Gjest Sjokoladeknask Skrevet 20. juni 2018 #61 Skrevet 20. juni 2018 I land som Afghanistan og lignende så prøver man å få slutt på ekteskap mellom menn på 40+ år og jenter opptil 18 år fordi iflg Barnekonvensjonen er man barn frem til 18 år. I Norge derimot så er det «greit» for en 40åring å ha sex med barn...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #62 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Dysnomia skrev: Det blir grooming når det er snakk om en så stor aldersforskjell, jeg har gjennomgått det samme men til forskjell var jeg nettopp fyllt 15 år og framstod som voksen på utsiden men var forsatt naiv, godtroende og usikker på verden på innsiden ( Trodde at jeg visste alt om verden og hva kjærlighet var, jeg var egentlig bare glad for å få oppmerksomhet fra en voksen og følte at jeg skyldte han sex fordi det var det voksne gjorde og siden han var voksen så hadde han vel rett da?). Det har ødelagt så mye iht hvordan jeg forholder meg til verden og jeg følte meg så bedratt i ettertid da jeg forstod hva han hadde utsatt meg for. Det jeg er bekymret for er hvordan dette blir å gå utover psyken og utviklingen av personligheten til jenta, er dette noe et oppegående menneske ville utsatt en tenåring for? Ts er inneforstått med at han skader denne jenta for livet på grunn av sine PERSONLIGE perverse lyster. Det er rett og slett motbydelig. Jeg håper ts er noen som troller. Det er trist at du sitter med dårlige erfaringer. Han som utsatte deg for det som var skulle jo ha vært straffet for du var mindreårig. Når det gjelder grooming så må jeg likevel påpeke at du tar feil. Grooming har egentlig ikke noe med aldersforskjell å gjøre. "Grooming er prosessen hvor en voksen blir venner med, og oppretter en emosjonell kontakt med et barn, for så å avtale et møte med det slik at det vil bli mulig for den voksne å ha seksuell omgang med barnet." 'Barn' i denne sammenheng er under den seksuelle lavalder. Er de over så kan de gjøre som de vil. Jeg er dessuten enig i at dette er en trolletråd. Anonymkode: 33326...cac 1
Anonym2022 Skrevet 20. juni 2018 #64 Skrevet 20. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, de som er desperate etter «kjærlighet» og en farsfigur.. Anonymkode: ebf6e...521 Man har da ikke sex med en man ser på som en farsfigur? Lol 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #65 Skrevet 23. juni 2018 Hva vil Ts egentlig oppnå med å legge denne historien ut på Kvinneguiden? Dette er oppspinn, skrevet for å skape reaksjoner fra kvinnene som leser her inne. Anonymkode: 54311...823
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #66 Skrevet 23. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil Ts egentlig oppnå med å legge denne historien ut på Kvinneguiden? Dette er oppspinn, skrevet for å skape reaksjoner fra kvinnene som leser her inne. Anonymkode: 54311...823 Jeg vet om et par som dette stemmer med....så dette er ikke tull dessverre...😡 Det snakkes om på skolen. Anonymkode: 8d1cb...565 1
smalls Skrevet 23. juni 2018 #67 Skrevet 23. juni 2018 Er det mulig å være så blåst? Eller så bare troller du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå