Gå til innhold

Hylle knotter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en kan få kjøpt flere slike knotter til å ha under hyllene i garderobeskap? Og flere hyller ? 

Anonymkode: b9666...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea ville jeg sett på.

Anonymkode: 32f9f...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor en kan få kjøpt flere slike knotter til å ha under hyllene i garderobeskap? Og flere hyller ? 

Anonymkode: b9666...83b

"Knotter til å ha under hyllene i garderobeskap"? Jeg trodde først du tenkte på knotter til å henge ting på, men når du samtidig spør etter hyller tenker jeg at du er ute etter disse små metallpinnene som stikkes inn i hull i siden på skapet, som hyllene legges på? Altså sånne? De er i så fall å få på Biltema, byggevarehus, Obs Bygg, sikkert Jernia etc. Hyller kan du være heldig å finne på de samme stedene om du skal ha standardmål. Evt. kan du kanskje tilpasse en hobbyplate?

Anonymkode: ad5b0...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss alle hylle knotter.

Anonymkode: 650bd...ebd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har skap fra Ikea så får du slike knotter gratis. Mulig knottene passer i alle slags skap? 

Anonymkode: 487d0...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O knotter! Dere som holder skuffene oppe. Dere som uselvisk gir av dere selv for å hjelpe menneskeheten. Dere som er der for oss i tykt og i tynt. I godt vær og dårlig vær. Under skuffer med pene og mindre pene klær. Enten vi er rike eller fattige. Enten vi er unge eller gamle. Det hender vi glemmer at dere er der, men hva skulle vi vel gjort uten dere, o ubeskrivelig hjelpsomme små venner?

O knotter, vi hyller dere!:pls::pls:

Anonymkode: 81c3c...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...