Gå til innhold

Hvem nordmenn passer til betegnelsen "en hedersmann"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny kandidat: den kjente musikeren Roy Stenersen. I likhet med Jørgen Korsmo var han en kombinasjon av en bauta og en hedersmann.

https://www.nordlys.no/han-var-en-bauta-en-hedersmann-han-var-veldig-glad-i-folk-og-folk-var-veldig-glad-i-han-dette-er-bare-ubegripelig-trist/s/5-34-128635

Anonymkode: 9c0ea...63e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Vera venneløs skrev:

Det var bare en spøk..

Hehe, ja, da skjønner jeg, burde nok tatt den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens Stoltenberg. Selv om jeg aldri kunne drømt om å stemme ap eller venstresiden er han en hedersmann. 

Anonymkode: 0514f...8bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jens Stoltenberg. Selv om jeg aldri kunne drømt om å stemme ap eller venstresiden er han en hedersmann. 

Var det ikke han som bulket en bil, latet som om han la igjen navn og nummer, og stakk av? Ikke akkurat hederlig opptreden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke han som bulket en bil, latet som om han la igjen navn og nummer, og stakk av? Ikke akkurat hederlig opptreden.

Du skal ikke tro alt du leser i sjå og høyr. Tenk bare på hvordan han håndterte 22.juli, det var hederlig oppførsel det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar Solskjær kanskje.

Stoltenberg er jeg med på. Han håndterte 22 juli veldig bra.

Ellers er det veldig lett å finne ting å utsette på politikere og andre ledere. Det er en uriaspost hvor de ofte må fronte og forsvare vanskelige ting, og ting de kanskje ikke er enige i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hedersmann, nei. Da burde han unngått så mye tøv i retorikken. Statsmann, ja. Som du sier var måten han håndterte 22. juli på veldig god, og noe andre ledere både i stat og privat og både i Norge i utlandet burde lære av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ekte hedersmenne har vi sannsynligvis ikke hørt om fordi de ikke er interessante nok for media. Sliterne som går på jobben hverdag, som behandler andre med anstendighet og repsekt. Menn som er gode forbilder og trygge rollemodeller for barna sine hver eneste dag eller mannen som er ensom og sliter, men alikevel har hjerterom for andre mennesker.

Anonymkode: d8a09...fd6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...