Hattifnatten Skrevet 20. juni 2018 #341 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Kapittel2 skrev: Jeg trodde du gjettet at @Xmasclovn hadde tegnet Prince. Haha, ja, jeg så det kunne se sånn ut 😂, så måtte tagge ilsep. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. juni 2018 #342 Del Skrevet 20. juni 2018 3 minutter siden, Salka skrev: Pamela Anderson? Jupp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #343 Del Skrevet 20. juni 2018 Selvfølgelig er det Prince!!! Men Napoleon var ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #344 Del Skrevet 20. juni 2018 Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. juni 2018 #345 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Linnie Maister? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #346 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Beyonce? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 20. juni 2018 #347 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Linni? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. juni 2018 #348 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Jeg tipper Janet Jackson! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 20. juni 2018 #349 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Janet Jackson? Edit: søren, du var før meg @Pringle Endret 20. juni 2018 av Hattifnatten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #350 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Espen Esther Pirelli Benestad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #351 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, X-faktor skrev: Selvfølgelig er det Prince!!! Men Napoleon var ikke langt unna Det var mange som kunne ha passet var det ikke for at jeg hadde valgt Prince ja. Vanskelig? En til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoor Skrevet 20. juni 2018 #352 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Angelina Jolie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #353 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Det var mange som kunne ha passet var det ikke for at jeg hadde valgt Prince ja. Vanskelig? En til? Ta en til! Ta en til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. juni 2018 #354 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, ilsep skrev: Det var mange som kunne ha passet var det ikke for at jeg hadde valgt Prince ja. Vanskelig? En til? Kjør på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #355 Del Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Xmasclovn skrev: Linnie Maister? 1 minutt siden, Kapittel2 skrev: Beyonce? 1 minutt siden, Potetjinta skrev: Linni? 1 minutt siden, Pringle skrev: Jeg tipper Janet Jackson! 1 minutt siden, Hattifnatten skrev: Janet Jackson? 1 minutt siden, X-faktor skrev: Espen Esther Pirelli Benestad? 1 minutt siden, Leoor skrev: Angelina Jolie? Så morsomt at det var så mange som hoppet rett inn. Nei. Det er ingen av de som er gjettet, selv om jeg ser når noen nevner det at hun minner litt om Linni M. Ikke hun jeg egentlig har tegnet, men selve tegningen. Hun er mørk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-faktor Skrevet 20. juni 2018 #356 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Det er en sånn stræm dame som ikke jeg liker så jeg har aldri brydd meg om å huske navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 20. juni 2018 #357 Del Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Den som gjetter hvem dette er får 10 ekstra poeng og kan gå forbi start og ta med seg en bukett blomster på veien videre: Hva heter hun som spiller i Broen? Sofia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 20. juni 2018 #358 Del Skrevet 20. juni 2018 26 minutter siden, ilsep skrev: Nei Nei Igjen. ALLE vet hvem han er. No doubt. Det er ikke selveste Jack Sparrow? 🗡🗺 Eller Charlie Chaplin? 🎩🌂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. juni 2018 #359 Del Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, X-faktor skrev: Det er en sånn stræm dame som ikke jeg liker så jeg har aldri brydd meg om å huske navnet. Jeg vet ikke helt hva du legger i stræm, men hun har myk stemme i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 20. juni 2018 #360 Del Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Polly Ester skrev: Jeg vet ikke helt hva du legger i stræm, men hun har myk stemme i hvert fall. Diana Ross? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå