Gå til innhold

Terese sin bryllupsdagbok


Terese

Anbefalte innlegg

:vinke: igjen!!

Huff, nå har jeg vært fraværende alt for lenge! Det har gått i ett i det siste pluss en del reising. Har vært i Bergen for første gang. Det var jo en kjempe fin by jo. Hmm, litt vanskelig å innrømme for en trønder det da!! :hoho:

Man får jo nesten dårlig samvittighet og i tillegg abstinenser når en ikke får vært innom KG med jevne mellomrom. Min kjære bare ler av meg og all denne bryllupspraten. Jeg sier bare at han er heldig at jeg har et sted å prate masse bryllup for hvis ikke hadde han blitt utsatt for det!

Bryllupsplanlegging har det ikke vært så mye tid til i det siste. Nå gleder jeg meg til påsken, da skal jeg bare slappe av og tenke og planlegge og kanskje begynne å lage kirkeprog (utsiden av de).

Men det er STOOOR PANIKK nå!! Organisten har nå endelig gitt tilbakemelding. Han kan IKKE!!! Hmm, er jo ikke helt lett å finne en organist som blir med opp på Dovrefjell. Kirken vi skal gifte oss i, er egentlig stengt den helgen vi skal gifte oss (fordi prest og organist har fri eller ferie), men vi fikk gifte oss der pga at vi har selv ordnet med prest og trodde vi hadde organist! Har satt svigermor på saken, så får vi se!

Huff, nå må jeg avgårde igjen! Skal få lest litt i andres dagbøker i kveld har jeg tenkt!

Ha en fin kveld alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...