Terese Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Nå skal jeg endelig få med dagbok jeg og. Endelig fått nytt modem så nå nå har jeg stabil tilkobling (nesten kjedelig nå, når jeg er ferdig å krangle med telenor :-? ) Nå sitter jeg foran PC'en og hoster, nyser og snufser om hverandre så ingen skole på noen dager, så nå har jeg god tid til å skrive ned en del tanker og ideer om bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 ! Og lykke til med planleggingen (og gjennomføringen) av den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 gratulerer med dagbok...fortell litt om deg og bryllupet da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei Terese! Først og fremst Så koselig å høre fra deg igjen. Det var så hyggelig å treffe deg sist, har lurt litt på hvor du ble av etterpå her inne :klø: Takk for svar på Roma/Paris spørsmålet. Vi snakkes snart, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terese Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mars 2005 Litt om meg og goingen min: Vi møttes på begynnelsen av sommeren 1999. Jeg var på vei ut av et forhold og var absolutt ikke interesert i noen ny type. Men takket være min goings iherdige innsats fikk han det som han ville mot slutten av sommeren. 5 år etter fridde han da vi var på ferie. Jeg hadde mine forhåpninger da vi dro på ferie, men at han hadde begynt å planlegge friereiet allerede i mars hadde jeg ingen ide om. Han vekte meg opp kl 04.00 og vi dro og så på soloppgangen, han gikk ned på kne og fridde og jeg fikk min drømmering. Det hele høres sikkert veldig klisje ut, men akkurat der og da var det helt fantastisk og en "dream come true". Det var utrolig romantisk og gledestårene trillet og trillet. Vi klarte å vente helt til kl 07 med å ringe hjem å vekke familie og venner. Vi ble forlovet 7 aug 2004 og 20 aug 2005 gifter vi oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 2. mars 2005 #6 Del Skrevet 2. mars 2005 Sitter også og snufser litt foran maskina, men er akkurat ikke syk nok til at sambo synes synd på meg, så enten vil jeg bli ordentlig forkjøla eller så vil jeg bli helt frisk :-) Du må skrive litt om hvordan dere møttes og sånn, alltid morsomt og lese romantiske små historier her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #7 Del Skrevet 2. mars 2005 sukk! Ingenting er som å lese om et romantisk frieri. Syns ikke det var kliche jeg. Likte det veldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. mars 2005 #8 Del Skrevet 2. mars 2005 7. august! Flott dato . Det var da min kjære og jeg ble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terese Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 2. mars 2005 7. august! Flott dato . Det var da min kjære og jeg ble sammen Ja, 7 august er en veldig fin dag å bli sammen. Nå sitter jeg og leker meg med forskjellige utkast til framside på kirkeprogram. Har jo god tid, men syns det er morsomt jeg. Ja, er temmelig hardt rammet av denne bryllupsbasillen. Har laget invitasjonene og bordkort, har tenkt og også lage menyer, program for helgen, og kirkeprogrammene selv. Blir nok sikkert flere prosjekter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #10 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei, koselig med en ny dagbok her inne. Og siden ingen andre allerede har gjort det så begynner jeg å mase om å få se bilde av invitter, bordkort, kjole osv osv. Lykke til med planleggingen og grattis med dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #11 Del Skrevet 2. mars 2005 enig med heidi76. Vi vil se bilder!! Og mange av dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. mars 2005 #12 Del Skrevet 2. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 2. mars 2005 #13 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei Så koselig å se deg her igjen. Takk for sist. Gleder meg til å følge med i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. mars 2005 #14 Del Skrevet 2. mars 2005 Natta, Terese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 2. mars 2005 #15 Del Skrevet 2. mars 2005 Litt treg jeg, men gratulerer med dagbok og velkommen i gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terese Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 3. mars 2005 hmm, også var det dette med bilder da! Har jo ikke digitaltkamera så jeg får tatt bilder, det må jeg få lånt. Så vær tålmodig, det kommer nok noen bilder etter hvert. Men her er en link til kjolen jeg har kjøpt http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?152 Nå må jeg prøve å få litt søvn, forferdelig hvordan man snur døgnet når man er syk!! Takk for alle velkomstmeldinger!! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terese Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 3. mars 2005 Åhh, goingen min har bare vært god i dag da. Han fikk ikke sova så han sto opp kl 06.30 og begynte å rydde, vaske leiligheten og vaske klær. Når han begynte å vaske soverommet og nesten holdt på å skifte på senga med meg i, tok jeg det som et hint om at det var på tide å stå opp, kl var da blitt 10.45 så det var ok. Fikk så servert frokost. Han hadde også skrevet en skjønn "kontrakt" til oss ang oppmuntring av hverandre til trening og slanking frem mot bryllupet. Han er jo bare god da!! Jaja, han begynner nok å bli frisk nå siden han har så mye energi. Så i morgen skal jeg være alene hjemme og være syk. :-( Fått sendt de siste invitasjonene i går. Ja vet jeg er tidlig ute, men måtte gjøre det sånn i forhold til at bryllupet feires en hel helg osv. Tror jeg må skrive mer ang selve hvordan vi har tenkt at bryllupet skal være senere. Sensuren på avsluttende eksamen falt i dag, og det gikk bra. Men huff, er jo ferdig å studere til sommeren, og da må jeg jo få meg jobb - litt skummelt. Det er jo liksom trygt dette å være student. Jaja, har sommerjobb, så trenger jo ikke jobb før i september. Men jeg vil konsentrere meg om brylluosplanlegging også må jeg tenke på jobbsøking i tillegg. Huff, mye for mitt hode dette her :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. mars 2005 #18 Del Skrevet 3. mars 2005 hmm..blir vel feil av meg å si velkommen når jeg først startet min egen dagbok i dag.... Kan ihvertfall si hei, og at kjolen din var veeeldig fin!! Kjenner godt igjen den følelsen av å være "trygg som student"..har heldigvis(?) et år igjen før jeg må finne meg fast jobb..... Men det blir nok deilig å slippe oppgave-stress/eksamen..være på KG med god samvittighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 3. mars 2005 #19 Del Skrevet 3. mars 2005 Tror jeg skal vise hvor flink kjæresten din er til kjæresten min. Han ligger på sofaen og sover; fyllesyk.. Blir litt stressa når du har sendt ut invitasjoner; regelen er jo at alle som gifter seg samtidig eller etter meg, ikke får lov til å gjøre noe jeg ikke har gjort enda Vi skal også ha "feiring" hele helga. Dvs dersom været tillater det skal vi ha grilling og langbort på sætera vår som ligger NYDELIG til i Trollheimen og bare 20 min å kjøre fra der vielsen skal være. Også skal vi bare ha restebrusj og kanskje litt bowling på søndag, bare jeg ikke blir like dårlig som jeg pleier å bli :-? Nei, nå skal jeg gå og stramme opp sambo litt; begynner å bli litt rotete her :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terese Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå får jeg prøve å lage meg en oversikt over hva som er gjort og hva som står igjen. Begynner å gå litt i surr i hode mitt!! Er gjort (eller gjenstår litt) - dato er bestemt og sted for feiringen 19-21 august 2005 - kirken er reservert til kl 16.00 20. august - Blomster. (har lagt KLARE føringer ang farger og stil. Overlatt mye av ansvaret her nå til min mor og blomsterdekoratøren) Dette inkluderer middagsbordet, pynting av stedet, kirka, og brudebukett. - Kjole, slør, diadem, og sko er kjøpt - Klær til min forlovede er kjøpt - Ris, poser til ris er kjøpt - Blomsterpikekurv, gjestebok er kjøpt - Bil fra kirken - Fotograf - Invitasjoner er sendt - Bordkort (mangler navn på da) - Frisør - Sminke - Forlovere, brudesvenner og brudepike og blomsterpike er spurt og alle takket ja. - Toastmaster hmm, nå ble det helt stopp. Kommer nok på mer etterhvert. Dette må gjøres: - Lage program for helgen til alle gjestene, menyer og kirkeprogram - Bestemme meny - Finne gifteringer - Kjøpe undertøy - Lage sjokoladehjerter med monogramet til alle gjestene (skal ligge på alle hotellrommene) - Morgengave - Gave til forlovere, brudepike, brudesvenner osv (veldig usikker på om vi skal gi noe, og i så fall hva og hvor dyrt) :klø: - Velge musikk i kirka - Lære å danse bedre vals Ja, vet jeg har glemt mye men blir jo helt stressa av å skrive liste over alt som gjenstår. Bare å komme med tips om hva jeg må huske!! Det mottas med takk!! Enda mer å huske: - DJ - Legge opp kjolen - SPA uken før bryllupet. - Få negler/manikyr. (MÅ slutte å bite negler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå