Gå til innhold

.


Kaptein6

Anbefalte innlegg

På 16.6.2018 den 19.27, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.6.2018 den 19.20, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver at dette er bra for deg fordi du blir høyt elsket av alle, og "skryter" litt av at det er damer i kø, så virker det som du har elskerinner fordi denne type bekreftelse er veldig viktig for deg.

Det er slettes ikke uvanlig, de fleste liker jo å bli elsket eller begjært, men for noen holder det å bli det av sin kjære og så eventuelt få litt bekreftelse i komplimenter og småflørting her og der. En del tar det gjerne et hakk lenger og flørter mye bare for å vite at de "kunne hvis de ville". Mange single gjør også dette. Måler sin verdi i hvor mange som vil ha dem, og hvis det er dødt en periode og ingen sjekker dem opp så takler de det dårlig, og sender en flørtete melding til en gammel flamme som de vet vil svare tilbake med noe bekreftende. Ganske normalt.

Du tar det jo til det ekstreme med å ligge med alle som vil. Du skylder litt på at det ikke kan tilstås eller brytes fordi du da ødelegger for andre, men det er jo bare deg selv du beskytter her. Du ligger ikke med elskerinner for å være snill med dem, men fordi det gir deg noe. 

Hvis det er sånn saken her så bygger det jo på en iboende usikkerhet og at ditt syn på deg selv er veldig avhengig av ytre bekreftelse og hva andre mener. Man må litt klisjéaktig sagt lære seg å elske seg selv, å være selvstendig og å ikke kun se seg selv gjennom andres øyne eller måle sin verdi gjennom hva andre mener. Du burde egentlig vært mer singel i livet, men det er vel for sent å lære seg å være alene nå.

Da er vel kanskje litt konsekvenstenking hjelpsomt. Du leker med ilden og om - eller rettere sagt når - det blir oppdaget så blir du alene. Eller, en person som deg vil jo løpe rett i barmen på neste kvinne i stedet for å takle det på egen hånd, men du vil bli sett ned på og noen vil hate deg. Noen ser jo ned på deg allerede. Jeg har vært elskerinne selv, utroskap er en sterk karakterbrist og selv om man er forelsket så er dette noe som trekker veldig ned inntrykket av en person og man klarer ikke helt å riste av seg det patetiske og usikre ved handlingen. Du er ikke den drømmemannen du tror du er, den notoriske utroskapen din er et stort skår i bildet du har av deg selv.

Anonymkode: 0ce57...e36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaptein6 skrev:

Ja, det var nok gjerne i starten en frykt for å binde meg, eller kanskje en frykt for å bli forlatt, men det er helt urasjonellt for jeg binder meg veldig lett til personer, og har veldig stabile og langvarige forhold, og blir veldig godt likt.

Jeg har vel hatt en bra barndom, og er vel egentlig en trygg og sikker person. Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skulle sagt til en psykolog.

Du har jo en karakterbrist. Du tar ikke ansvar i det hele tatt. Måten du beskriver deg selv på er litt sånn narssisistisk. Egentlig ikke bare litt heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaptein6 skrev:

Jeg frykter ikke at hun skal forlate meg, eller er redd for å være alene. Ikke nå i hvert fall. Kanskje da jeg var ung og begynte med dette. Det at jeg er populær og velstående osv er bare faktaopplysninger ikke for å skryte, eller noe annet.

motivasjonen min til å bringe opp dette er at jeg ikke helt greier å bryte ut av mønstret. Føler nærmest at disse greiene er blitt en avhengighet.  🤫

Ja, du er redd for å være alene! Avhengig av andres bekreftelser på at du er bra nok!!

 

synes du bare er svak og patetisk! Og igjen, hva om kona di er utro hun også...? Hvordan hadde du reagert? Du svarer jo ikke på det..

