Gå til innhold

Kunne aldri vært i lag med ei norsk/europeisk kvinne med rase-miksede barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi jeg synes det hadde vert svært flaut. Er også usikker på hva det vil si om hennes tankegang. 

Anonymkode: 443b2...94c

Du føler deg som et andrevalg da? Når du skal være førstevalg bør du gå ut som en vinner både når det gjelder lønn og anre ting.

 

Anonymkode: e9387...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste kvinner synes det er flaut å være sammen med en mann med holdninger som ts også. Tror ts er en enslig mann som ikke har draget. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler deg som et andrevalg da? Når du skal være førstevalg bør du gå ut som en vinner både når det gjelder lønn og anre ting.

 

Anonymkode: e9387...642

Nei, det er fordi jeg skal være med å oppdra et frø til en annen nasjon/stamme.

Anonymkode: 443b2...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi jeg synes det hadde vert svært flaut. Er også usikker på hva det vil si om hennes tankegang. 

Anonymkode: 443b2...94c

Hva faen?!?

Anonymkode: f5586...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, makan! Jeg er den som fant meg en utlending. Synes norske menn kan være så trangsynte og kjedelige, men er jo en blanding blant nordmenn også. Jeg så faktisk ikke farge før, men person. Jeg hadde ikke fordommer og kjærligheten var 100% ekte. Den var ikke betinget av inntekt, sosiøkonomisk klasse, hudfarge. Jeg forelsket meg. 

10 år gikk, valgte å ikke få barn, glad i han fortsatt. Problemer vi møtte var slike holdninger som TS har. Det rev nesten i stykker forholdet fordi han opplevde rasismen så sterk, særlig da han søkte jobber.

Jeg er redd slike som deg, TS fordi dere ikke vet bedre. Det er skummelt. Når jeg dater norske menn, vet jeg godt at det sitter en del med mange stygge tanker i hodet, men heldigvis er det også en del menn med perspektiv, som har reist mye og opplevd mye. Disse forstår, lytter og har kanskje levd et såpass rikt liv at de har prøvd å ha venner fra ulike kulturer, har jobbet i utlandet osv.og da er ofte fremmedfrykten redusert.

Anonymkode: 66429...c11

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, makan! Jeg er den som fant meg en utlending. Synes norske menn kan være så trangsynte og kjedelige, men er jo en blanding blant nordmenn også. Jeg så faktisk ikke farge før, men person. Jeg hadde ikke fordommer og kjærligheten var 100% ekte. Den var ikke betinget av inntekt, sosiøkonomisk klasse, hudfarge. Jeg forelsket meg. 

10 år gikk, valgte å ikke få barn, glad i han fortsatt. Problemer vi møtte var slike holdninger som TS har. Det rev nesten i stykker forholdet fordi han opplevde rasismen så sterk, særlig da han søkte jobber.

Jeg er redd slike som deg, TS fordi dere ikke vet bedre. Det er skummelt. Når jeg dater norske menn, vet jeg godt at det sitter en del med mange stygge tanker i hodet, men heldigvis er det også en del menn med perspektiv, som har reist mye og opplevd mye. Disse forstår, lytter og har kanskje levd et såpass rikt liv at de har prøvd å ha venner fra ulike kulturer, har jobbet i utlandet osv.og da er ofte fremmedfrykten redusert.

Anonymkode: 66429...c11

Saa du hadde ikke hatt noen problemer med aa gifte deg med en mann tidligere gift med importert thaidame og oppdra hennes barn??

Regner med at han har feil holdninger og derfor uaktuelt?......rosemaling over egne fordommer eller??

Anonymkode: 90517...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det så typisk at menn føler seg truet av menn av andre raser. Jobb med selvtilliten deres. Jez. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Her inne er det så typisk at menn føler seg truet av menn av andre raser. Jobb med selvtilliten deres. Jez. 

Hvilke menn?? De arabiske som holder sine kvinner I bur. Eller norske menn som ikke vil ta ansvaret for Muhammads barn slik at de har en oppdragelse etter islamsk kultur....

Anonymkode: 90517...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi TS føler seg litt truet av menn fra andre land kanskje? Har de noe som du ikke har? ;) 

Selv synes jeg at "blandingsbarn" er de peneste. 

Anonymkode: d5b4f...a74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saa du hadde ikke hatt noen problemer med aa gifte deg med en mann tidligere gift med importert thaidame og oppdra hennes barn??

Regner med at han har feil holdninger og derfor uaktuelt?......rosemaling over egne fordommer eller??

Anonymkode: 90517...1c2

Bare ha i bakhodet at det faktisk kan være kjærlighet da. Det er ikke alle som "importerer" fordi de må ha ei dame altså. Jeg kan også i grunnen forstå noen av de også. Det er snille og ok menn som norske damer ikke vil ha. Fordi de ikke når opp når det gjelder utseende, status og inntekt. At de da velger å finne ei fra et annet land er forståelig, for det er at de blir ensomme ellers. Så lenge de behandler kvinnene godt, så ser jeg ikke det store problemet. Ja, jeg vet om to. De har holdt sammen i mange år, og de er utvilsomt glad i hverandre. En må ikke skjære alle over en kam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke menn?? De arabiske som holder sine kvinner I bur. Eller norske menn som ikke vil ta ansvaret for Muhammads barn slik at de har en oppdragelse etter islamsk kultur....

Anonymkode: 90517...1c2

Jeg er så glad fordi jeg erfarer at fordommer ikke alltid stemmer! 😊

Det er ikke så svart/ hvitt alltid du. Det fins både arabere og muslimer som er mer moderne enn som du fremlegger det altså. Vi har ulike erfaringer, heldigvis.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladeknask
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes norske menn kan være så trangsynte og kjedelige. 

Problemer vi møtte var slike holdninger som TS har. 

Anonymkode: 66429...c11

Vel. Norge er jo et land med høye fjell og trange daler så at noen er trangsynte... det er sikkert ikke så rart i. Jo dypere inn i gokk man kommer, jo verre er det. 

Folk som har vært ute og reist mye har som regel ikke den type fremmedfrykt. 

Jeg er samboer med en hvis foreldre er norsk mann og sørøstasiatisk kvinne. Han har fullt norsk navn. Jeg har opplevd hvordan noen kvinner kan se på oss når vi er ute. Det er et sånt type blikk «får du deg ingen norske menn du da»... Ingen som har hørt om personlighet og kjemi? Jeg var på restaurant med en venninne i går. Hun er kjæreste med en nigerianer. Vi hadde det skikkelig koselig og snakket om våre bedre halvdeler. På det nærmeste bordet satt det en familie og kona der glodde stygt på oss flere ganger. Det er synd at det er noen folk som er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bare ha i bakhodet at det faktisk kan være kjærlighet da. Det er ikke alle som "importerer" fordi de må ha ei dame altså. Jeg kan også i grunnen forstå noen av de også. Det er snille og ok menn som norske damer ikke vil ha. Fordi de ikke når opp når det gjelder utseende, status og inntekt. At de da velger å finne ei fra et annet land er forståelig, for det er at de blir ensomme ellers. Så lenge de behandler kvinnene godt, så ser jeg ikke det store problemet. Ja, jeg vet om to. De har holdt sammen i mange år, og de er utvilsomt glad i hverandre. En må ikke skjære alle over en kam.

Menn med thai eller filipinske/russiske osv er det opplest og vedtatt er folk med er det absolute bunnslammet av norske menn som norske kvinner har forkastet. Les KG og det er ingen tvil.

Det er bare rett og rimelig at norske kvinner forkaster disse. De har jo elendig moral og holdninger...

Men hvis ei norsk jente som etter arabisk tradisjon ei vantro hore, alikevel henger sammen med innvandrergjenger og blir gravid. nei da er det ikke maate paa hvor trangsynte norske menn er for at de ikke kommer styrtende til for aa overta Muhammads papparolle. Hvilke tanker mor her har gjort seg ved aa bli gravid med Muhammad naar hun antagelig veit at han kommer til aa gifte seg med sin kusine naar han er ferdig aa leke.

dobbelt standard much....

 

Anonymkode: 90517...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun en menneskerase; homo sapiens sapiens. Men man skulle jo tro at det også var neandertalere blant oss fortsatt når man leser tråder som dette. 

Anonymkode: ee567...d25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fordi jeg synes det hadde vert svært flaut.

Du er flau.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi jeg synes det hadde vert svært flaut. Er også usikker på hva det vil si om hennes tankegang. 

Anonymkode: 443b2...94c

Hadde være fullstendig uaktuelt.

Anonymkode: 04778...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt skyldig her selv. Når jeg møtte han jeg driver med nå og vi ble venner på FB så jeg bilde av sønnen hans og så med engang at han var halvt asiat. Fikk opp mange dømmende bilder da gitt, og ikke om mors til barnet men om han som jeg da så for meg hadde hentet seg thaidame. Viste seg at det var feil, moren til barnet er adoptert, like norsk som meg. Fikk en liten vekker da på min egen fordømmende tankegang. 

Anonymkode: d4a35...350

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan av og til ikke se om noen folk faktisk er så fordomsfulle og redde for andre som ikke er helt like seg selv eller om de overdriver for å irritere andre. Ikke bli sammen med dem da, problem løst.

Du MÅ faktisk ikke dele ALT på nettet hele tiden, trodde de fleste visste det.

Anonymkode: bd86b...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...