Gå til innhold

Damer si meg noe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Solanum Tuberosum skrev:

Haha 😄 det har jo ingenting med deg å gjøre. Hun var sikkert norsk og har en gedigen intimsone slik som de aller fleste har. 

Jeg sitter mye på Gardermoen og venter på fly. Jeg setter meg på gulvet (det er en stikkontakt der) i Nord-Norge-slusa (inn til gamle gate 19) og har fred fra ALLE. 

Tar en del fly selv og sitter helst i baren ved bordet helt til venstre (når du kommer inn). Drikker et glas fatøl eller en cappuccino, med mobilen liggende foran meg på bordet (den med blått etui). SÅ deilig å være helt alene. Mann 38. 1.82 høy. Slank.

Anonymkode: a60fa...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne med angst. Jeg hadde flyttet meg. Ikke fordi jeg var redd for at du skulle snakke til meg eller prøve deg på meg, men for å slippe det fysiske ubehaget av å ha en ukjent så nær.

Anonymkode: 4d954...68c

Hvis man ikke tåler at noen sitter to meter unna seg på café, så kan man rett og slett ikke gå på café:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar en del fly selv og sitter helst i baren ved bordet helt til venstre (når du kommer inn). Drikker et glas fatøl eller en cappuccino, med mobilen liggende foran meg på bordet (den med blått etui). SÅ deilig å være helt alene. Mann 38. 1.82 høy. Slank.

Anonymkode: a60fa...ab1

:hoho:

Godt forsøk. 

Anonymkode: aaae0...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl skrev:

Nordmenn må gi seg litt. Det er kjedelig å sitte alene. La oss begynne å sitte på fanget til hverandre. Det blir mye mer koselig. Gjør også sånn at det blir mer ledige plasser. 

Mange nordmenn trenger aleinetid for å ha det bra. Mange som kommer hit, setter pris på å slippe å ha andre folk på fanget. Det er forskjellig mentalitet i forskjellige land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solanum Tuberosum
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar en del fly selv og sitter helst i baren ved bordet helt til venstre (når du kommer inn). Drikker et glas fatøl eller en cappuccino, med mobilen liggende foran meg på bordet (den med blått etui). SÅ deilig å være helt alene. Mann 38. 1.82 høy. Slank.

Anonymkode: a60fa...ab1

Da skal ikke jeg forstyrre deg når jeg ser deg ;) setter meg i slusa jeg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solanum Tuberosum skrev:

Da skal ikke jeg forstyrre deg når jeg ser deg ;) setter meg i slusa jeg 😄 

 

Tar iblant fly selv og sitter rett før den første kiosken til venstre (når du kommer inn). Drikker en Fanta og spiser pølse, med ketchup på skjorta (den rutete med svetteringer). SÅ deilig å kikke på damene. Mann 35. 1.75 høy. Antydning til måne.

Anonymkode: f46b3...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme jeg syntes det er litt rart å sette seg i samme sittegruppe som noen andre når det er ledig andre steder

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...