Gjest mettemo Skrevet 15. august 2002 #1 Del Skrevet 15. august 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=227908 Passe syk spør du meg.Ikke rart at dama gikk i fra han, må være ganske skrudd i hode for å gjøre noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. august 2002 #2 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg skjønner godt at dama gikk fra han! -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 Ikke så rart hun gikk fra ham, nei... Det er en gal, gal verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 15. august 2002 #4 Del Skrevet 15. august 2002 Au! Tenk hvor vondt det må ha gjort.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Stakkars mannen... jeg synes synd på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. august 2002 #6 Del Skrevet 15. august 2002 Næmmen herre min hatt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 15. august 2002 #7 Del Skrevet 15. august 2002 :o Har aldri hørt på makan! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. august 2002 #8 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg ler meg i hjel.... for en fyr...... tragisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. august 2002 #9 Del Skrevet 15. august 2002 :o ...Det var bra det var lilletærne han spiste, da. Og at han ikke prøvde seg på "større" ting... Men altså: Noen er bare mer dramatisk anlagt enn andre. Noen ville kanskje ha sagt: Typisk menn å være så irrasjonelle!!! Men vi generaliserer ikke sånn, gjør vi vel? :cry: Vi sier bare medfølende: Dakar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #10 Del Skrevet 15. august 2002 Hvorfor synes du synd på ham, Kid? Skjønte ikke helt at det går an å synes synd på en som selv valgte å spise tærne sine fordi dama gikk fra ham..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 15. august 2002 #11 Del Skrevet 15. august 2002 Alle og enhver forstår at denne mannen umulig kan ha det særlig godt med seg selv... derfor synes jeg synd på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #12 Del Skrevet 15. august 2002 Oki, sånn å forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 16. august 2002 #13 Del Skrevet 16. august 2002 Enig med Kid-a jeg.... Han kan tydligvis ikke ha det særlig godt med seg selv, når han kutter, griller og spiser deler av sin egen kropp! Han må jo ha det fryktelig vondt ...Saken gjør det ikke bedre at han sitter i fengsel heller. :o ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå