Gå til innhold

Kjedelige norske menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sjekket opp, fordi jeg finner ikke tilbaketrukne menn interessante. Mange har også allerede gjort et for dårlig førsteinntrykk før jeg evt. blir interessert. Mange er alt for glad i alkohol, de gidder ikke og ta vare på helsen sin og er generelt sjenerte. Vel...da er jeg kanskje ikke interessert nok i utgangspunktet.
Noen er jo bra, men så er de allerede i forhold, og da er det ingen vits. Orker ikke så mye drama, evt. ødelegge en familie. Jeg blir ikke forelsket når jeg ser noen som kunne blitt vurdert, men som sagt..de er ofte opptatt. 
Har hatt noen som har vist interesse, og som jeg har følt det samme for, men det har vært i utlandet...og jeg har fått så angst for at det ikke ville fungere at jeg lot være..har angret etterpå. Jeg vil gjerne møte en norsk som er mer slik, men de er så forbanna passive!

Anonymkode: 98440...301

Ja, det må være deilig. Ha noen å avvise...

Anonymkode: ddc73...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sjekket opp, fordi jeg finner ikke tilbaketrukne menn interessante. Mange har også allerede gjort et for dårlig førsteinntrykk før jeg evt. blir interessert. Mange er alt for glad i alkohol, de gidder ikke og ta vare på helsen sin og er generelt sjenerte. Vel...da er jeg kanskje ikke interessert nok i utgangspunktet.
Noen er jo bra, men så er de allerede i forhold, og da er det ingen vits. Orker ikke så mye drama, evt. ødelegge en familie. Jeg blir ikke forelsket når jeg ser noen som kunne blitt vurdert, men som sagt..de er ofte opptatt. 
Har hatt noen som har vist interesse, og som jeg har følt det samme for, men det har vært i utlandet...og jeg har fått så angst for at det ikke ville fungere at jeg lot være..har angret etterpå. Jeg vil gjerne møte en norsk som er mer slik, men de er så forbanna passive!

Anonymkode: 98440...301

Så du sitter på din pidestall og venter på noen du vurdere og kanskje dem er gode nokk. 

Jeg hadde ikke sett to ganger på deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes #metoo er en veldig bra ting. Skulle gjerne sett kampanjen bli utvidet.  I min drømmeverden er det ingen menn som sjekker opp med seksuelle hentydninger eller ubehagelige fysiske tilnærmelser. Det er heller ingen som plystrer etter meg. Altfor mange menn aner ikke hvordan de skal nærme seg en dame, og gjør det på en måte som jeg synes er utelukket ubehagelig. Av mangel på mot og på fornuftige ord, begrenser flørt seg til ekle kommentarer med seksuelle hentydninger, og da med alkohol innabords. Nesten alle menn som har prøvd seg på meg i fylla har dermed gravd sin egen grav, og puttet seg selv i kategorien «uaktuell».

Jeg synes utenlandske menn kan være for «på», og dermed uinteressant.  I den grad jeg er enig i at norske menn er kjedelige, må det være fordi de er dårlige på åk nærme seg damer på en morsom og romantisk måte i edru tilstand. I mine øyne får menn ti bonuspoeng for forsøket om de våger å prøve seg på meg på en ikke-seksuell måte i edru tilstand. 

Ønsker ikke (i starten) å høre at jeg har fin rumpe eller deilige bryst, ei heller at de blir tent av å se meg gjøre sånn og sånn. Ønsker heller ikke å høre at de runket til bilder av meg da de var 14 år. Hva med å sende blomster uten avsender (for så å røpe seg i en søt melding.) Hva med å gi kassadama en lapp du ber henne lese etterpå? Hva med å sende en anonym lapp og be jenta møte deg på en benk i en park?  Hva med å si at du blir glad av å se henne, og spørre om dere kan finne på noe sammen på lørdag? Gjerne noe lekent, som minigolf, dart, bowling, klatring osv.  

Når det er sagt, vil jeg absolutt løfte fram sjenerte menn, spesielt de som er sosiale men bare trenger litt tid. De har garantert mange spennende sider når de bare får brutt isen skikkelig. Og min erfaring er at de også er mer trofaste og lojale. Hvis du tenker lenger enn her og nå, så er det ikke spennende å ha en mann som du ikke helt kan stole på. 

Anonymkode: 94860...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes #metoo er en veldig bra ting. Skulle gjerne sett kampanjen bli utvidet.  I min drømmeverden er det ingen menn som sjekker opp med seksuelle hentydninger eller ubehagelige fysiske tilnærmelser. Det er heller ingen som plystrer etter meg. Altfor mange menn aner ikke hvordan de skal nærme seg en dame, og gjør det på en måte som jeg synes er utelukket ubehagelig. Av mangel på mot og på fornuftige ord, begrenser flørt seg til ekle kommentarer med seksuelle hentydninger, og da med alkohol innabords. Nesten alle menn som har prøvd seg på meg i fylla har dermed gravd sin egen grav, og puttet seg selv i kategorien «uaktuell».

Jeg synes utenlandske menn kan være for «på», og dermed uinteressant.  I den grad jeg er enig i at norske menn er kjedelige, må det være fordi de er dårlige på åk nærme seg damer på en morsom og romantisk måte i edru tilstand. I mine øyne får menn ti bonuspoeng for forsøket om de våger å prøve seg på meg på en ikke-seksuell måte i edru tilstand. 

