TeddyToria Skrevet 22. juli 2005 #701 Del Skrevet 22. juli 2005 Oi sann - her skjer det litt, om enn ikke på bryllupsfronten... Så sinnsykt kjedelig med det tyveriet, for ikke å snakke om at jeg synes det er uhørt at dere som var på jobb må betale for det. Mener, butikken bør da være forsikret, og folk som stjeler er så sleipe at de glatt klarer å snappe ting rett foran nesa på en, uten at man merker det... Fytti grisen, dette synes jeg var nokså uhørt fra sjefen sin side, dersom det er han som har bestemt det. Skulle ikke vært lov - det er jo ikke dere som har gjort noe galt!!! Håper utslettet drar sin kos... Prøv å puste rolig og telle til ti, mulig det bare er noe stress-utslett! Lykke til på undertøysjakt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #702 Del Skrevet 22. juli 2005 To gode nyheter: 1. Sjefen har sjekket videoen fra i går, og jeg satt på kontoret og spiste da det skjedde... Altså ikke noe jeg kunne gjort annerledes.... Og det med å betale tilbake var nok bare ett oppgitt-panikk-utsagn....så det blir det ikke noe av.. ' 2. Har funnet undertøy!!!!! Letet lenge etter en stroppløs bh som ga nok av støtte... Fant bare noen få som var helt greie..Men så dro svigermor meg inn i den dyreste undertøysbutikken.."bare for å titte". Men der var jo den perfekte bh'n.. Og snille svigermor insisterte på å betale..Fikk litt dårlig samvittighet over prisen..(jeg er av den typen som aldri har brukt mer enn 200kr på en bh..).. Men, den var jo perfekt, og den holder nok en god stund også... Kjøpte eget sett med undertøy til bryllupsnatta.. en sprek korsett-lignende ting i lys beige med hvitt brude-aktig mønster på..ganske sexy Skal ha hofteholdere og strømper til.... Dette fikk jeg lov til å betale selv.. Nå skal jeg drikke kaffe med snart-mannen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. juli 2005 #703 Del Skrevet 22. juli 2005 Hurra Hurra Hurra Både for undertøy og tyverie.. (vel ikke for at dere ble utsatt for det,, men at dere slapp å betale for det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #704 Del Skrevet 22. juli 2005 Juuhuu! For en bra dag! Bringebærene i hagen har blitt store og røde etter alt regnet, så nå skal jeg ut å plukke en bøtte eller to... :icon_razz: Og etterpå blir det biff med peppersaus og deilig tilbehør!!! Kos dere ikveld jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 22. juli 2005 #705 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei hei. Veldig koseli dagbok du har. Misunner deg som har funnet undertøy. hørtes knallbra ut. Skal selv på jakt neste uke, og jeg hååååper inderli jeg også kan finne en perfekt stroppeløs bh som virkeli sitter oppe :klø: Ha en superduper helg. Stooor og fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #706 Del Skrevet 23. juli 2005 tilbake Toneline! Har begynt å lure litt på hvor vi skal sove på bryllupsnatta. Lasse har fått oppgaven med å ordne det, og jeg har ikke fått så mye som en hint om hvor det er...Han er jo så glad i overraskelser...Og nysgjerrig-cons sitter og lurer... Ellers skal vi møre med toastmaster på tirsdag. Han skal i tillegg til alt annet ta bilder av oss i parken ved kirken.(før vi drar til Fame). Så vi skal dra opp i parken og ta noen prøvebilder... Morro! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen før jeg forsvinner på jobb... Ha en flott dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juli 2005 #707 Del Skrevet 23. juli 2005 Gratulerer med undertøy! Snille svigermor da - men jeg skjønner hva du mener mtp. prisen. Har selv fått bakoversveis at hva undertøy faktisk kan koste, uten at det er besatt med diamanter, og det er ikke lite! Dessuten, det er noe med å kunne betale selv også, selv om det er aldri så koselig å bli spandert på...sånn sett fikk jo du i både pose og sekk i går og vel så det! Nå kan du løpe og ta Lasse med storm! Litt spennende å ikke vite hvor bryllupsnatten skal tilbringes da. Blir sikkert kjempefint uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. juli 2005 #708 Del Skrevet 23. juli 2005 oioiooi blir spennede å se hvor dere ender hen på bryllupsnatta da ja! artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 23. juli 2005 #709 Del Skrevet 23. juli 2005 Så herlig med nytt råflott undertøy! Og til og med betalt av svigers... det må jeg si . Undertøy er prosjekt for uken for min del. Skal jo ha bunad, så det er ikke så farlig med tilpasning i forhold til kjole. Men må jo være litt pyntet for bryllupsnatten.... Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. juli 2005 #710 Del Skrevet 23. juli 2005 Så flott at du har funnet undertøy nå vennen... jeg har også funnet meg et nytt et. Orket ikke tanken på å ha indrefilet i bh'en . God helg til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #711 Del Skrevet 23. juli 2005 åååå--så deilig å komme hjem fra jobb og se så mange koselige hilsener!! til dere alle, godjentene!! Soon mrs s: Skjønner at du heller vil ha bh uten kyllingfilet og indrefilet... :ler:Morsom du! Tommeline: Så flere fine og sexy undertøysett når jeg var ute..bl.a på H&M og kappahl.. både slike korte nattkjole-aktige topper med matchene bh og truse, og slike som minner om korsetter... Lykke til på perfekt-undertøy-jakt! Idahe: jepp...gleder meg som en unge til å få vite hvor vi skal være... Lurer veldig da..Kan jo være alt fra luksussuite til lavo i skogen! Toria: Jepp..Lasse blir "fångat av en stormvind" med det undertøyet! Nå skal jeg snart titte innom en liten bursdagsfest... Blir ikke no skikkelig festing på meg da, jobber i morgen tidlig... Greit nok det egentlig, fikk jo mer enn nok forige helg.. Ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2005 #712 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvordan var det på festen i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juli 2005 #713 Del Skrevet 24. juli 2005 Så gøy at du har funnet deg undertøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #714 Del Skrevet 24. juli 2005 Heisann! Hvordan var det på festen i går da? ← Var koselig på fest..jeg drakk jo ikke siden jeg skulle opp tidlig i dag..Men morro likevel.. Singstar gjør jo at man alltids har noe å le av.. Har vært en lang dag på jobb... Så nå skal jeg slappe av foran tvn noen timer. I morgen skal jeg trene med mamma..blir full hardtrening nå frem til bryllupet. Ha en fin kveld alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2005 #715 Del Skrevet 24. juli 2005 ikke moro med jobbbing på søndager.. er glad for at jeg bare har det søndagene før jul jeg... (pluss på de x-antall varetellingene vi har) men på den positive siden..det er jo på de dagene man tjener penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #716 Del Skrevet 25. juli 2005 Så moro med singstar da! Så du skal trene hardt fram mot bryllupet? Det burde jeg også ha gjort, men det var jammen litt seint å tenke på nå... Jeg får bare være som jeg er... Ha en fin dag, cons! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. juli 2005 #717 Del Skrevet 25. juli 2005 trening ja,,, det er en fin ting det,,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #718 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Jepp, idahe...det blir penger av søndagsjobbing... Selv om det er forferdelig med mas.... Alle handler jo som gale.. Sitter og bekymrer meg litt over u.laget til Lasse. Det skal være nå til lørdag... Guttene hørte med meg om Lasse har fri denne lørdagen, og jeg sa ja...for på vaktlista hans står det ikke at han skal jobbe. Men i går sa Lasse at han jobber hele helgen... Håper jo det er han som surrer litt, men må nesten ned på jobben hans ikveld for å høre. Tenk om han jobber og ikke får fri da!! Nå har jo guttene planlagt og bestilt ting osv!!! Håper at lønninga kommer snart.. har nemlig funnet morgengave til Lasse. Tror jeg dropper det med å få laget et eget smykke til han...begynner å bli litt liten tid og litt lite penger.. Og fant et kjempekult smykke med matchene ring her om dagen. Endelig litt kule guttesmykker som ikke ser ut som noe en sjømann kunne gått med! Ha en fin dag dere! Endret 25. juli 2005 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #719 Del Skrevet 25. juli 2005 Så moro med singstar da! Så du skal trene hardt fram mot bryllupet? Det burde jeg også ha gjort, men det var jammen litt seint å tenke på nå... Jeg får bare være som jeg er... Ha en fin dag, cons! ← Begynte veldig bra på starten av sommeren... Jeg og mamma samarbeider..trener sammen og lager sunn mat.. MEN så dro mamma på ferie..og da ble det ikke like lett å komme seg av gårde på trening. Men nå er hun tilbake, så hardkjøret starter i dag! Ha en fin dag du også! Og du Idahe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. juli 2005 #720 Del Skrevet 25. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå