Gå til innhold

Burde jeg fortelle ons at jeg er jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Opplyst skrev:

Så hva skjedde med kjæresteplanen? 

Skal du være ordentlig konservativ, så venter man med sex til ekteskapet er fullbyrdet. 

Det er vanlig i kristne og muslimske miljøer ja.  Men hun er antagelig ikke en praktiserende kristen for da hadde hun ikke hatt ons...

Anonymkode: 02104...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Opplyst skrev:

Så hva skjedde med kjæresteplanen? 

Skal du være ordentlig konservativ, så venter man med sex til ekteskapet er fullbyrdet. 

Som sagt så ser jeg ikke på det som viktig lenger. Jeg er ikke og har heller ingen planer om å bli konservativ.

Anonymkode: a05f5...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan det være ukomfortabelt for han om jeg sier fra? Henger ikke helt med. Jeg tenker det kanskje kan være greit for han å vite det med tanke på at han kanskje må ta seg litt tid, være litt forsiktig og ta det sakte? Er det kanskje bedre om jeg sier at det er lenge siden jeg hadde sex sist dersom vi holder på å ha sex og jeg merker at det gjør vondt? Jeg hadde definitivt fortalt det dersom det var en kjæreste jeg skulle ha sex med, men med en ons er jeg usikker.

Anonymkode: a05f5...44f

Hvis du ønsker det så ikke dra med deg en fremmed mann hjem! Du aner jo ikke hvordan type denne fyren er når det er en random mann. 

Anonymkode: 8bafd...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så ser jeg ikke på det som viktig lenger. Jeg er ikke og har heller ingen planer om å bli konservativ.

Anonymkode: a05f5...44f

Da bør du kanskje tenke over hva du tjener på å være liberal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Opplyst said:

Da bør du kanskje tenke over hva du tjener på å være liberal? 

:klo:

Anonymkode: 2fc1c...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare dårlige erfaringer når det kommer til ons. Han var full, jeg var full og alt var klønete. Og det ble ett veldig egoitisk opplegg, hvor han peiset på så snart jeg var (såvidt) våt nok til å penetreres. Og etter det var det kaninhumping til han kom og sovnet. Jeg lå tilbake utilfredsstilt og følte meg brukt.

Jeg har hørt de som har hatt gode erfaringer også, men de fleste venninnene mine har opplevd akkurat det samme som meg, så det er ett sjansespill. Vet bare at om min første gang hadde vært en ons, så hadde jeg fortatt med solosex.

Om du bare er ute etter å bli kvitt jomfrudommen. Velg noen som ønsker å gi deg en god opplevelse og som ikke er for full. Ikke drikk for mye på forhånd heller, og velg noen som er god til å kysse/kline og som du har god kjemi med. Kunne ikke en venn eller en bekjent vært ett bedre alternativ? noen du kan være trygg og ærlig med og kanskje kan være sexvenner med etterpå. Uansett så ville jeg vært ærlig med han du skal ha sex med. Om han vet du er jomfru vil han forhåpentligvis gjøre en bedre innsats og ikke bare kjøre eget løp.

Anonymkode: 56b10...83a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt råd; Ikke ha ons som jomfru. 

Anonymkode: 1a4da...02b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Fortell 

Det er ikke avtendende for oss gutta å vite at du er jomfru.

Da føler vi oss spesielle. Tar hensyn og eventuelt egen prestasjonsangst blir mindre. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare dårlige erfaringer når det kommer til ons. Han var full, jeg var full og alt var klønete. Og det ble ett veldig egoitisk opplegg, hvor han peiset på så snart jeg var (såvidt) våt nok til å penetreres. Og etter det var det kaninhumping til han kom og sovnet. Jeg lå tilbake utilfredsstilt og følte meg brukt.

Jeg har hørt de som har hatt gode erfaringer også, men de fleste venninnene mine har opplevd akkurat det samme som meg, så det er ett sjansespill. Vet bare at om min første gang hadde vært en ons, så hadde jeg fortatt med solosex.

Om du bare er ute etter å bli kvitt jomfrudommen. Velg noen som ønsker å gi deg en god opplevelse og som ikke er for full. Ikke drikk for mye på forhånd heller, og velg noen som er god til å kysse/kline og som du har god kjemi med. Kunne ikke en venn eller en bekjent vært ett bedre alternativ? noen du kan være trygg og ærlig med og kanskje kan være sexvenner med etterpå. Uansett så ville jeg vært ærlig med han du skal ha sex med. Om han vet du er jomfru vil han forhåpentligvis gjøre en bedre innsats og ikke bare kjøre eget løp.

Anonymkode: 56b10...83a

Kunne gjerne gjort det med en venn eller en bekjent, problemet er bare at jeg ikke har noen som er aktuelle. Pluss at jeg tenker at om det skulle bli en dårlig opplevelse er det greit å slippe å måtte forholde seg til personen etterpå.

Anonymkode: a05f5...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt råd; Ikke ha ons som jomfru. 

Anonymkode: 1a4da...02b

Hadde vært fint om du kunne ha utdypet hvorfor du mener dette?

Anonymkode: a05f5...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell! Jeg tok noen jomfrudommer i mine yngre dager, de sa aldri i fra på forhånd, så da vi hadde klumsete, ekkel sex og jeg stopper opp og lurer på hva faen som skjer, så fikk jeg "det er første gangen min!". Jomfruer må behandles mer forsiktig og man må ha en dialog gjennom samleiet. Spesielt er det viktig for kvinner, da det kan være ekstremt smertefullt. Da jeg mistet min, hadde jeg en omtenksom kjæreste, vi hadde snakket masse på forhånd om sex og vært mye nakne sammen før selve samleiet. Første samleie var kjempevondt, han måtte gjøre det dritsent og det var egentlig lite sex, heller bare utvididning av skjeden min. Vi kunne ikke ha et godt samleie før etter 3 ganger med å utvide. 

Hvis mannen ikke vet at du er jomfru og bare peiser på så kan det bli ekstremt vondt og traumatisk, og når du blør og begynner å gråte så får mannen dårlig samvittighet og hele kvelden er bare ødelagt.

Anonymkode: 49ce0...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det kanskje kan være greit for han å vite det med tanke på at han kanskje må ta seg litt tid, være litt forsiktig og ta det sakte? 

Anonymkode: a05f5...44f

Dette forklarer hvorfor jeg mener man ikke bør ha ons som jomfru. 

Anonymkode: 1a4da...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer du til å angre på i ettertid om du gjennomfører.

Anonymkode: f5b25...f98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fortalt. Jeg begynte å blø ganske kraftig første gang. 

Anonymkode: b31cf...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde fortalt. Jeg begynte å blø ganske kraftig første gang. 

Anonymkode: b31cf...b0f

Man gjør neppe det som 24-åring. Da er man helt ferdig utvokst, har sikkert brukt tampong i mange år, eksperimentert selv osv. Veldig usannsynlig at man skulle begynne å blø da.

Vil råde TS til å heller ha sex med noen hun kjenner og stoler på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg møtte ein mann som blei sååå skjønn når han fant blod på lakenet mitt ❤️ Trudde han hdde tatt jomfrudommen, så han blei den gentlemannen. Eg fortalte ikkje at det var mensenblod 😇

Anonymkode: 56252...a3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Eg møtte ein mann som blei sååå skjønn når han fant blod på lakenet mitt ❤️ Trudde han hdde tatt jomfrudommen, så han blei den gentlemannen. Eg fortalte ikkje at det var mensenblod 😇

Anonymkode: 56252...a3b

:fnise:

Anonymkode: 9a98d...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg er jomfru men har misbrukt kroppen min høyt og lavt med mye rart og gud vet hva, og vet hva jeg liker og hvor mye jeg får plass til. en ONS trenger ikke vite at man er jomfru, men man kan jo si at det er lenge siden sist osv. Alle er vel litt keitete når de skal prøve seg frem med en ny person. Hvis du har blitt godt kjent med kroppen din så tror jeg ikke du kommer til å blø/få noe videre dramatikk (om du blør ved sex er det ikke nødvendigvis "jomfrudommen" din, bare at penis er for hardhendt) jeg har aldri blødd av å tukte megselv. 

Anonymkode: 56a17...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg møtte ein mann som blei sååå skjønn når han fant blod på lakenet mitt ❤️ Trudde han hdde tatt jomfrudommen, så han blei den gentlemannen. Eg fortalte ikkje at det var mensenblod 😇

Anonymkode: 56252...a3b

Hehe, kanskje jeg bare kan prøve å si at det er mensen dersom jeg skulle begynne å blø? Eller vil det ødelegge stemningen, kanskje?

Anonymkode: a05f5...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...