Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #43 Skrevet 24. mars 2005 Jeg savner deg jeg,og synes det er på tide med litt data for engelen!
englefjes Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #44 Skrevet 26. mars 2005 Jeg har vært noen dager på besøk hos familien. Blir litt lei når jeg går sammen med dem flere dager i strekk, men koselig å være sammen med tantebarnet mitt. Stod opp tidlig hver dag for å få tid sammen med henne. Ellers prøvde jeg å løse litt påskekryssord + strikke et par tøfler, for å skape litt påskestemning. Kom til Oslo igjen i går. I kveld skal vi på middag til tanta mi, og i morra til søstra til kjæresten. Og så prøver jeg å rekke å spille litt. Gleder meg til å komme hjem til tante. Det er kanskje det stedet i verden jeg slapper aller mest av - vi har det så fint sammen, og jeg føler meg veldig hjemme hos henne. Takk for hilsener i dagboka mens jeg var litt fraværende første del av påsken!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #45 Skrevet 26. mars 2005 Jeg håper (og tror) at når vi finner en leilighet til meg, at du kan slappe skikkelig av og ha det fint der også. Jeg ser for meg stedet allerede jeg. Skråtak.. store vinduer. Malerier på veggene,kansje trapp med sprinkler. Noen få store grønne planter som slynger seg til veggene. Krystallene mine i hjørner. Farger men allikevel ikke fargerikt.
englefjes Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #46 Skrevet 27. mars 2005 Å, det høres ut som et drømmested, bustis. Der kommer nok jeg også til å slappe av og kose meg. Syns dette er en bra plan, jeg. Har vært på middag hos søstra til kjæresten min i dag. Og så så vi en skummel film sammen med henne etterpå. Nå jobber jeg med noe jeg skal spille.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #47 Skrevet 27. mars 2005 Jeg håper folkene rundt deg ser hvor fantastisk flott du er!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #49 Skrevet 29. mars 2005 :blomst_opp: Hei hei, Englefjes *smiler* Jeg lurer på hvilken type jobb du har? Har du en kontorjobb der du organiserer ting, eller skriver dokument? Eller kansje du jobber med folk? Når du kommer hjem fra jobb en vanlig dag - er du da sliten og har mest lyst til å slappe av, eller er du opplagt og klar til nye aktiviteter? Hvor lang tid bruker du på å komme deg til og fra jobb? Jeg bare lurer jeg, om et år eller så har jeg forhåpentligvis en fulltidsjobb og da blir det 8-4 på meg også. Tre dager igjen nå, så er det helg igjen
Gjest lurven Skrevet 29. mars 2005 #50 Skrevet 29. mars 2005 hey hvordan går det da har ikke hørt fra deg på en stund nå
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #53 Skrevet 1. april 2005 Føles ut som jeg ikke har pratet med deg på kjempe superlenge,selv om det kansje bare er et par dager. Håper du har det fint og at spillingen går bra. Ha en flott dag vennen
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #54 Skrevet 1. april 2005 Englefjes har ikke vært her siden søndag, håper ho sjekker innom i helga igjen, og at det går bra med henne.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #56 Skrevet 3. april 2005 savner deg, men vet jo alt er fint da
englefjes Skrevet 4. april 2005 Forfatter #57 Skrevet 4. april 2005 Å, kjære søte dere! Tusen takk for hyggelige hilsener. Nå svever jeg skikkelig. Unnskyld at jeg ikke nevnte deg i tråden over hvem jeg er nysgjerrig på, Lurven. Du er blant de jeg lurer veldig på, men jeg syns ikke jeg kjente deg så godt og var litt flau over å nevne deg... :oops: Har det fint. Er litt sliten etter uke med masse jobbing, skole, spilling osv. Jeg kan godt fortelle deg litt om jobb på pm Hixerbear. På en måte er det godt å være vant til å stå opp tidlig, men er ofte trøtt når jobbdagen er over. Dvs hvis jeg har ting jeg må få utretta noen av kveldene så går det greit, men så er jeg veldig trøtt etter jobb de dagene som er igjen. Kjære bustis : Takk for praten i dag! Du er jammen så søt. Jeg liker den måten du er vimsete på, jeg. Jeg må helt sikkert sitte oppe litt nå og lese dagboken din, så snakkes vi igjen i morra kanskje?! Sander, takk for hilsen! Koselig at du fant veien hit. meja, jeg kommer og kikker til deg i boka di snart. til alle dere!
pusla Skrevet 5. april 2005 #58 Skrevet 5. april 2005 Hyggelig at du skrev litt her igjen da! Jeg har ikke lest alt her, så dette burde jeg kanskje visst, men hva er det du spiller? Ser at spillingen din stadig blir nevnt her... Ønsker deg noen flotte dager framover :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #59 Skrevet 5. april 2005 :o Vimsete? :o Jeg? Aldri sett.. Kjempefint å prate med deg. Sov sukkersøtt vennen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå