Gå til innhold

Han dreit på seg på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier gå på do når slikt skjer.

Anonymkode: 8cad1...d54

Det rekker man ikke alltid desverre 

Anonymkode: 8b619...8f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er fryktelig usympatisk. Så usympatisk at jeg håper du bare troller.

Stakkars kjæresten din sliter med diaré, var uheldig og du slenger dritt!? Hva faen!

Hva tror du de som bruker tøybleier gjør da? Kaster dem? Selv om det aller meste av avføringen blir kastet i do, så er det litt igjen som skal vaskes. 

 

Anonymkode: a7873...93c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slenger dritt!? Hva faen!

Hva tror du de som bruker tøybleier gjør da? Kaster dem? Selv om det aller meste av avføringen blir kastet i do, så er det litt igjen som skal vaskes. 

 

Anonymkode: a7873...93c

Slang dritt i trusa, ja. Og jeg har VELDIG mye imot tøybleier! Det er IKKE aktuelt i min nærhet!!

Dette gjentok seg faktisk i morges, jeg trodde han hadde fjerta, men da han reiste seg fra senga så vi en liten dæsj med.. Ja. I senga. Madrassen går til rens, det var han faktisk enig i. Og han går til legen om ikke det bedrer seg raskt.. 

Anonymkode: 8cad1...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har driti på meg på tur hjem fra byen en gang. Jeg er kvinne og anser meg selv for å ha en god hygiene og generelt god kontroll over lukkemuskulaturen. Jeg dro fra byen så fort jeg kjente at magen begynte å slå krøll på seg, måtte gå et lite stykke med ingen muligheter til å gå på do underveis eller gjemme meg unna i et kratt. Jeg hadde sikkert en gangstil som indikerte at jeg absolutt måtte på toalettet, og småløp samtidig som jeg forsøkte å klemme igjen bak (det er jammen ikke lett!). Når jeg hadde kommet 200 meter hjemmefra klarte jeg ikke å holde meg lenger, så det var sikkert litt psykisk óg (som når man er kjempe tissetrengt og har holdt seg lenge, men når man skal dra ned buksa er det nesten så man tisser på seg). Det skal nevnes at jeg var noe bedugget, og som kjent får man en sløvere responstid og hjernen bruker lengre tid til å sende ut signaler til muskulatur jo mer man drikker. 

Uansett. Jeg dreit i trusa, den gikk rett i en pose og i søppeldunken ute. Samboer lo så tårene trillet, mens han strøk meg over håret når jeg gråt mine modige tårer over å ha driti i trusa som 30-åring. Etter at jeg fikk dusjet, fønet han håret mitt, ordnet med drikke til meg og fikk meg til sengs. Han har ikke dratt frem historien i senere tid for å drite meg ut (pun intended). Morsomt oss i mellom i ettertid, lite morsomt der og da.

Anonymkode: dbda6...e1e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slang dritt i trusa, ja. Og jeg har VELDIG mye imot tøybleier! Det er IKKE aktuelt i min nærhet!!

Dette gjentok seg faktisk i morges, jeg trodde han hadde fjerta, men da han reiste seg fra senga så vi en liten dæsj med.. Ja. I senga. Madrassen går til rens, det var han faktisk enig i. Og han går til legen om ikke det bedrer seg raskt.. 

Anonymkode: 8cad1...d54

Greit å fjerne det som ikke passer seg.

Hvis man sliter med diaré så kan det komme litt i buksa hvis man ikke er klar over at det er noe bløtt der når man promper. Så jeg vil tro han trenger en tur til legen pga stadig diaré.

Det han ikke trenger er en frekk kjæreste som ikke vet hva empati er.

Anonymkode: a7873...93c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde så absolutt vært en kraftig dealbreaker for meg! 
Hadde jeg hatt en kjæreste med absolutt null forståelse for hva magesjau er, og som i tillegg mener det burde annonseres høylydt til alle venner og andre innenfor hørerekkevidde, så hadde det blitt slutt tvert! 

Anonymkode: e4502...588

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært kjæresten min hadde jeg nok slått opp med deg, fy faen for en usympatisk kjæreste med 0 empati og forståelse.

Kjæresten din har jo mageproblemer? Forstår du ikke det? Prøv å støtt han og vær forståelsesfull, dette kunne faktsk skjedd den BESTE. Dog, jeg har aldri driti på meg, men har fått magesjau når jeg har vært ute før og da er det bare å drite på do. Jeg forteller kjæresten min når det skjer, da er han forståelsesfull og sympatisk mot meg og spørr om det går bra.

Skjerp deg!!!

Anonymkode: 92651...01f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvfølgelig helt rett i at han ikke bare burde stukket av uten at kompisene visste hva som foregikk. Det er i slike situasjoner man reiser seg, klinger litt med skjeen på glasset og holder en liten tale om nåværende innhold i tarm og truse :jepp: 

Anonymkode: 07d5b...54b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Duff skrev:

Som om ikke det var ille nok så måtte du bli så sur og ufin på toppen av det hele. Vet du, i ett samliv må man tåle slike ting og verre enn det også. Hvis dette er seriøst så vil jeg mene at du ikke er klar for ett forhold. 

Helt enig. Hvis du tror dritt er den verste dritten i et forhold, er du up for surprises.

Anonymkode: 91d1b...3de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har selvfølgelig helt rett i at han ikke bare burde stukket av uten at kompisene visste hva som foregikk. Det er i slike situasjoner man reiser seg, klinger litt med skjeen på glasset og holder en liten tale om nåværende innhold i tarm og truse :jepp: 

Anonymkode: 07d5b...54b

🍻🥂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen så usympatisk du er. Hadde dumpa deg på flekken. Mennesker er ikke feilfrie, Shit happens! Jeg har selv måtte bedt samboer om å bråstoppe i en busslomme fordi jeg MÅTTE ut av bilen med kraftig diaré. Ingenting havna på klærne eller i bilen vel og merke, men det å se samboeren sin på huk i en grøft med sprutbæsj er jo ikke akkurat sexy, men han har forståelse for at sånne ting kan skje. Et stabilt og trygt forhold går ikke på trynet på grunn av litt bæsj. Han får gå til legen, å er han heldig så har han kanskje din støtte hvis det feiler han noe? 

Anonymkode: 22263...020

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ssssss....alle må da kunne få drite litt.

Anonymkode: 166a1...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen så usympatisk du er. Hadde dumpa deg på flekken. Mennesker er ikke feilfrie, Shit happens! Jeg har selv måtte bedt samboer om å bråstoppe i en busslomme fordi jeg MÅTTE ut av bilen med kraftig diaré. Ingenting havna på klærne eller i bilen vel og merke, men det å se samboeren sin på huk i en grøft med sprutbæsj er jo ikke akkurat sexy, men han har forståelse for at sånne ting kan skje. Et stabilt og trygt forhold går ikke på trynet på grunn av litt bæsj. Han får gå til legen, å er han heldig så har han kanskje din støtte hvis det feiler han noe? 

Anonymkode: 22263...020

Slik mannen oppførte seg, ville det heller ikke vært urimelig om ts hadde dumpa ham på flekken (pun not intended). Det får være grenser for hva en skal holde ut med av urenslige menn.

Anonymkode: b6c0b...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at han ikke sier det til folkene han henger med på byen! Selv om at det er "naturlig" og alt det der, så er det dritflaut! Du kan jo ikke forvente at han forteller alle at han har hatt et uhell.

Hadde det vært meg, så hadde jeg ikke sagt det til mannen min en gang! Jeg hadde sagt at jeg hadde vondt i magen og bare dratt hjem alene. De eneste som hadde fått vite om det, er dere på KG bak en anonym knapp 😅

Please, ikke vær ei heks og plag han for dette! Han sliter sikkert med noen mageproblemer, og det er en pinlig helseplage! Og er han som menn flest, så kvier han seg nok for å ta det med legen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik mannen oppførte seg, ville det heller ikke vært urimelig om ts hadde dumpa ham på flekken (pun not intended). Det får være grenser for hva en skal holde ut med av urenslige menn.

Anonymkode: b6c0b...383

Hva har mannen hennes gjort galt? 😮 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...