Gå til innhold

Amerikanske ateister for kannibalisme


Anbefalte innlegg

Så de så kalte fritenkere som sier de har høyere moral enn religiøse folk. De skal være basert på fornuft. Subjektiv moral er en ting, men det er en grense hvor objektiv moral går inn?. Har sett på youtube og forums hvor ateister fra USA og Storbritannia litt forskjellige men de sier bokstavelig talt at kannibalisme via konsent er ok. Liksom?. Er det ikke en rød strek hvor man kan lære av sunn fornuft, historie å si kanskje det er en rød strek hvor subjektivitet kan stoppes eller?.

Så om jeg banker opp noen, tar det opp på kamera. Så kan jeg overbevise at jeg fikk lov fordi jeg tvang det ut av personen. Hva er neste, menneskeofring fordi de er ok med det?.

Vet at man kan spøke om kristendommen her "herpi durp brødet og blodet av Jesus har yarr" Men det er et ultimat offer som er i kontekst til evig liv. Ingen sted i bibelen står det av Jesus spis den neste nabo for å få tilgivelse og komme nærmere himmelen.

Poenget er ateister i kontekst til amerikanere krever å være mer moralske. Og de lurer enda på hvorfor noen spør om hvorfor ateister i USA er hatet så mye?.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noen problemer med kannibaler. Flotte folk. 

Anonymkode: e97ed...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lokus02 said:

"herpi durp brødet og blodet av Jesus har yarr"

LOL

Ser for meg Swedish Chef som deler ut nattverd. Spudibødibædibu.

Anonymkode: 42e08...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lokus02 said:

Så om jeg banker opp noen, tar det opp på kamera. Så kan jeg overbevise at jeg fikk lov fordi jeg tvang det ut av personen. Hva er neste, menneskeofring fordi de er ok med det?.

Er det lov å banke opp noen og tvinge dem til å si ja til å f.eks. ha sex med deg? Hvis ikke, hvorfor er argumentet ditt relevant?

Anonymkode: 1ab96...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov å banke opp noen og tvinge dem til å si ja til å f.eks. ha sex med deg? Hvis ikke, hvorfor er argumentet ditt relevant?

Anonymkode: 1ab96...f4d

Synes dette burde være lovlig, og at vi skulle ha en årlig festival for sånt.

Anonymkode: e97ed...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noen problemer med kannibaler. Flotte folk. 

Anonymkode: e97ed...e7a

Så lenge de livnærer seg på liberalister, så går det greit. Man kan ikke spise frihet, men man kan spise liberalister. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...