Gå til innhold

Venninne er sykelig opptatt av "snap-streak"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare si det rett ut til henne: jeg bryr meg ikke om det streaks-greiene, og hvis du ikke slutter å mase om det sletter jeg deg på snap. Så får hun heller ta den.

Anonymkode: 48806...58a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff

Jeg ville sørget for å ødelegge en hver streak mellom oss hver gang hun maser, bare på trass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For hvis du helt seriøst ikke forstår det så er det ikke noe vits å engang fortelle deg det. Feiler deg ??

Dømmer aldri venninnene mine slik som du gjør.

Anonymkode: 96d4f...79a

Hei.

Logg av sosiale medier et par måneder og voks opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, WCKD skrev:

Hei.

Logg av sosiale medier et par måneder og voks opp.

Tåler du ikke andres meninger - er du helt psyko ?

Anonymkode: 96d4f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Tåler du ikke andres meninger - er du helt psyko ?

Anonymkode: 96d4f...79a

Hvorfor bruker du sykdom som et skjellsord?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, WCKD skrev:

Hvorfor bruker du sykdom som et skjellsord?

Hva med å holde deg til tema ?

Anonymkode: 96d4f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke bry meg, men en venninne gav meg silent treatment i to uker og trodde vi ikke var venner lenger da streaken vår ble brutt...

Anonymkode: 04402...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol

Har det med kjæresten. Å sende ett bilde for å opprettholde streaken tar maks tre sekunder av min travle, dyrebare tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen voksne jeg kjenner som bryr seg om dette, men min datter på 12 år synes det er litt gøy. Tror jeg hadde ledd høyt og lenge hvis en av mine venninner, på fullt alvor, hadde påpekt at jeg måtte sende snap kun for å holde på dagene. 

Anonymkode: f4f66...304

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har streaks med et par venninner. Vi kan fint finne på å sende en Snap med påminnelse om at streaken er på vei til å gå ut. Ingen blir derimot sure om den andre ikke svarer å streaken går ut. Men det går jo litt sport i å se hvor lenge vi klarer det da :P 

Nå skal jeg legge til at rekorden er type 40 dager (stort sett 7-10 dager) så jeg innser jo etter å ha lest denne tråden at vi har en god vei å gå 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, venninnen din høres barnslig ut og som noen andre nevner,  får hun holde det gående med andre som har samme interesse. Streaks har ingen som helst betydning. Greit nok at noen holder i gang for gøy,  men da må begge parter være interessert. Blir ikke gøy når det blir mas og sure miner.

Anonymkode: a9c68...4f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS, venninnen din høres barnslig ut og som noen andre nevner,  får hun holde det gående med andre som har samme interesse. Streaks har ingen som helst betydning. Greit nok at noen holder i gang for gøy,  men da må begge parter være interessert. Blir ikke gøy når det blir mas og sure miner.

Anonymkode: a9c68...4f8

For øvrig kun datteren min på 15 jeg vet om som har streaks med venner.

Anonymkode: a9c68...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en telle-lek, helt uskyldig, artig og forstående. Bedre tidsfordriv enn fotball ol i min mening. Når man rakker ned slik på venner fordi de ønsker at du ofrer 2 sekunder hver dag på en liten hobby som gir de glede - så er problemet hos deg spør du meg. 

Anonymkode: 3a0d6...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å holde deg til tema ?

Anonymkode: 96d4f...79a

Hvor har jeg gått utenfor tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en telle-lek, helt uskyldig, artig og forstående. Bedre tidsfordriv enn fotball ol i min mening. Når man rakker ned slik på venner fordi de ønsker at du ofrer 2 sekunder hver dag på en liten hobby som gir de glede - så er problemet hos deg spør du meg. 

Anonymkode: 3a0d6...cff

Når man har egne hobbyer skal man ikke forvente at andre deltar i dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...