Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hei søde..fikk pm'en din...du er i mine tanker! :kyss:

Kjempefint at dere har fått tak i nytt lokale! Dette blir bra skal du se! Og så flott at personalet kjenner hverandre og ikke minst dere. Så blir det en personlig stemning over det hele!

Pust med magen innimellom Cons!

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søde..fikk pm'en din...du er i mine tanker! :kyss:

Kjempefint at dere har fått tak i nytt lokale! Dette blir bra skal du se! Og så flott at personalet kjenner hverandre og ikke minst dere. Så blir det en personlig stemning over det hele!

Pust med magen innimellom Cons!

Klem til deg :klem:

Du er søt du... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt lite aktivitet på kg om dagen jeg...?

Tror jeg skal dra og ta sol... Så bilde av meg selv i brudekjolen i går, og det ble litt blast med hvit kjole og enda hvitere hud... :ler:

Hva gjør dere andre? Tar dere sol? Skal noen prøve spray-tan? Har tenkt litt på spray-tan selv men har hørt så mye forskjellig om det....

Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:klø: går helt surr jeg, men har jeg sett bilde av deg i kjolen din?? Får jeg i så fall se igjen?? *smiske* *smiske*

Unnskyld hvis jeg bidrar med liten aktivitet på kg..men har begynt å jobbe nå og har teite arb.tider...så når jeg kommer hjem er jeg helt utslitt og vil bare sitte å kope foran tv'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har mamma stukket av med bildene til Tyskland.... :roll: Rakk ikke scanne de i går..

Så det eneste jeg har er noen uklare bilder på mobilen... og ikke vet jeg hvordan jeg får de inn på datan... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ta sol... Er så usikker på denne sprayingen jeg altså.. Tenk om det ikke blir pent, det er ikke gøy:/

*jaaaa, vil se bilder*

KG avhengig og student.. Det går så bra så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel ta litt sol jeg også... men det hadde jo vært veldig enkelt å bli brun på noen minutter da...

Men kjipt hvis det blir stygg og ujevn farge...

Skulle nesten fått en venninne til å være prøvekanin.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann vennen!! :P takk for besøket,da va koseleg :P

vil og sjå bilder :hoppe:

eg ska ta sol!!! tenk om sjølvbruningo smitta av på kjolen...iiiiiik... du ska jo snart gifta deg du :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok bli bilder etterhvert... er bare litt treg... :oops:

Nå har jeg tatt sol... prøvde en sånn krem som de selger, som man liksom skal bli enda brunere av.. Men pga den stinker jeg nå tutti-frutti lang vei... føler meg som en stor hubba bubba... :ler:

Passer den lille perserkatten til mamma nå..den er så søt og kosete.. :) Liker å ha dyr i huset...

Ikveld skal jeg på jobb... :roll: Syns jeg jobber og jobber, men hvor er pengene?? :klø:

Lurer på om jeg kan betale fotografen litt mer nå. (har betalt 1000kr allrede)..Dumt hvis alle utgifter kommer i august.. det burde da være mulig å betale litt mer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolebilder!?!?! Hva, hvor!???

:ler::ler::ler:

Blir jo helt rabiat når det er bilder ute og går... Får vi se når mammaen din kommer hjem fra Tyskland? :sjarmor:

Jeg tenker også jeg skal ta en del solarium. Er egentlig ikke så glad i det, men slik sommeren ser ut til å bli i år, så er det vel nær sagt den eneste solen skrolten min vil få... :roll: Og så blek som jeg er nå, så blek skal jeg IKKE være den dagen jeg gifter meg...da vil jeg jo nesten være gjennomsiktig jo! :o Spøkelsesbruden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å få ut de bildene når mamma kommer hjem igjen ja... Selv om det ikke var de peneste bildene jeg har sett... :roll: Bleke meg som blir plaget av papparazzi-mamma.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å få ut de bildene når mamma kommer hjem igjen ja... Selv om det ikke var de peneste bildene jeg har sett... :roll: Bleke meg som blir plaget av papparazzi-mamma.... :ler:

:hoho:

heldig du! mamma kan ikkje fatta koffor eg vil gifta meg,eller kjøpa så dyre kjole :cry: svigers gifta seg m kun forlovarane tilstade,men dei e jo litt stolte øve guten sin,som nett va liten,so ska gifta seg :ler:

men eg fatta da :hoho:

mmmmm,hubba bubba e jo kjempegodt og kjempe søtt;så beskrivelsen passa deg jo perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Du er virkelig morsom og søt du Nursebetty!

