Gå til innhold

har du og din svigermor et godt forhold?  

1 stemme

1. 1. har du og din svigermor et godt forhold?

• nei
      16
    • ja
      65

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er veldig glad i mine svigerforeldre.  

Og har et bra forhold til dem.

Ser de mye mer enn min egen familie.

det hørtes jo ut som du hadde et veldig godt forhold, og det er jo bra :) men veldig dumt at du har et dårlig forhold til dine egne det kan ikke være enkelt.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et godt forhold til svigemor, hun er så snill atte :wink:

Skrevet

Får ikke til å stemme - men jeg ville stemt JA! Jeg er sååå glad i mine svigerforeldre - desverre bor de på andre siden av kloden. Men når vi bor sammen med dem er jeg utrolig fornøyd. Det er veldig snille og kule folk.

Skrevet

Må vel si at jeg har et godt forhold til svigermor. Mine egne foreldre bor et godt stykke unna, så min kjæres familie har blitt veldi nær. Men det er ikke alltid vi er like enig, og jeg er en person som liker å si ting som de er. Hun, derimot, holder heller ting for seg selv, og blir heller litt mutt og sur...Vi har og bodd sammen med dem i campingvogn nå et par somre, og det har vært litt slitsomt. Og vi bodde hjemme hos dem i to- tre mnd mens vi selv pusset opp leiligheten vår. Anbefales ikke..... Følte jeg gjorde for lite og sa for mye... Men nå i dag har jeg funnet ut at vi trenger luft, og at o vi er for mye sammen, blir det litt krøll. Svigermor, og hele resten av familien til min kjære, er utrolig hyggelige mennesker. Litt ulike fra min egen familie, men med de samme verdiene i bunn. Har vært utrolig heldig, synes jeg.... Min mor var ikke så heldig. Farmor kunne være, og er fremdeles, en liten "heks" iblant..... :-? Tror ikke det er enkelt med svigermødre...men som mange skriver; vi elsker jo samme mann,så... :ler::wink:

Skrevet

Har et heilt fint forhold til svigermor. Dei er veldig forskjellige frå mine foreldre og eg føler egentlig at vi ikkje har så mykje til felles. Men eg syns begge to er kjempekoselige :-)

Skrevet

heisann:)

håper jeg får det sånn som annie78 det hørtes bra ut :blomst_opp: jeg kommer til å bo nært svigers og kjempelangt fra "mine"....*håpe håpe*

foreløpig er vell forholdet ok, selv om svigers er grunnleggende totalt anderledes enn mine...er de mere roligere og virker vennnligere men samtidig kjøligere :klø: får se hvordan det går :-D

Gjest Anonymous
Skrevet

En svigermor har også vært en svigerdatter, og en svigerdatter vil også bli svigermor..... Så husk på det når du selv blir svigermor en gang. I grunn og bunn så har det jo med personlighet og kjemi. Forøvrig er min svigermor kjempesnill. Mange feil og mangler, men det har jeg også!

Skrevet

enig med deg der tuppeliten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...