Anonymkode: 75345...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Kaptein6 skrev:

Jeg har altså en grusomt dårlig egenskap, eller moral, og er notorisk utro. Det startet vell allerede med min første kjæreste, og jeg datet en annen da jeg var student i utlandet. Så har det bare fortsatt siden. Har nå vært gift over 20 år med min kone, og har vært utro jevnlig. Jeg har to «elskerinner» som jeg har sex med to tre ganger i året. Begge var singel da jeg traff dem, men jeg overtalte dem til at det var lurt å få en fast kjæreste. Det som er utrolig er at de begge har funnet seg samboere, men fortsatt har forhold til meg. Det hele er helt crazy, og jeg prøver å komme ut av det, men det hele har over tid blitt så normalt for meg at jeg nesten har glemt hvor forferdelig dette er for alle parter. 

Kanskje bortsett fra meg siden jeg blir svært høyt elsket av alle, og rost opp i skyene. Begge mine «elskerinner» spør jevnlig om når vi skal gifte oss, og min kone er superlykkelig og uvitende.

Hvis noen kan motivere meg til å slutte så send meg gjerne en melding :)

Tenker det kunne vært greit å ha en å snakke med om dette.

Jeg er veldig ordentlig og vellykket på alle andre områder enn dette.

 

Og du er stadig på jakt etter nye elskerinner, ikke sant..? Mulig det er du som har prøvd å sjekke meg opp gjentatte ganger selv om du kanskje vet jeg er gift...

Anonymkode: 1fd08...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 21.23, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 21.17, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaptein6 skrev:

Nei, det er vel slik at kvinnene kommer til meg mer enn at jeg kommer til kvinnene. Hvordan skal jeg i det hele tatt vite hvem du er ?

:)

Og hvorfor skulle kvinner komme til deg sånn uten videre?

😊

Anonymkode: 1fd08...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaptein6 skrev:

Vel vel, du kjenner meg ikke. Dette at jeg er utro vet jeg er veldig dårlig av meg. Ellers er jeg faktisk veldig ekte og ærlig og pliktoppfyllende . 

Du, veldig ekte, og ærlig og pliktoppfyllende? Tror du mangler forståelse for hva de ordene betyr. Du har bygd hele ekteskapet til den personen som står deg nærmest på løgn og bedrag. Du sier selv at du tenker din kone kan få psykiske problemer av å få vite sannheten om deg, men du er veldig ekte og ærlig? Det er ikke slike at man kan være selektiv med hva man er ekte og ærlig med, samtidig som at man er en storbedrager. Det som er umoralskt og galt, og som du selv vet at er det er den skaden du driver å påfører din kone uten at hun er klar over det enda. Men sannheten har en tendens til å komme frem til slutt, for kvinner har en tendens til å snakke med andre kvinner.

Anonymkode: 0f638...89a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kaptein6 skrev:

Vet ikke, nå tror jeg at jeg hadde taklet det fint , for 15 år siden hadde jeg blitt hysterisk.

Virker jo ikke sånn iom at du MÅ ha noen «på si«

Anonymkode: 75345...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Kaptein6 skrev:

Vet ikke helt hvorfor. Har sikkert noe med utseende å gjøre, og at jeg lytter og er interessert, gir komplimenter. Kanskje noen golddiggers også som liker mine fine biler båter hytter og hus, eller at  de liker menn i ledende stillinger.

Sånne snur jeg ryggen til å springer så langt jeg kan fra... eller.. du har vel ikke båt..?

Anonymkode: 1fd08...8fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 9.10, AnonymBruker skrev:

.

😂

Endret av Kaptein6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kaptein6 skrev:

😂

Akkurat😉

nei mr Jack.. er nok ikke alle som tenner på materielle ting.. 

Anonymkode: 1fd08...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.6.2018 den 9.18, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kaptein6 said:

Nei, det er vel slik at kvinnene kommer til meg mer enn at jeg kommer til kvinnene. Hvordan skal jeg i det hele tatt vite hvem du er ?

:)

Hvis det er sånn at du blir nedrent av kvinner, hvorfor la du da ut en kontaktannonse her på KG for et par dager siden?

Anonymkode: 913c9...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistnevnte. Utroskap er ganske vanlig og veldig utbredt, der oppdager man etterhvert som man blir eldre. Særlig hvis man er singel kvinne så får man høre mye fra såkalt godt gifte menn. 

Så man blir mer kynisk etterhvert, ja. 

Anonymkode: d881c...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 9.33, AnonymBruker skrev:

E.

.

Endret av Kaptein6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...