Gå til innhold

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt? Har lyst til å gjøre dette, men har jo ikke lyst til å oppføre meg helt avtennende heller. Inkluder gjerne i svaret ditt om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: ca10e...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt? Har lyst til å gjøre dette, men har jo ikke lyst til å oppføre meg helt avtennende heller. Inkluder gjerne i svaret ditt om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: ca10e...407

Det er jo helt nydelig. Hilsen mann 28.

Anonymkode: b9556...426

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på situasjonen. Under dampende oralsex ok. Tidlig under vorspiel kan det være feil.

Sex er samhandling fysisk og psykisk. Hva som oppfattes som bra er avhengig av personer og situasjoner 🤩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppdage at du har sans for lukt og smak fra fitta di,  ville vere veldig pirrende !

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjorde det mens du holdt blikkontakt så er det veldig tennende.

Hilsen mann 32

Anonymkode: dc303...2a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha. Ikke jeg som er TS. Men, jeg må få si; kun mannfolk som har svart i denne tråden til nå. Og dere svarer og ærlig og godt på spøtsmålet uten bitching og drittslenging. Hvor ofte leser man et emne på KG uten avsporing hvor folk blir frekke, usaklige og kommer med pekefingeren, i stedet for å bare svare ts på spm? Nesten aldri. 

Der har du grunnen til at jeg elsker mannfolk ❤️ dere er så enkle og ukompliserte ❤️

Snart våkner vel resten av kvinnfolkene, og da blir denne tråden seende ganske så annerledes ut regner jeg med

 

 

Anonymkode: 3365a...79c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og syns det er veldig tennende når en mann gjør det. Superhot. :alice:

Anonymkode: ff24e...392

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mannfolkene jeg også❤️

Anonymkode: 28891...9ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Commander skrev:

Er mann. Tennende, er normalt i min verden.

Er kvinne. Og det er normalt i min verden også, både sambo og jeg synes det er tennende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 

pleier ikke gjøre det på meg selv, men kunne godt gjort det. Etter mannen har fingret eller fistet meg pleier jeg slikke/suge fingrene hans rene etterpå. Han elsker det. Han liker å se meg ta på meg selv og kan ikke forestille meg annet enn at han hadde likt at jeg hadde slikket fingrene mine etterpå.

Anonymkode: 7e88a...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Ikke jeg som er TS. Men, jeg må få si; kun mannfolk som har svart i denne tråden til nå. Og dere svarer og ærlig og godt på spøtsmålet uten bitching og drittslenging. Hvor ofte leser man et emne på KG uten avsporing hvor folk blir frekke, usaklige og kommer med pekefingeren, i stedet for å bare svare ts på spm? Nesten aldri. 

Der har du grunnen til at jeg elsker mannfolk ❤️ dere er så enkle og ukompliserte ❤️

Snart våkner vel resten av kvinnfolkene, og da blir denne tråden seende ganske så annerledes ut regner jeg med

 

 

Anonymkode: 3365a...79c

Vi ser vel hvem som er kvinne værst her, det er jo du, som er så forutinntatt.

- TS: det du beskriver er helt normalt :) 

Anonymkode: d9e66...109

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der har du grunnen til at jeg elsker mannfolk ❤️ dere er så enkle og ukompliserte ❤️

Nei, vi er ikke enkle og ukompliserte. Vi er ærlige på hva vi liker...

Anonymkode: b9556...426

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er mann. 

Anonymkode: 5aba0...305

Jepp, det har du helt rett i.

Er det ikke litt stusselig, TS, å måtte gi seg ut for å være kvinne når du - aldeles uoppfordret - legger ut om runkefantasiene dine?

Anonymkode: 85d7f...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts er mann. 

Anonymkode: 5aba0...305

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det har du helt rett i.

Er det ikke litt stusselig, TS, å måtte gi seg ut for å være kvinne når du - aldeles uoppfordret - legger ut om runkefantasiene dine?

Anonymkode: 85d7f...ddf

Haha, dere får tro det dere vil for min del.

Anonymkode: ca10e...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG trengte denne tråden, for kjæresten min synes jeg er rar som har smakt på meg selv. Jeg er forundret over at han ikke har smakt på seg selv..

Anonymkode: 3cfb5...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om du som mann gjør dette? Er det det som er spørsmålet? Ser alle går ut fra at TS er kvinne, men jeg tenkte automatisk at dette var et spørsmål fra en usikker mann. 

Anonymkode: e2b5c...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne, synes akkurat det er ekkelt.

Anonymkode: 1a0cd...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...