Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #441 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Okay, prøver en til. Dette ser ut som en av de 11 ungene til Trollemor, men i virkeligheten er hun veldig pen. Shakira? 👩🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #442 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Okay, prøver en til. Dette ser ut som en av de 11 ungene til Trollemor, men i virkeligheten er hun veldig pen. Madonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 20. juni 2018 #443 Del Skrevet 20. juni 2018 8 minutter siden, Polly Ester skrev: Okay, prøver en til. Dette ser ut som en av de 11 ungene til Trollemor, men i virkeligheten er hun veldig pen. Brittney Spears? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #444 Del Skrevet 20. juni 2018 Nope, verken Brittney Spears, Madonna eller Shakira. Hun er mørkhåret og ganske ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #445 Del Skrevet 20. juni 2018 9 minutter siden, Polly Ester skrev: Det tenkte jeg også var Cartman som hadde gått ned i vekt. Visste at du også kom til vite hvem det var Husker du nevnte for en tid tilbake i en tråd at sønnen din var fan av South Park 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #446 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Nope, verken Brittney Spears, Madonna eller Shakira. Hun er mørkhåret og ganske ung. Jordan? 10-11 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #447 Del Skrevet 20. juni 2018 Hint. Han liker ikke uanmeldte besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #448 Del Skrevet 20. juni 2018 Vil dere ha nytt hint til mann som fikk oppfylt sin største drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #449 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Visste at du også kom til vite hvem det var Husker du nevnte for en tid tilbake i en tråd at sønnen din var fan av South Park 😄 Jaggu som du husker. Det husket ikke jeg. Ikke at jeg hadde sagt det og heller ikke at sønnen min var fan av det. Men, ja, når jeg tenker på det nå så husker jeg jo at TV'n ofte sto på med South Park den gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #450 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hint. Han liker ikke uanmeldte besøk.. Yoda! Eller Frodo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #451 Del Skrevet 20. juni 2018 15 minutter siden, Leoor skrev: Jeg har lyst til å rose denne tråden for at den er så positiv. Her kan vi bare ha det gøy! 😃 Ja, det kan vi! Nå skal jeg ta kvelden, men legger igjen en siste tegning som jeg lurer på om noen klarer å gjette riktig på: God natt! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 20. juni 2018 #452 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Nope, verken Brittney Spears, Madonna eller Shakira. Hun er mørkhåret og ganske ung. Selena Gomez? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #453 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hint. Han liker ikke uanmeldte besøk.. Trollet i Bukkene Bruse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. juni 2018 #454 Del Skrevet 20. juni 2018 Jesus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #455 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Jordan? 10-11 år? Nope. Dette er også ei som har vært sammen med en annen superkjendis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. juni 2018 #456 Del Skrevet 20. juni 2018 Denne er vanskelig, men pytt. Hjertene er hint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #457 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Tockit skrev: Selena Gomez? Jaaa! Det er det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #458 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Jaggu som du husker. Det husket ikke jeg. Ikke at jeg hadde sagt det og heller ikke at sønnen min var fan av det. Men, ja, når jeg tenker på det nå så husker jeg jo at TV'n ofte sto på med South Park den gangen. Tror det var brukeren som het Cartman du sa det til, haha ja jeg husker mye rart som andre ikke gjør Akkurat nå, ilsep skrev: Yoda! Eller Frodo! Ingen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #459 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Ja, det kan vi! Nå skal jeg ta kvelden, men legger igjen en siste tegning som jeg lurer på om noen klarer å gjette riktig på: God natt! 😊 Glenn Close Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #460 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, miaw skrev: Denne er vanskelig, men pytt. Hjertene er hint! Stephanie Powers og han duden i Par i hjerter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå