Gå til innhold

Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet

Kapittel2

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
3 minutter siden, Moondance skrev:

Yes! Det er den første jeg har klart å gjette riktig her inne, haha, men den var jo litt åpenbar 😜

Jeg klarer bare å tegne de med sterke kjennetegn siden jeg rett og slett suger i å tegne 😅 Uff skulle sett hvordan jeg skrev på barne og ungdomsskolen, en sjimpanse kan skrive og tegne bedre enn meg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg klarer bare å tegne de med sterke kjennetegn siden jeg rett og slett suger i å tegne 😅 Uff skulle sett hvordan jeg skrev på barne og ungdomsskolen, en sjimpanse kan skrive og tegne bedre enn meg :fnise: 

Men det er jo noe! Mine tegninger er også superkleine, hvis jeg skal tegne på ark ser det ut som en barnehage-unge har tegnet 😐 (kanskje ikke lurt å avspore så mye mer, for da slipper de andre å scrolle så langt) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Moondance skrev:

Men det er jo noe! Mine tegninger er også superkleine, hvis jeg skal tegne på ark ser det ut som en barnehage-unge har tegnet 😐 (kanskje ikke lurt å avspore så mye mer, for da slipper de andre å scrolle så langt) 😉

Håper å se en tegning du har tegnet i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Polly Ester skrev:

hahahaha det er ikke røveren Jonathan fra Kardemomme By og ikke B-gjengen. 

20180621_110227.jpg.3c026bd701a15ad54a8b7ad0bbb753d5.jpg

Prins Harry?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
3 timer siden, miaw skrev:

Aleksander skarsgård aka Eric Northman fra true blood?

Kunne vært 😄 men det var Elijah Wood med hobbitører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Moondance skrev:

Her er det åpent for alle tegninger, uansett hvordan de er! Så hvis du har lyst til å tegne på ark trenger du ikke tenke på hvordan den blir seende ut i det hele tatt, vi gjetter i vei uansett. 😊

Endret av Kapittel2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kapittel2 skrev:

Her er det åpent for alle tegninger, uansett hvordan de er! Så hvis du har lyst til å tegne trenger du ikke tenke på hvordan den blir seende ut i det hele tatt, vi gjetter i vei uansett. 😊

Det er det som er så fint med denne tråden 😁 Ikke sant, @Winza⬆️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i hvert fall dette er veldig moro. Og jeg håper at alle som har lyst til å delta føler at de kan gjøre det uten å være redd for å tegne eller gjette feil. Så lenge man selv vet hvem man prøver å tegne så blir det aldri feil. Og som dere ser blir det stadig vekk gjettet feil, så her er det bare til å henge seg på.

Det er sikkert ikke like aktivt her hele tiden, så hvis noen legger ut en tegning uten at noen gjetter med en gang, da er det fordi ingen har sett det enda eller fordi vi må tenke litt mer før vi kommer på noe å gjette.

Ingen tegninger skal bli oversett. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Prins Harry?

Det må det være. Tenkte på Carl Philip men med tanke på fregnene 🧐 så tror jeg du har rett!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A_nanas skrev:

Det må det være. Tenkte på Carl Philip men med tanke på fregnene 🧐 så tror jeg du har rett!

Det var du som fikk meg inn på det kongelige spor og som deg så kobler jeg også fregnene til Harry. 👀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Det var du som fikk meg inn på det kongelige spor og som deg så kobler jeg også fregnene til Harry. 👀

😀👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Prins Harry?

Ja, det er det det er. Utrolig at du gjettet det, det ligner ikke akkurat på han. Gratulerer. 10 poeng til deg. :roser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, A_nanas skrev:

Cecilie Skog

Nei, hun jeg tegnet er ikke norsk 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne da? 

Den er tegnet av datteren som lo av mine tegninger... :fnise:

20180621_122609.jpg.c3724dc01cd963008ebd50b6698e1e60.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...