Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

hei vennen :P takk for hilsen,alltid koseleg når du kikka innom :wink: ha ein fine kveld,m sunne og goe mat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

:vinke: Hei og hå

Takk for hilsen i boka mi i helga

Vi var nok litt usunn begge to, du med kebab jeg med grillmatGrillskive :roll:

Skjerpe oss mye nå...men skal jo leve også :ler:

Ha en fortsatt god mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Så koselig at dere stikker innom! :)

Toria: Vi kan gjerne heie hverandre gjennom diett! Syns alltid det hjelper når man er fler om slikt...

:)

I kveld skal jeg møte med blomsterdama.. Har ikke funnet så veldig mange bilder som jeg kan ta med..men tenker hun har mange fine ideer, så da er det jo likt kjekt å ikke ha bestemt seg helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Så koselig at dere stikker innom! :)

I kveld skal jeg møte med blomsterdama.. Har ikke funnet så veldig mange bilder som jeg kan ta med..men tenker hun har mange fine ideer, så da er det jo likt kjekt å ikke ha bestemt seg helt....

å så spennande :hoppe: gler meg t å sjå....viss eg får....? lykke til,da blir sikkert kjempekjekt :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal få se N.B... hvis jeg klarer å få ræva i gir med å legge inn bilder... :oops:

Men nå lurer jeg veldig på hva slags bukett jeg vil ha..forandrer liksom mening hver dag jeg.... :roll:

Bare å komme med bilder til inspirasjon alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeei!

Har endelig fått vite hvilken prest vi skal ha.... :-(

Når vi var på dette fellesmøte for brudepar, fikk vi møte tre prester som hører til området her..

1. Eldre litt treg mann

2.En yngre morsom søt mann

3. En spinkel, småspydig og humorløs dame...

Vi regnet nesten med å få han morsomme, for det er han som hører til kirken vi gifter oss i...men neida.. vi fikk den grå musa... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så dumt da!! Men en grå mus kan jo være flink :-) Hvilken kirke skal dere gifte dere i? Du har sikkert skrevet det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeei!

Har endelig fått vite hvilken prest vi skal ha.... :-(

Når vi var på dette fellesmøte for brudepar, fikk vi møte tre prester som hører til området her..

1. Eldre litt treg mann

2.En yngre morsom søt mann

3. En spinkel, småspydig og humorløs dame...

Vi regnet nesten med å få han morsomme, for det er han som hører til kirken vi gifter oss i...men neida.. vi fikk den grå musa... :roll:

stakkars dåke :cry: menmen...du blir jo så vakker at ingen merker at presten e der ein gong :P men da e jo kjedelig at du ikkje fekk presten du håpte på!

min bukett

INSPIRASJON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å' date=' så dumt da!! Men en grå mus kan jo være flink :-) Hvilken kirke skal dere gifte dere i? Du har sikkert skrevet det før...[/quote']

Ja, kan jo hende hun er flink..fikk bare så dårlig inntrykk av henne på møtet.. Har på følelsen at hun ikke kommer til å gjøre vielsen noe særlig personlig.. hadde liksom likt å ha han som er litt morsom...(familien til lasse trives ikke noe særlig i kirken fra før, så det hadde passet med litt humor..)

Skal gifte oss i hafslund kapell.. Liker små kirker, og så ble Lasse konfirmert der også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt trøst NurseBetty.... :klem:

Burde jo være mulig å bytte prest, siden vi er de eneste som gifter oss på en fredag... men får meg liksom ikke til å spørre om det... Vil jo ikke fornærme noen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo være mulig å bytte prest, siden vi er de eneste som gifter oss på en fredag... men får meg liksom ikke til å spørre om det... Vil jo ikke fornærme noen.... :roll:

du må ikkje ver redd for å fornærme nåken! bare foklar at dere har hørt(...kvite løgna e lov når ein ikkje vil såra... :-? ) den morsomme presten og at dåke gjerne vil ha han,og at fleire i familien ikkje liker å gå i kyrkja,men at du trur dei vil lika denne presten :P

detta e jo din dag,da so skjer i kyrkja vil du jo huska for alltid :) dessutan planlegge du jo alt og legge sjela i at alt ska bli bra :P klart du må prøve å vri da t...berre gi beskjed så tar eg på meg kappen og flyr t deg :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikkje ver redd for å fornærme nåken! bare foklar at dere har hørt(...kvite løgna e lov når ein ikkje vil såra... :-? ) den morsomme presten og at dåke gjerne vil ha han,og at fleire i familien ikkje liker å gå i kyrkja,men at du trur dei vil lika denne presten :P

detta e jo din dag,da so skjer i kyrkja vil du jo huska for alltid :) dessutan planlegge du jo alt og legge sjela i at alt ska bli bra :P klart du må prøve å vri da t...berre gi beskjed så tar eg på meg kappen og flyr t deg :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hvorfor er ikke du prest her i Skjeberg NurseBetty????!! :ler: Hvorfor heter du ikke PriestBetty i stedet!???? :ler: Da hadde jeg vært glad da kan du tro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja' date=' hvorfor er ikke du prest her i Skjeberg NurseBetty????!! :ler: Hvorfor heter du ikke PriestBetty i stedet!???? :ler: Da hadde jeg vært glad da kan du tro!![/quote']

:hoho::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, cons!

Men jeg er sikker på at det ordner seg og blir en flott vielse uansett. Dere får bare ytre deres ønsker og forbli venn med musa, så blir det sikkert bra! :wink:

Men, søte du...her er link til SMB-tråden! Neste vektoppdatering er til torsdag, og jeg er kjempespent på mine egne vegne...men redd det har gått feil veil! Ugg! Farlig å bo hjemme hos mor og far altså! :tunge1:

Ha en kjempefin da da, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bare du spurte om det strømpebåndet. Ho sender til Norge (jeg har også bestilt).

Jeg har spurt henne, fikk dette til svar: "I have sent a few to Norway, the postage would be £1.50...making a total of £11.50 which must be paid via paypal, if you need any more info or help please email me.

Thanks

Julie"

Så vet du det! ;)

Synes forresten du burde spørre om å få den andre presten, si du har fått han anbefalt av noen andre.. Lykke til iallfall!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cons.

Du kan be om en annen prest, mulig du må betale litt for det. Vi har planer om det, siden vi har en prest vi liker godt og det er ikke han som egentlig skal vie oss.... Men vet ikke helt om han har tid til oss ennå.. Håper det!!! Og lykke til med prestevalget.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for Lille My!!! :klem:  

Da skal jeg også bestille meg slikt strømpebånd! :hoppe:

De er jo bare så stilig søte de strømpebåndene altså! Jeg kjøpte jo hele tre stykker jeg, først bomma jeg ved å bestille hvitt, så kjøpte jeg ivory, før jeg også kjøpte til Izaria - hun må jo tro jeg fikk helt dilla! :ler: Men det er jo så morsomt å ha noe sånn helt spesielt liksom - ingen får jo helt maken når man selv kan bestemme fargene, ikke minst...vi heter jo ikke det samme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er strømpebånd bestilt og betalt! :hoppe:

Jippi!

hmm..ja kanskje vi skal prøve å bytte prest.. kanskje jeg får lurt Lasse til å ringe å spørre? :ler: Så slipper jeg.... Typisk min flaks og da..å få den presten vi minst hadde lyst til å ha... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...