Hottrio Skrevet 20. juni 2018 #481 Del Skrevet 20. juni 2018 Vibeke Sæther 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. juni 2018 #482 Del Skrevet 20. juni 2018 9 minutter siden, Kapittel2 skrev: Ja, det kan vi! Nå skal jeg ta kvelden, men legger igjen en siste tegning som jeg lurer på om noen klarer å gjette riktig på: God natt! 😊 Ellen Degeneres? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #483 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Ja, det var den gangen man var ung og lovende. Fy søren det minner meg jo bare om hvor gammel jeg egentlig er. Og mora mi fortsatt ikke hadde blitt tenåring enda engang 😛 Ser Robert Wagner var med, en dyktig skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 20. juni 2018 #484 Del Skrevet 20. juni 2018 8 minutter siden, miaw skrev: Denne er vanskelig, men pytt. Hjertene er hint! Ryan Reynolds og Scarlett Johansson 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. juni 2018 #485 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Ja, det var den gangen man var ung og lovende. Fy søren det minner meg jo bare om hvor gammel jeg egentlig er. Nei da! Du er ikke gammel!!! Jeg husker til og med Helmer og Sigurdsson 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #486 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Og mora mi fortsatt ikke hadde blitt tenåring enda engang 😛 Ser Robert Wagner var med, en dyktig skuespiller Ja, det var det han het. Kjekk kar den gangen i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #487 Del Skrevet 20. juni 2018 Nytt hint til mann som ikke er død og som har fått oppfylt sitt høyeste ønske. Friluftsliv og båtliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catalula Skrevet 20. juni 2018 #488 Del Skrevet 20. juni 2018 27 minutter siden, Leoor skrev: Leo Ajic? Wow. Det hadde jeg aldri trodd skulle bli gjetta så fort!! 😄 Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #489 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Hottrio skrev: Nei da! Du er ikke gammel!!! Jeg husker til og med Helmer og Sigurdsson Jeg tror jeg husker dem. Når jeg tenker på dem så ser jeg for meg at det var noen som gikk inn på kjøkkenet til noen som hadde blitt drept og så var det en stekepanne på komfyren med to speilegg oppi. Var det den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #490 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, catalula skrev: Wow. Det hadde jeg aldri trodd skulle bli gjetta så fort!! 😄 Riktig Det var jo en ordentlig god tegning 👍🏼 Gjorde jobben min enkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. juni 2018 #491 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Ja, det var det han het. Kjekk kar den gangen i hvert fall. 1 minutt siden, ilsep skrev: Nytt hint til mann som ikke er død og som har fått oppfylt sitt høyeste ønske. Friluftsliv og båtliv Lars Monsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 20. juni 2018 #492 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, Kapittel2 skrev: Det er ingen av disse! Jeg svarer mer i morgen. Robin Wright? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #493 Del Skrevet 20. juni 2018 @Kapittel2 er det hun fra Bergen kanskje? Tv2 pusser opp programmene? Kjersti Bergesen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. juni 2018 #494 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, ilsep skrev: Nytt hint til mann som ikke er død og som har fått oppfylt sitt høyeste ønske. Friluftsliv og båtliv Elon Musk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. juni 2018 #495 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Xmasclovn skrev: Hotel Cæsar Ninni og Jens August? Riktig!😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. juni 2018 #496 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Jeg tror jeg husker dem. Når jeg tenker på dem så ser jeg for meg at det var noen som gikk inn på kjøkkenet til noen som hadde blitt drept og så var det en stekepanne på komfyren med to speilegg oppi. Var det den? Mulig det. Husker ikke så nøye.... men det var noe svirring langs kysten (svaberg og sånn) og mord. Husker et vindu som sto åpent og gardinene flagret.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #497 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Hottrio skrev: Lars Monsen Nei. 1 minutt siden, Pringle skrev: Elon Musk? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #498 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Hottrio skrev: Mulig det. Husker ikke så nøye.... men det var noe svirring langs kysten (svaberg og sånn) og mord. Husker et vindu som sto åpent og gardinene flagret.... Så nå at det begynte i 1976 og hvis jeg fikk lov til å sitte oppe og se på dette så skjønner jeg jo at jeg syntes det var litt skummelt, da jeg bare var 5 år den gangen. Det må nok ha vært nyere sesonger jeg har sett litt histen og pisten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. juni 2018 #499 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, miaw skrev: Riktig!😁 Yeeey 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catalula Skrevet 20. juni 2018 #500 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, miaw skrev: Riktig!😁 Mindte meg på at jeg så Georg Anker Hansen og elskerinna på polet på Ullevål her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå