Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

:hoho: Pengetreet ja... har hørt de er utsolgt for det.. tar visst veldig lang tid å bestille nye også.. :ler:

Nå husker jeg ikke helt hvordan ringene ser ut.. men de er helt enkle..og kanskje noe lignende disse.

Hadde jo først tenkt på noe mer spesielt..men det enkle er jo ofte det beste..ihvertfall for oss..Og med tanke på at vi skal ha de på oss i mange mange mange år så er det kjekt med noe som holder seg pent og som vi ikke blir lei av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sikker 99 års vente tid på det treet.. men dem som venter på noe godt.... :wink:

De ringene var enkle og fine.. akkurat min smak :wink:

Det enkle er ofte det beste. og så blir en ikke så fort lei de heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har dere vært og hentet ringene nå??? De var ihvertfall veldig fine :) Er enig med deg i at det er greit å ha enkle ringer, for det er jo det eneste smykket en går med hele resten av livet, og er det for motepreget kan en bli lei etterhvert.

Benytter nå sjansen til å ønske deg en riktig god helg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg igjen :wink:

Har dere hentet ringene??? Veldig spent nå.. :ler:

Skal ikke så mye til for å få opp spenningen her inne, er så kjekt når ting begynner å falle på flass for andre også :kose:

Håper du får en kjempe fin helg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til @riel og solisol! Takk for hilsen!

Har hentet ringene nå ja... vi er så stolte begge to..sitter og glor på de hele tiden... :ler:

De er veldig like de på bildet.. merket Pan ihvertfall..

Lasse fikk bestemme inngravering. I min står det Beibian ("kosenavnet" jeg kaller Lasse) og i hans står det Sommerfugl (Som lasse kaller meg..)..Og dato da selvfølgelig. I tillegg har vi et bittelite hjerte gravert på utsiden av ringen. Var litt skeptisk til det, men det ble kjempefint! :)

Nå har vi besøk av Lasses stebror som er frisør..Lasse sitter på kjøkkenet og får ny fin sveis..og jeg håper han rekker å stusse litt på mitt hår også.. :brunette:

Ønsker dere alle en riktig god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trodde jeg at dagen for utdrikningslag hadde kommet... :oops:

Ble vekket av tlf fra en kollega kl 06.30... Hun spurte om jeg kunne ta med noen sko til henne på jobb.

"På jobb?" spurte jeg som trodde jeg hadde fri..

"ja du begynner jo om en halvtime!" svarte hun... i full panikk hev jeg på meg klær og kjørte til jobb..

På veien begynte jeg å tenke. Man tenker jo mye rart når man er trøtt, så jeg tenkte at alt bare var tull..venninnene mine hadde sikkert fått de på jobben med på spøken og de sto sikkert alle og ventet på meg på jobb...Men neida...ble en lang og trøtt vanlig dag på jobb... :roll:

:ler::ler::ler:

Så opptimistisk kan en trøtt Cons altså bli...

Ellers skal vi ut å titte på et nyoppusset lokale i morgen...som er ledig 19.august... :hoppe:

*krysser fingre for at det ser bra ut der*

Ha en flott kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om brå oppvåkning!

Jaja, nå er det helg og det utdrikningslaget kommer vel tidsnok! Vi så forresten et par bli drukket ut i Tønsberg i dag, hun ikledd et helt latterlig havfruekostyme mens hun gikk rundt og måtte selge seg eller noe greier...stakkars menneske, i øs pøsende regnvær! *s*

:hoppe: for lokalet - håper det er kjempefint! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om brå oppvåkning!

Jaja, nå er det helg og det utdrikningslaget kommer vel tidsnok! Vi så forresten et par bli drukket ut i Tønsberg i dag, hun ikledd et helt latterlig havfruekostyme mens hun gikk rundt og måtte selge seg eller noe greier...stakkars menneske, i øs pøsende regnvær! *s*

:hoppe: for lokalet - håper det er kjempefint! :wink:

Uff, håper ikke jeg må kle meg ut å selge ting... men det tviler jeg på... ihvertfall hvis jentene vet sitt eget beste... :ler:

Ja, håper virkelig lokalet faller i smak.... ligger veldig bra til også.. ikke langt fra der vi(og de fleste i familien) bor..Litt landlige omgivelser passer meg bra... :)

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Måtte le litt av "utdrikningslaget" ditt! Kan jeg spørre hvilket lokale dere skal se på i morgen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Måtte le litt av "utdrikningslaget" ditt! Kan jeg spørre hvilket lokale dere skal se på i morgen?

Alfheim heter det visst...aldri vært der før jeg..men det er visst i nærheten av Skjeberg Folkehøyskole...

Håper det er bra.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfheim heter det visst...aldri vært der før jeg..men det er visst i nærheten av Skjeberg Folkehøyskole...

Håper det er bra.... :)

Jeg har vært der en gang, men det er en del år siden, og jeg husker ikke særlig mye... (av en eller annen mystisk grunn... :oops: ). Men hvis det nylig er pusset opp så er det sikkert kjempefint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons..hvordan er det i heimen? Tenker på deg! :kyss:

Så god du er... :klem: Ang. jobben til Lasse ser ting ut til å ordne seg mer eller mindre... :wink: Gjelder å være litt opptimistiske...

Ha en fin kveld!

Nå må jeg hive på meg noen andre klær... har akkurat kommet hjem fra jobb..skal spise middag hos svigers og så dra og titte på lokalet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kryssing av fingre Tomias! :wink: Jeg tror det hjalp...

Vi har ihvertfall bestemt oss! :)

Lokalene var lyse og fine med ingen irriterende gardiner, møbler eller lignende... :ler:

Helt nøytrale rom som lett kan pyntes opp slik man selv vil.... Utsiden av huset+uthuset er også under oppussing, så innen august er nok det pent også..

På gårdsplassen setter vi ut stoler og bord som kan benyttes senere på kvelden... :wink:

Jeg har også lyst til å henge lykter i trærne rundt gårdsplassen...Gleder meg til å pynte! :hoppe:

Ha en fin kveld alle sammen! Nå skal jeg slenge meg på sofaen..vært en lang dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så fint at dere har funnet et lokale som passer :hoppe:

Takketakk for hilsen i boka mi, kjempekos med besøk :blomst_opp:

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk dere... :klem:

Er glad det ble det lokalet... Så slipper vi å stresse noe mer med det... :)

Nå må vi bare informere om at festen er flyttet..

Ellers skal vi snart ha et møte med kokkene og servitørene... Alle er tidligere kollegaer av oss, og vi vet de kommer til å få det ganske gøy sammen.. Er litt viktig det også syns jeg, så da er det fint at de kjenner hverandre godt fra før og at alle er vant til mye stress..(da blir bryllupet våres bare barnematen i forhold til hva de er vant til..) :)

Vet ikke helt hva vi skal gi dem enda da..

Men skal bestemme det på forhånd. Vet hvor vanskelig det er når brudeparet spør "hva vil du ha for jobben?" da føler man nesten at man bør si "ingenting"...

Kanskje et gavekort et sted? I tillegg til noen flasker med noe godt i... :wink:

Vel , ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...