Ønsker ikke (i starten) å høre at jeg har fin rumpe eller deilige bryst, ei heller at de blir tent av å se meg gjøre sånn og sånn. Ønsker heller ikke å høre at de runket til bilder av meg da de var 14 år. Hva med å sende blomster uten avsender (for så å røpe seg i en søt melding.) Hva med å gi kassadama en lapp du ber henne lese etterpå? Hva med å sende en anonym lapp og be jenta møte deg på en benk i en park?  Hva med å si at du blir glad av å se henne, og spørre om dere kan finne på noe sammen på lørdag? Gjerne noe lekent, som minigolf, dart, bowling, klatring osv.  

Når det er sagt, vil jeg absolutt løfte fram sjenerte menn, spesielt de som er sosiale men bare trenger litt tid. De har garantert mange spennende sider når de bare får brutt isen skikkelig. Og min erfaring er at de også er mer trofaste og lojale. Hvis du tenker lenger enn her og nå, så er det ikke spennende å ha en mann som du ikke helt kan stole på. 

Anonymkode: 94860...bc2

Plystring er ikke autentisk fordi det er en kulturell bakgrunn ting, du må ha lært det et sted, det samme kan man jo si om bowling, men poenget mitt er altså at seksuelle tilnærminger også kan medføre autentisitet. Du har bare opplevd den dårlige biten.

Anonymkode: 8cd99...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er han feit? jo...fordi de spiser alt for store porsjoner med saus og biff, for ofte og er for glad i øl! 

Anonymkode: 98440...301

Man kan faktisk gjøre begge deler! Spise god mat , kose seg med øl og vin OG være både trent og sporty. 

Hvor finner du egentlig disse mennene Ts? 

Anonymkode: 2a359...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

I feel you.

Øl og vindrikkende gubber som unnskylder seg med at de er så opptatt i perioder, ikke vil ha forhold og er veldig "av" om de tror du vil si nei til sex, de er ikke mye å samle på.

Klarer de ikke å vise interesse og respekt for deg som menneske så får de bare sitte der og tro de er noe de ikke er. 

Så er ikke utenlandske bedre, ofte tyller de i seg hasj, og røyker ulovlig smuglet tobakk og har spesielle forventninger til hvordan du skal oppføre deg uten at de skal bli fornærmet for hver minste filleting. 

 

Anonymkode: 1df86...25e

For å få respekt må man gjøre seg fortjent til det. Menn er opplært til å ikke vise frykt eller følelser, for gjør de det så blir de utsatt for en emosjonell drittstorm som du gjør her. 

Anonymkode: 683a3...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri sjekket opp, fordi jeg finner ikke tilbaketrukne menn interessante. Mange har også allerede gjort et for dårlig førsteinntrykk før jeg evt. blir interessert. Mange er alt for glad i alkohol, de gidder ikke og ta vare på helsen sin og er generelt sjenerte. Vel...da er jeg kanskje ikke interessert nok i utgangspunktet.
Noen er jo bra, men så er de allerede i forhold, og da er det ingen vits. Orker ikke så mye drama, evt. ødelegge en familie. Jeg blir ikke forelsket når jeg ser noen som kunne blitt vurdert, men som sagt..de er ofte opptatt. 
Har hatt noen som har vist interesse, og som jeg har følt det samme for, men det har vært i utlandet...og jeg har fått så angst for at det ikke ville fungere at jeg lot være..har angret etterpå. Jeg vil gjerne møte en norsk som er mer slik, men de er så forbanna passive!

Anonymkode: 98440...301

Ser ikke at noe annet enn gjensidige interesse er naturlig. Det er greit at mannen må ta initiativet og første steget...det er jo sånn det alltids har vært. Å være pågående viser dårlig sosial IQ. Får man ikke noen gjensidige interesse tilbake, så er det ikke naturlig å fortsette å ta kontakt. Om du forventer noe annet så er du nok litt for bortskjemt, og liker og\eller savner nok bare oppmerksomheten fra en mann egentlig. 

I Norge har du den fordel som kvinne at det er langt flere single menn å velge iblant enn det er damer for mannfolk.

"I byer og sentrale strøk er det vanligere å bo alene enn i mindre sentrale strøk, dette gjelder både for kvinner og menn. I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner."

Kilde: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts=132af1c6be0

Så jeg ser ikke at det er noe hold i "konklusjonen" din om "de er ofte opptatt". Om du forutsetter at kvaliteten pr fødte mann er den samme som pr fødte kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Plystring er ikke autentisk fordi det er en kulturell bakgrunn ting, du må ha lært det et sted, det samme kan man jo si om bowling, men poenget mitt er altså at seksuelle tilnærminger også kan medføre autentisitet. Du har bare opplevd den dårlige biten.

Anonymkode: 8cd99...8e7

Plystring er lavIQ ....ingen med litt mellom ørene holder på slik uavhengig av kultur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Anonymkode: 98440...301

Da er det vel akkurat så attraktiv du er for menn.

Anonymkode: f5afd...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, frekvens said:

Så du sitter på din pidestall og venter på noen du vurdere og kanskje dem er gode nokk. 

Jeg hadde ikke sett to ganger på deg. 

Hadde hun av utseende vært vakker nok så hadde du garrantert gjort det ...så kan en spørre seg selv hvorfor man satte dem på en pidestall når det viste seg at de var staure dumme? ...mange feller der ute for oss mannfolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? De siste års massive innvandring består stort sett av menn. Så det bør være nok å velge i for kvinner som ikke liker norske menn. De utenlandske mennene blir nok bare glad for å høre at norske jenter foretrekker dem. Match made in heaven.

Anonymkode: 15e0e...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...