Nå vet jeg med sikkerhet at godt humør til og med kan smittes gjennom internett! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Du er virkelig morsom og søt du Nursebetty!

Nå vet jeg med sikkerhet at godt humør til og med kan smittes gjennom internett! :wink:

:hoho::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: På fredag skal vi på ikea og kjøpe inn ting til bryllupet!! :sjarmor:

Har vært på nettsiden til ikea nå og prøvd å finne ut hva slags vaser jeg kunne tenke meg... ikke lett...

Var mange enkle og fine der...

Må finne ut om vi trenger noen ekstra glass også..kanskje til velkomstdrink..da kan jeg jo kjøpe noen billige og til og med pynte de litt! :)

Vel, skal straks på jobb..ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I dag har både forloveren min og svigermor bursdag...

Forloveren min jobber som vanlig, men tenkte jeg skulle komme med blomster til henne på jobb...

Og i morgen lager jeg middag til henne... :)

Skal til svigermor i kveld og spise kaker...

:sikle:

Lurer litt på om jeg skal gi Lasse´s forlover litt penger som han kan bruke på utdrikningslaget til Lasse...

Hva syns dere om det? Blir det teit?

Vil bare at de skal kunne finne på noe gøy, uten å blakke seg helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen!

I dag har både forloveren min og svigermor bursdag...

Forloveren min jobber som vanlig, men tenkte jeg skulle komme med blomster til henne på jobb...

Og i morgen lager jeg middag til henne... :)

Skal til svigermor i kveld og spise kaker...

:sikle:

Lurer litt på om jeg skal gi Lasse´s forlover litt penger som han kan bruke på utdrikningslaget til Lasse...

Hva syns dere om det? Blir det teit?

Vil bare at de skal kunne finne på noe gøy, uten å blakke seg helt....

go mårrån vennen :wink:

so snille du e!!! sku ønska eg va forloveren din,so søte so du e :P

husk å spara litt kaka t meg :wink:

trur du at du trenge gi dei peng då? la dei styra på :) så kan du bruka peng på ein goe massesje,litt sol og goe mat :wink:

men du e jo sinnsjukt goe i deg,da ska du ha min lille,søte hubba bubba :ler:

kosa deg i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk takk godjenta!

Ja, de klarer seg vel selv de guttene.. bare tenkte siden forloveren til lasse er en "fattig" musiker.... :ler:

Men de ordner nok til noe morro uansett..

Strengt tatt trenger man jo slettes ikke mye penger for å ha det gøy..(selv om de sikkert hadde satt pris på en ekstra kasse med øl.. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk takk godjenta!

Ja, de klarer seg vel selv de guttene.. bare tenkte siden forloveren til lasse er en "fattig" musiker.... :ler:

Men de ordner nok til noe morro uansett..

Strengt tatt trenger man jo slettes ikke mye penger for å ha det gøy..(selv om de sikkert hadde satt pris på en ekstra kasse med øl.. :ler:)

gode venna har da gøy uansett :P

ja,alkohol skader vel ikkje :ler: kan jo kjøpa ei kasse t dei om du har lyst? e jo du so bestemma da :P goe so tenke så masse på andre :wink:

kosikosikos :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei :vinke:

Har lest gjennom dagboka di nå og jammen har det skjedd mye her :ler: men bare gode ting.

Omgitt av så snille mennesker, familie og sambo. Håper et står bra til med både hus og hjem... og sen som jeg er så vil jeg benytte anledninge til å gratulere med veloverstått eksamener og snart endelig ferie.

Tenk at vi gifter oss om ikke så lenge, det er bare 2 måneder og 12-13 dager igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...