Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #121 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei, det gikk bra på jobb idag ja Kjekke folk! Nå skal jeg snart handle litt klær, å gå med på jobben, litt mindre rocka enn de jeg pleier å bruke Har du en koooselig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. mai 2005 #122 Del Skrevet 13. mai 2005 hei vennen hvordan går det? har du det bra? jeg savner deg masse,og er en liten smule bekymret. vi må snakke snart. tenker masse på deg. du er flottest! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #123 Del Skrevet 13. mai 2005 Hallo fjes. Innom en liten tur for å ønske deg en kjempe fin pinse :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 13. mai 2005 #124 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei min kjære student venninne på KG Nå må vi snart på msn, i dag var jeg der hele tiden, men du var ikke der DA, tror jeg du har det fint I alle fall!§ Ha det super trupert :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei. Nå har dere fylt opp over 1 side i dagboken min uten deltakelse fra meg. Det er morsomt og veldig bra. Har ikke så mye å skrive om. Det var vel det jeg frykta når jeg oppretta dagboken. Men nå er jeg liksom aktiv blant dere dagbokskrivere likevel, og det er bra. Jeg må herme litt etter dere, for å svare på hilsener jeg har fått. chrizzy: det er bra du kaller meg student og minner meg på det! har ikke jobba så hardt med det enda... men jeg har det fint altså ~Alwa~: God pinse du også. Har glemt at det er pinse jeg. Vet bare at jeg har lenge fri. Bustetroll : Du får grønn farge i dag pga nye grønne, og et selvsagt. Fint å snakke med deg igjen. Ikke vær bekymra. Jeg hopper jo på konsert og allting, har det fint jeg. Det er koselig at du tenker på meg, det går jo alltid litt opp og ned vettu. Jeg er så veldig glad i deg også! dark angel: Artig at det går bra med jobben! Takk for oppdateringer. Håper du fant noen bra halvrocka klær som du trives med. Kafka: Er du her litt lite for tiden også? Jeg er spent på disse hemmelighetene, men skjønner at du ikke har noen akutt trang til å dele dem her. Kom innom og syng en sang for meg da!? lurven: Det går bra her. Med de da? Fant du et rocka sted? Hixerbear: Ja, jeg syns også det er morsomt at andre holder liv i dagboken. Håper du har det fint på "turneen" din! Pusla: Kanskje du kan lære deg both sides now på gitar? Eller kanskje du kan den allerede? Håper det står bra til med deg! Dere er nydelig flotte alle sammen! Jeg skal være mye hjemme og lese til eksamen framover, og da blir det sikkert en del kg-pauser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. mai 2005 #126 Del Skrevet 15. mai 2005 Tihi, man skal visstnok svare alle som legger igjen hilsener ja, så der var du politisk korrekt . Jeg jukser litt der noenganger jeg da. Jeg kan nok ikke Both sides now på gitar nei, men jeg kan sånn som "under den hvite bro" og "my bonnie is over the ocean" . Jeg må nok bare sette meg ned og øve litt igjen!! Den sangen er jo nydelig, og det kunne vært kult å lært noe sånt. Lykke til med eksamenslesing!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. mai 2005 #127 Del Skrevet 15. mai 2005 Du er den besteste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 16. mai 2005 #128 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei Englefjes Takk for koselig hilsen i dagboka mi, kanskje vi treffes under jazzfestivalen i sommer? Mye bra på programmet i år ihvertfall (som det har vært mange ganger etter min mening ) Håper du får en fin 17.mai Med mye god og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2005 #129 Del Skrevet 17. mai 2005 Ha en fin 17.mai!! Fant noen klær i Kristiandsand ja Jeg har sovet lenge idag, ikke beveget meg utenfor døra. Er ikke så gira på 17.mai.. Hatt en fin dag sålangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #130 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei du, englefjes :-) Håper du har hatt en nydelig 100 års markering, og ellers god 17 mail! Jeg spiller, "New York Minute" Harry got up Dressed all in black Went down to the station And he never came back They found his clothing Scattered somewhere down the track And he won't be down on Wall Street in the morning He had a home The love of a girl But men get lost sometimes As years unfold One day he crossed some line And he was too much in this world But I guess it doesn't matter anymore In a New York Minute Everything can change In a New York Minute Things can get pretty strange In a New York Minute Everything can change In a New York Minute Lying here in the darkness I hear the sirens wail Somebody going to emergency Somebody's going to jail If you find somebody to love in this world You better hand on tooth and nail The wolf is always at the door In a New York Minute Everything can change In a New York Minute Things can get a little strange In a New York Minute Everything can change In a New York Minute And in these days When darkness falls early And people rush home To the ones they love You better take a fool's advice And tak care of your own One day they're here; Next day they're gone I pulled my coat around my shoulders And took a walk down through the park The leaves were falling around me The groaning city in the gathering dark On some solitary rock A desperate lover left his mark, "Baby, I've changed. Please come back." What the head makes cloudy The heart makes very clear The days were so much brighter In the time when she was here But I know there's somebody somewhere Make these dark clouds disappear Until that day, I have to believe I believe, I believe (nærmest religiøst for meg dett her ) In a New York Minute oOOooo.. Everything can change In a New York Minute You can get out of the rain In a New York Minute Everything can change In a New York Minute - for `nte gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #131 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvem er det som synger Kafka-sangen? Teksten hørtes veldig kjent ut :o Uansett, håper du har det fint englefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. mai 2005 #132 Del Skrevet 18. mai 2005 hei snuppah. ringte deg da jeg satt på bussen inn til byen i går. hadde nok verdens heseste whiskeystemme. Er alt fint med deg? Savner deg masse Håper eksamenslesinga går fint. Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #133 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvem er det som synger Kafka-sangen? Teksten hørtes veldig kjent ut :o Uansett, håper du har det fint englefjes Eagels Måtte bare Englefjes Første gangen jeg hørte Desperado holdt jeg på å ramle av kirke benken (ten sing stemne), den var så utrolig nydelig og traff meg rett i Som den gjorde med alle andre også tenker jeg. Nydelig, nydelig Håper det går bra med lesing og alt, tusen takk for hilsen i dagboka mi :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 18. mai 2005 Deilig med noen fridager, selv om tiden gikk litt for fort. Fikk ikke lest noe, men trøster meg selv med at jeg kanskje har lada opp litt og blitt mer klar for å lese... For å legitimere min egen latskap. Dårlig. Hardt å dra på jobb igjen i dag, men ok når jeg først var der. Og snart er det helg igjen, og vi skal se Star Wars III: revenge of the sith. Skal ikke på selve premieren, men gleder meg veldig. Blir faktisk litt rart å ha sett den - da blir det aldri mer nye Star Wars-filmer. Bustetroll: kul whiskystemme! Kjæresten min kom nettopp hjem og spør åssen det er med deg, og da sa jeg "åjo, jeg skulle forresten hilse!", for det sa du jo. Han ble glad for at du husker på han også da. Håper formen din blir bedre snart, men i dag blir du vel stelt med og skjemt bort likevel. men du.. det er du som er den besteste!! ~Alwa~: Jeg tror det er Eagles som synger Kafka-sangen. Jeg kjenner ikke sangen selv. Må kanskje laste ned. Kafka: Jeg har hatt fine fridager! Har du hatt det fint? Tusen takk for påminnelser ang god musikk. :bukke: dark angel: Artig at du fant klær. Har lyst til å handle noe nytt selv, men det får bli etter neste lønning... Høres ut som du har hatt det fint. maisen: Gøy at vi kanskje har jobba sammen. Jeg var funksjonær på "din" festival sommeren 2001 tror jeg. pusla: Jeg har jo blitt nesten kjedelig korrekt nå da... hehe. Men det er litt lettere å skrive når man har noe å svare på. Ble det bra brunch i går? Ellers må jeg lese litt hos deg og se om det er noe nytt som skjer. Du kan helt fint lære "both sides now" - ikke noe vanskeligere enn det andre tror jeg. Men det skal jeg jammen finne ut med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #135 Del Skrevet 18. mai 2005 Star Wars III: revenge of the sith :o Å JAAAAAAA jeg gleder meg Jag har leid bil i helga, og vi har vært i fjæra igjen, dette er tredje gangen på 3 uker jeg bygger sandslott, er så koselig og kreativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #136 Del Skrevet 18. mai 2005 Snart helg ja! Håper det blir bra på kino! Blir det ut da? Føler jeg har drukket endel i det siste ja.. :oops: Men da føler jeg det er heeelg! Og nå kan vi ikke drikke torsdager lengre ettersom jobben stopper meg, likegreitt egentlig. Ha en koooselig onsdag, og sov kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #137 Del Skrevet 20. mai 2005 God helg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. mai 2005 #138 Del Skrevet 20. mai 2005 "Gøy at vi kanskje har jobba sammen. Jeg var funksjonær på "din" festival sommeren 2001 tror jeg." Ja, vi har jo det,da Morsomt,det og ikke sant det er gøy jobbing? Med mange koselige,spennende mennesker og mye spennende musikk Du får ta deg en tur og høre hvis du ikke skal jobbe i sommer, er jo et bra program Det var visst en fin konsert på onsdag også: Silje Nergaard og Live Maria Roggen ++ hadde konsert til inntekt for jazzhuset i Malawi De spilte gratis ! og inntekten gikk til huset, bra det da? Høres ut som om du sliter med eksamenstider som så mange her inne, er det musikk nå også? Var det ikke det du tok? Håper du får litt fri og ei fin helg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 20. mai 2005 Helg nå. Drar ut om et par timer for å se star wars. Har startet helga med øl og pilkasting for noen timer siden. Hjemme og spiser litt og slapper av. Filmen varer sikkert til langt på natt. Sitter på kg mens jeg hører idol. Syns de er ok flinke, men syns tv-lyden er så dårlig. Rart de ikke satser mer på det på tv, men har inntrykk av at tv2 ikke har så bra utstyr for å sende live musikk. Eller kanskje det bare er hos oss det ikke låter så bra... :-? maisen: Jeg liker veldig godt å være på jazzfestivaler. + sant at det var masse koselige folk hos dere. Jeg var jo der pga en jeg kjente, og husker jo at jeg likte de andre jeg ble kjent med også. Da var sikkert du en av dem! Sliter litt med eksamen ja, men det går nok bra. problemet er bare at jeg skal jobbe samtidig. vanskelig å ha noen krefter igjen... ~Alwa~: God helg til deg også. Skal du ut på noe spesielt? dark angel: Hm, vet ikke om det blir noe mer ut enn selve kinoen + at jeg var ute litt tidligere. Koselig å markere at det er helg sånn at det skiller seg litt fra arbeidsdagene. chrizzy: Håper du koser deg. Talen blir helt sikkert fin! Sandslott høres så fint ut. Tror ikke jeg har lagd det etter jeg var 3 år... Gleder meg veldig til filmen. Det blir stort!! til Bustetroll, kjære deg. Håper formen er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2005 #140 Del Skrevet 21. mai 2005 hei hei.. var filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå