Calla Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #441 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei og takk for hilsen Soon Mrs S! Ja, nå er det ikke lenge igjen gett.. Tiden går jo så vanvittig fort!! Nå har til og med sambo begynt å småstresse litt... merker det når det første han snakker om når han står opp er bryllupet! Takk for gratulasjon også, bare et år igjen av studiene nå... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #442 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har jeg forresten avtalt et lite planleggingsmøte med hun som skal ordne blomster til bryllupet.. Blir så imponert av henne! Hun lagde en kjempetøff bukett til meg i dag som forloveren min skal få. Får jo nesten lyst til å pynte opp hele stua med buketter når jeg ser så mye fint... Og i tilegg er de jo kjempekoselige de som jobber i den butikken... Fornøyd nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. juni 2005 #443 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har jeg forresten avtalt et lite planleggingsmøte med hun som skal ordne blomster til bryllupet.. Blir så imponert av henne! Hun lagde en kjempetøff bukett til meg i dag som forloveren min skal få. Får jo nesten lyst til å pynte opp hele stua med buketter når jeg ser så mye fint... Og i tilegg er de jo kjempekoselige de som jobber i den butikken... Fornøyd nå ja... Så kos da :-) Og det er så artig når de kan jobben sin så bra, og veldig godt å ha den trygghetsfølelsen. Bra jeg ikke var der... sikkert kjøpt hele sjappa , har sans for fine ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. juni 2005 #444 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei og hopp :-) Hvilken blomsterbutikk skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei og hopp :-) Hvilken blomsterbutikk skal du bruke? Kastanjen ved gamle Halvorsen Cafe... Drives av mor og datter tror jeg.. datteren skal ordne våre blomster ihvertfall.. Du da? Hva har du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. juni 2005 #446 Del Skrevet 8. juni 2005 Kastanjen ved gamle Halvorsen Cafe... Drives av mor og datter tror jeg.. datteren skal ordne våre blomster ihvertfall.. Du da? Hva har du valgt? Jeg har ikke bestemt meg ennå. Men farmor foreslo den ved gamle Halvorsen i går. Og siden du også gjør det, så kan jeg jo kanskje satse på dem :-) Går innom dem i morgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. juni 2005 #447 Del Skrevet 8. juni 2005 natta vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 #448 Del Skrevet 9. juni 2005 halloen snuppa håper du får ein knallgoe dag ska senda alle mine positive vibber t deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 9. juni 2005 Tusen takk for søte hilsener S.M.S og N.B!! Nå er jeg endelig hjemme fra jobb...Vært en lang dag med vasking og rydding..Toppstyret kom for ha inspeksjon hos oss.. Fikk vel nesten full pott med "poeng" da ihvertfall.. Forloveren min ble kjempeglad for buketten hun fikk i går... sa den var den fineste buketten hun hadde sett! Den var jo virkelig stilig også da.. Ellers har flere fra jobben nevnt at de kanskje kommer for å se på i kirken.. Hadde vært koselig. Ha en fin kveld dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #450 Del Skrevet 9. juni 2005 kom to ganger den visst.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 #451 Del Skrevet 9. juni 2005 nattinatt,søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. juni 2005 #452 Del Skrevet 10. juni 2005 ønsker deg og dine en god helg! Tenker på deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 12. juni 2005 til N.B og Izaria... Vært en deilig og avslappende helg... med litt festing i går da.. Så nå blir det snart en liten diskusjon om det er jeg eller lasse som skal dra til byen å kjøpe med kebab... Ellers ikke så mye nytt..var på ikea på fredag, men fant ingen vaser som vi syns passet til bryllupet...men kjøpte en del lys og diverse da.. Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juni 2005 #454 Del Skrevet 12. juni 2005 Ha en fin søndag cons! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 12. juni 2005 #455 Del Skrevet 12. juni 2005 heisann cons hatt ein fine søndag?? vore på jobb eg...kosa deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. juni 2005 #456 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei Cons, godt å høre at du hadde en hyggelig helg! Gøy med litt festing en gang i blandt! Hvem ble det som måtte kjøpe kebab til slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 13. juni 2005 hei dere! Takk for hilsener... Lasse måtte til slutt dra å kjøpe kebab i går... Det blir nok min siste kebab på en stund... har hengt meg med på mammas diett.. :-? Vi begynte i dag...trenet tidlig og så spiste vi sunn lunsj.. Vi skal begge klare å gå ned et par kilo før bryllupet. Jeg spise somregel sunt fra før, men kan bli litt vanskelig når jeg jobber..da må jeg somregel hive i meg noe raskt og usunt.. Men i dag skal jeg ha med meg mat hjemmefra! Mamma har kjøpt seg en nydelig kjole til bryllupet. Gammelrosa med små fine detaljer.. blir nok så fin så! Vel ,ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2005 #458 Del Skrevet 13. juni 2005 Yep, I remember ze house..eller, ihvertfall prøver jeg veldig akkurat nå. Forsøker intenst å rekonstruere den lille veibiten i hodet mitt nå. :-) Halsnøy er et deilig sted, du! Hildegard fra bryllupsdagbokforumet har også gått der, det var der vi møttes, og nå skal vi være hverandres forlovere . Satser på en tur innom øyo når jeg og sambo skal kjøre til Stavanger neste sommer-mimre litt og kose meg. Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk for hilsen! Har snakket med en annen som gikk på folkehøyskolen for noen år siden, og hun sa de pleide å le av bestemor sitt nedslitte hus... (bestemor har bodd på gamlehjem de siste 10 årene så det har ikke blitt så mye stell av huser).. Det hvite huset litt nedenfor, tvers over veien fra stranden, har også tilhørt familien vår i lang tid før vi solgte det for noen år siden... Så koselig at du og hildegard møttes der da! Og fortsatt er nære venner! Oj, nå må jeg løpe på jobb! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juni 2005 #460 Del Skrevet 13. juni 2005 Ha en fin kveld da, cons! Men du, henger du med på SMB du da? Siden du skal ta et par kilo frem mot bryllupet? Vi gifter oss jo mer eller mindre på likt, så kan vi heie på hverandre!?? Skal ned rundt 3 kg jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå