Gå til innhold

Proteinvann

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å bruke penger på det. Får heller i meg proteiner ved å spise, det er mye gøyere! (og antakeligvis langt rimeligere enn å kjøpe det vannet!)

Anonymkode: e5d1f...2b7

• Liker 2
Skrevet

Bortkastet penger

Skrevet

Tullete produkt

AnonymBruker
Skrevet

N¨finnes det mange som har sykdommer og annet der det er vanskelig å få i seg nok næring, så dette er jo et passende produkt for dem. Også en enkel måte å få i seg proteiner om man har spist potetgull hele dagen 🤪

Anonymkode: 5eb7a...511

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

N¨finnes det mange som har sykdommer og annet der det er vanskelig å få i seg nok næring, så dette er jo et passende produkt for dem. Også en enkel måte å få i seg proteiner om man har spist potetgull hele dagen 🤪

Anonymkode: 5eb7a...511

Men kan proteinvann egentlig redde dem med næringsbrist?

Anonymkode: 212e8...988

Skrevet

Om man har kun spist karbohydrater og fett i hele dagen, kan dette produktet være grei om man ikke har noe annet. Men det er egentlig ganske lite protein i forhold til prisen.

Men som artikkelen skrev - det er bedre å spise variert. Og jeg unngår alle drikker med kalorier - bortsett fra melk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser egentlig ingen grunn til at vanlige friske folk skal trenge slike produkter. Enten det er til trening eller en kostholdsfilosofi. Det finnes folk som dytter i seg mengder med hvitt proteinpulver og lager mat som stinker eggefis i hele huset av forskjellige årsaker. Uansett hva man prøver å oppnå så blir jo det veldig ensidig kost, og jeg tenker at så lenge man spiser variert så trenger man ikke tilskudd av verken det ene eller det andre. Det er gjort studier på slike proteinprodukter som viser det at kroppen ikke tar opp proteinene, men bare omdanner det til sukker og piss. Så det man håpte på at skulle gi en mer muskler, går bare til hyppigere dobesøk.

Anonymkode: 6ea52...93e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...