er fint å ha både mentale tegninger og tegninger i samme tråd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1515 Del Skrevet 23. juni 2018 7 minutter siden, ilsep skrev: Ny mental tegning: Vakre blå øyne, fyldige naturlige bryn, litt Brooke Shields aktig enkel eleganse både i utseende og utad. Hvertfall det jeg kan bedømme. Brunt hår med lette bølger. Også et ansikt og en person jeg tror de fleste kjenner godt til. Forfatter, musiker, sanger, bla. Denne bør være lett. Er hun norsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2018 #1516 Del Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg synes at det er fint å ha både mentale tegninger og tegninger i samme tråd Enig. Men er jo ikke jeg som bestemmer. @ilsep norsk? Ca alder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2018 #1517 Del Skrevet 23. juni 2018 Herborg Kråkevik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1518 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) 10 minutter siden, An0nymBruker skrev: Er hun norsk? 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Enig. Men er jo ikke jeg som bestemmer. @ilsep norsk? Ca alder? Jepp. Dere spør ikke om damers alder...... Jeg overlater til ts å avgjøre om mine mentale tegninger skal bli eller skilles ut. Endret 23. juni 2018 av ilsep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 23. juni 2018 #1519 Del Skrevet 23. juni 2018 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Herborg Kråkevik? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2018 #1520 Del Skrevet 23. juni 2018 5 minutter siden, ilsep skrev: Nei. Eksponert på tv, film, live opptredener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå