Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #401 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg kan henge i denne tråden dagen lang, er hektendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #402 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Nope. Hmmm... Det har noe med Bliss å gjøre... Stella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #403 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Leoor skrev: Tone Damli? Ja! Det er stadfestet og opplest og vedtatt at jeg er en særdeles dårlig tegner, assa! hihi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #404 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Ja! Det er stadfestet og opplest og vedtatt at jeg er en særdeles dårlig tegner, assa! hihi Neida! Ha tro på deg selv. Vi vil ha mer 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #405 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Ja! Det er stadfestet og opplest og vedtatt at jeg er en særdeles dårlig tegner, assa! hihi Ingen slår meg i å suge i tegning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #406 Del Skrevet 20. juni 2018 Ok en til: En person fikk oppfylt sin høyeste drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #407 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Tone Damli Aaberge? 2 minutter siden, Leoor skrev: Tone Damli? Beklager jeg hoppet over dere da jeg siterte rett svar. Her til dere også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #408 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Ja! Det er stadfestet og opplest og vedtatt at jeg er en særdeles dårlig tegner, assa! hihi Selv om jeg gjettet så mye feil og det kom mange forskjellige svar, så synes jeg allikevel at det var bra tegnet av deg! Dessuten er det moro når det ikke gjettes på første forsøk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #409 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Ja! Det er stadfestet og opplest og vedtatt at jeg er en særdeles dårlig tegner, assa! hihi Øvelse gjør mester sies det. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #410 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Selv om jeg gjettet så mye feil og det kom mange forskjellige svar, så synes jeg allikevel at det var bra tegnet av deg! Dessuten er det moro når det ikke gjettes på første forsøk. Takk Ja, det var kjempemoro. Enig med @Winza - det blir jo nesten litt avhengighetsskapende å være i denne tråden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 20. juni 2018 #411 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Ingen slår meg i å suge i tegning Dere tegner veldig bra alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #412 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Lurium skrev: Vidkun Quisling. Edit: altfor sen Det viktigste er å være med 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #413 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Dere tegner veldig bra alle sammen Mente ikke at hun tegner dårlig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 20. juni 2018 #414 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Mente ikke at hun tegner dårlig altså Det forsto jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #415 Del Skrevet 20. juni 2018 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dere tegner veldig bra alle sammen Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 20. juni 2018 #416 Del Skrevet 20. juni 2018 Så artig gruppe, jeg er elendig på å tegne. Men kanskje jeg skal tørre meg på å tippe på noen. Er helt imponert over hvor flink dere er 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #417 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Flatpakka skrev: Så artig gruppe, jeg er elendig på å tegne. Men kanskje jeg skal tørre meg på å tippe på noen. Er helt imponert over hvor flink dere er 😍 Dette ble jo skikkelig moro 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #418 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Flatpakka skrev: Så artig gruppe, jeg er elendig på å tegne. Men kanskje jeg skal tørre meg på å tippe på noen. Er helt imponert over hvor flink dere er 😍 Så hyggelig at du vil være med. Her velger man helt selv om man vil tegne, gjette, gjøre begge deler eller ingen av delene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #419 Del Skrevet 20. juni 2018 10 minutter siden, ilsep skrev: Ok en til: En person fikk oppfylt sin høyeste drøm. Eksen til Adele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #420 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg har en liten følelse av at alle nå sitter og googler "oppfylt drøm".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå