englefjes Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Skal gjøre et forsøk på å skrive dagbok. Jeg har lest en del i forumene her, men ikke vært så aktiv med å skrive selv. Når jeg lese andre sine dagbøker syns jeg folk har så innholdsrike liv, og at mitt liv er så kjedelig for tida: I slutten av 20-årene, med samboer, fast jobb osv. Jeg savner studietid og overskudd til å finne på ting og møte folk hele tiden. Men kanskje, ved å skrive, at jeg skaper litt innhold til mitt eget liv også, og kan underholde meg med det når jeg ikke har ork til å komme meg ut etter en lang jobbdag. Velkommen til å skrive hos meg. Jeg kjenner jo noen av dere her allerede, og håper dere vil være med og gjøre livet mitt ett hakk mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Velkommen som dagbokskriver :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagboken og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Tusen takk ~Alwa~ og meja! Så koselig med hilsen fra to "trøndere" (eller bosatt i Trøndelag i det minste) når jeg i det siste har vært helt opphengt i dumdumboys igjen (derav nick og dagboknavn bl.a.). Snakka med venninne som har fått baby på tlf i kveld. Koselig å høre hvordan jenta vokser og utvikler seg. Det er ikke så mange barn i venneflokken enda, så det er en litt ny situasjon å ringe og snakke om bading, kveldsstell, kontroller på helsestasjon osv, men veldig koselig da. Skal ta kvelden ganske tidlig. Er litt trøtt etter jobb. Kanskje se litt av en film (kanskje "monsoon wedding" - har ikke sett den enda) eller kanskje aller mest sannsynlig litt av dumdum-dvd'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 #5 Del Skrevet 2. mars 2005 Velkommen hit, og gratulerer så mye med dagbok! Håper du kommer til å trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #6 Del Skrevet 2. mars 2005 Velkommen og gratulerer med dagbok Håper du får like stor glede utav det som jeg har! Massevis av flotte mennesker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #7 Del Skrevet 2. mars 2005 Så koselig med hilsen fra to "trøndere" (eller bosatt i Trøndelag i det minste) når jeg i det siste har vært helt opphengt i dumdumboys igjen (derav nick og dagboknavn bl.a.). Åjaaaa, der var det jeg hadde det fra ja Fint er det hvertfall :-D Og takk for hilsen i dagboka mi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mars 2005 Takk for velkommen-hilsener Aniola-Fisken (jeg begynte å se i din dagbok også. Imponerende mange sider...) og bustetroll (jeg syns også det er mye fine folk her). ~Alwa~: takk for kompliment. Var litt flau over navnet selv, men Anders syns også det var fint, så da stoler jeg på dere. Lang dag på jobb. Har sett litt på dokumentar om da de lagde Jackie Brown nå. Tenkte å se litt på en tv-film, "About Adam" (tror jeg den het). Hadde også planer om å spille litt med Valhalla, men samboeren må jobbe litt på data i kveld. Vi har ny skjerm i dag (flat og greier) så jeg tror han vil jobbe på denne og ikke den bærbare. Planer for helga: Kanskje reise hjem en tur til familien, være sammen med tantebarnet mitt. Forberede jobb/studie-prosjekt til neste helg. Jeg føler enda at det er litt lite anonymt å skrive dagbok her - at det er galt å skrive mer om tanker om jobb og alt mulig... men det kommer seg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #9 Del Skrevet 4. mars 2005 Ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mars 2005 #10 Del Skrevet 4. mars 2005 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #11 Del Skrevet 4. mars 2005 Ønsker deg en riktig så flott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #12 Del Skrevet 4. mars 2005 Ha en kjempefin helg englefjes :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjempekoselig med hilsener. Boka vokser stadig. Tusen takk, og god helg til dere andre også! Jeg har allerede sovet 1/2 time. Må prøve å holde meg våken fram til idol i alle fall, men merker jeg er sliten. I jobben kommer jeg tett på andres liv og "skjebner", og i dag syns jeg det var skikkelig tøft å ta helg. Tenker på dem som ikke gleder seg til å komme hjem og ha fri to dager, og gikk bare med klump i halsen siste del av dagen. Men ikke alle dager er sånn. Mange av de jeg møter gjennom jobb har det veldig godt. Det er bare så vanskelig å "skru av bryteren" når man går hjem. Tror ikke jeg reiser noe sted i helga. Kanskje dra og høre en vi kjenner spille konsert. Og så skal jeg på fest i morra og feire bursdagen til en venninne - vil egentlig ikke gå glipp av det. (selv om det frister å møte tantebarnet mitt...) Jeg har stemt i Valhalla sin idol-konkurranse, så nå blir det ekstra spennende. Bruker ikke å være så engasjert i selve avstemningen (mer i framførelsene) men nå må jeg få med meg begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #14 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei englefjes ! Det var vel et fint nick det, vel. :-) Hilsen Poteten som ønsker deg en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 6. mars 2005 I går ettermiddag skrev jeg et innlegg her om hvor godt det er å ha god tid og være alene i huset før man skal på fest. Så fikk jeg to telefoner underveis og sosa bort masse tid, og hadde plutselig ikke så god tid til å handle gave og øl og forskjellig, ta en dusj og ordne meg klar til fest, og i samme slengen ble innlegget sletta / jeg var plutselig utlogga. Men dagen i går var bra. Fikk litt i pose og sekk, for jeg fikk sett tantebarnet mitt lenge på web-cam + fikk gått på fest hos venninne. Det var koselig, men det ble ikke så sent. Noen hadde vært syke lenge og så vidt begynt å komme seg, en hadde hodepine osv. Jeg var uansett ikke klar for en lang natt ute på byen så det var helt greit. Dagen i dag ligger an til å bli en rolig søndag. Neste helg er jobbhelg, så da blir det 12 dager i strekk med jobbing fra og med i morra... Det eneste jeg trenger å ta stilling til i dag er hvilken tv-film jeg vil se. Har verken sett "Americas sweethearts" eller "Birthday girl" - noen som vil anbefale en av dem framfor den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #16 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei du. Litt godt med "rolige" fester av og til også. Hva jobber du med forresten? Trenger ikke svare, bare lurte litt Håper du får en fin Søndag og klarer og bestemme deg for film Har ikke sett noen av dem jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. mars 2005 #17 Del Skrevet 6. mars 2005 Så koselig at du også har fått deg dagbok - her var det koselig å komme på besøk! Jeg har bare sett America's Sweethearts, den er helt ok. Enkel og grei, liksom. Deilig avslappende på en slækk søndag!! Fin tittel på dagboken din, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #18 Del Skrevet 6. mars 2005 Ønsker deg en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 6. mars 2005 Det var den søndagen. Nesten da... Har stort sett sittet på internett i dag og prøvd å spille et spill med Valhalla - med vekslende hell, ble logga ut eller serveren funka ikke, eller hva det nå var. Godt å ha en hel dag fri. Har vært litt lat, bare registrert at det har vært lyst ute og blitt mørkt igjen. Samboeren min kommer snart hjem. Skal kanskje se på en film på tv eller dvd. Jeg fikk plutselig litt panikk for at helga snart er over og ringte han og sa at han måtte kjøpe med noe (hva som helst) - det var etter å ha lest om kyllinggryter og diverse søndagskos på kg, og etter Anders bestilte pizza og Valhalla kinamat... Jobb igjen i morra. Syns egentlig det verste er å grue seg til å stå opp tidlig igjen, og grue seg til lange jobbdager. Når uka er der er det ikke så ille. Trives bra på jobb, og dagene går fort. Men skulle gjerne hatt mye mer krefter og fått unna litt lesing / skriving (studier) også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg sovna til film på tv i går. Kjæresten min sa "jeg ser du er så trøtt. Skal du ikke legge deg?" men jeg nekta å gi slipp på helga, og prøvde å tvinge øynene til å holde seg åpne. Begynte med å se litt av "americas sweethearts", men syns den var litt kjedelig, og så fant vi en ok film på nrk - "kodenavn mercury". (dvs jeg så bare første halvdel, men den så helt grei ut) Jeg innså at det var på tide å legge seg når jeg mot slutten av nrk-filmen tenkte "lurer på hvor det ble av Julia Roberts og Catherine Zeta Jones", som spilte i den filmen vi hadde valgt bort for lenge siden... :o Ok jobbdag. Litt rart å være der igjen etter at jeg var litt trist på fredagen når jeg dro derfra. Litt "vanskelige" saker noe av det jeg jobber med. Men hadde en god følelse når jeg kom dit i dag, og fikk gjort en del ting. Hadde knapt nok lunsj, og er ganske fornøyd med dagen. Ikke at jeg på død og liv skal være så flittig, men har så mange dager der jeg vil gjøre noe men bare er trøtt, eller ikke klarer å konsentrere meg så godt. Får gjort mer enkelte dager enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå