Gå til innhold

Kjedelige norske menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser nok generaliserende ut, for jeg vet at ikke alle norske menn er kjedelige, men generelt så synes jeg at de har blitt så livløse og tilbaketrukket. Det føles håpløst å finne noen her som jeg faktisk kan bli forelsket i! 
De liker best og sitte og ta ølen sin om helgene, virker det som mange gjør ihvertfall. 
De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.
Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru? Jeg vurderer seriøst og gå inn for å finne noen i utlandet.

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelige norske kvinner...........

Anonymkode: 44b85...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser nok generaliserende ut, for jeg vet at ikke alle norske menn er kjedelige, men generelt så synes jeg at de har blitt så livløse og tilbaketrukket. Det føles håpløst å finne noen her som jeg faktisk kan bli forelsket i! 
De liker best og sitte og ta ølen sin om helgene, virker det som mange gjør ihvertfall. 
De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.
Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru? Jeg vurderer seriøst og gå inn for å finne noen i utlandet.

Anonymkode: 98440...301

Nordmenn lever fortsatt under presteskapet. Ingen følelse, bare regler.

Anonymkode: 8cd99...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru?

De vil ikke dere kvinner ha, så da blir de deprimerte, begynner å drikke, blir beskjedne, og slutter å ta vare på helsa si.

Bon voyage!

Anonymkode: 07128...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you.

Øl og vindrikkende gubber som unnskylder seg med at de er så opptatt i perioder, ikke vil ha forhold og er veldig "av" om de tror du vil si nei til sex, de er ikke mye å samle på.

Klarer de ikke å vise interesse og respekt for deg som menneske så får de bare sitte der og tro de er noe de ikke er. 

Så er ikke utenlandske bedre, ofte tyller de i seg hasj, og røyker ulovlig smuglet tobakk og har spesielle forventninger til hvordan du skal oppføre deg uten at de skal bli fornærmet for hver minste filleting. 

 

Anonymkode: 1df86...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:


De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.

Anonymkode: 98440...301

Handler nok litt om at mennene som faktisk enten er flinke til å vise interesse enten er playere eller i forhold.  

Anonymkode: e436f...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn viser ikke følelser for hverandre en gang. Det handler.bare.om tingene deres. Bilene og husene deres. Dritt kjedelig.

Anonymkode: 8cd99...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGTOW. De vil ha noe annet enn A4-livet. Også tror jeg mange av disse mennene skeiet ut i startfasen av livet. Mobbing, sykdom, foreldre, avvisninger, mangel på venner, etc. Hadde de vært på riktig spor helt fra ung alder så hadde de kanskje verdsatt A4-livet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler nok litt om at mennene som faktisk enten er flinke til å vise interesse enten er playere eller i forhold.  

Anonymkode: e436f...bcf

Men playere er lette å gjennomskue.. Det er bare og se på når de sender  deg melding, hvordan de formulerer seg, om de blir kaldere i perioder, om de aldri ser på mobilen når dere er sammen/eller tar med seg mobilen på do, hvordan de går frem, hvordan de oppfører seg mot andre damer når du ser dem eller hva evt andre damer sier om dem (avhengig om du kjenner kvinnen og vet om hun er til og stole på og ikke er en manipulerende hurpe som skaper drama da), og enkelt og greit følelsen du får av dem.
 

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lee Jones skrev:

MGTOW. De vil ha noe annet enn A4-livet. Også tror jeg mange av disse mennene skeiet ut i startfasen av livet. Mobbing, sykdom, foreldre, avvisninger, mangel på venner, etc. Hadde de vært på riktig spor helt fra ung alder så hadde de kanskje verdsatt A4-livet mer.

Hmm? Du mener at de "spennende" , bra mennene er de som kom skjevt ut? Og a4- livet er skrekken. Hvis du mener hus, bil og barn?? Kjempe kjedelig.. Uten at jeg mener at vi skal feste bort livet og den slags altså..

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser nok generaliserende ut, for jeg vet at ikke alle norske menn er kjedelige, men generelt så synes jeg at de har blitt så livløse og tilbaketrukket. Det føles håpløst å finne noen her som jeg faktisk kan bli forelsket i! 
De liker best og sitte og ta ølen sin om helgene, virker det som mange gjør ihvertfall. 
De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.
Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru? Jeg vurderer seriøst og gå inn for å finne noen i utlandet.

Anonymkode: 98440...301

Hvorfor sjekker du opp slike menn da ? jeg mener du må vel ha vurdert dem som "gode nok" før de viste seg å være for kjedelige? eller er det sånn at du faktisk selv aldri har sjekket opp noen DU liker ..men BARE har blitt sjekket opp av ulike andre menn som du har hatt mer eller mindre sansen for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Hvorfor sjekker du opp slike menn da ? jeg mener du må vel ha vurdert dem som "gode nok" før de viste seg å være for kjedelige? eller er det sånn at du faktisk selv aldri har sjekket opp noen DU liker ..men BARE har blitt sjekket opp av ulike andre menn som du har hatt mer eller mindre sansen for? 

Jeg har aldri sjekket opp, fordi jeg finner ikke tilbaketrukne menn interessante. Mange har også allerede gjort et for dårlig førsteinntrykk før jeg evt. blir interessert. Mange er alt for glad i alkohol, de gidder ikke og ta vare på helsen sin og er generelt sjenerte. Vel...da er jeg kanskje ikke interessert nok i utgangspunktet.
Noen er jo bra, men så er de allerede i forhold, og da er det ingen vits. Orker ikke så mye drama, evt. ødelegge en familie. Jeg blir ikke forelsket når jeg ser noen som kunne blitt vurdert, men som sagt..de er ofte opptatt. 
Har hatt noen som har vist interesse, og som jeg har følt det samme for, men det har vært i utlandet...og jeg har fått så angst for at det ikke ville fungere at jeg lot være..har angret etterpå. Jeg vil gjerne møte en norsk som er mer slik, men de er så forbanna passive!

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser nok generaliserende ut, for jeg vet at ikke alle norske menn er kjedelige, men generelt så synes jeg at de har blitt så livløse og tilbaketrukket. Det føles håpløst å finne noen her som jeg faktisk kan bli forelsket i! 
De liker best og sitte og ta ølen sin om helgene, virker det som mange gjør ihvertfall. 
De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.
Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru? Jeg vurderer seriøst og gå inn for å finne noen i utlandet.

Anonymkode: 98440...301

Menn er kjedelige og det er kvinners skyld! Se bare på ME2 kampanjen. Mannfolk tørr ikke lenger se på en dame lenger pga det greiene der. I tillegg har rødstrømpene presset kvinnekamp og likestilling så langt at menn ikke lenger vet sin egen rolle i dette landskapet. Skal menn være supermennesker på alle areaner? skal kvinnene være supermennesker? Hvem skal da ta initiativer? Så blir det en sløv pinlig pause for alt menn tidligere visste om hvordan varte opp en kvinne forsvant ned likestillingssluket og ME2.

Anonymkode: 66360...f22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kjedelige og det er kvinners skyld! Se bare på ME2 kampanjen. Mannfolk tørr ikke lenger se på en dame lenger pga det greiene der. I tillegg har rødstrømpene presset kvinnekamp og likestilling så langt at menn ikke lenger vet sin egen rolle i dette landskapet. Skal menn være supermennesker på alle areaner? skal kvinnene være supermennesker? Hvem skal da ta initiativer? Så blir det en sløv pinlig pause for alt menn tidligere visste om hvordan varte opp en kvinne forsvant ned likestillingssluket og ME2.

Anonymkode: 66360...f22

Kvinnekamper er flaut. Jeg mener ikke at kvinner skal bankes, voldtas, ha lavere lønn fordi hun er kvinne og alt det der...
Men det har blitt så ekstremt. Har ei bekjent som holder på med de ekstreme greiene der.."kvinner har det så jævlig","vi må få slutt på mannsdominansen"..selv om det er lenge siden den var slutt. DEN MISTE kommentar eller plystring om du går litt pent kledd, evt. i skjørt og hun hadde postet et innlegg på facebook om sextrakassering. 
Så ja..det kan kanskje være noe. 
 

Anonymkode: 98440...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tar heller ikke vare på helsa si.

En fin måte å si at han er feit. Norske kvinner liker ikke feite menn. Det er egentlig det det handler om...

Anonymkode: 0e763...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En fin måte å si at han er feit. Norske kvinner liker ikke feite menn. Det er egentlig det det handler om...

Anonymkode: 0e763...598

Og hvorfor er han feit? jo...fordi de spiser alt for store porsjoner med saus og biff, for ofte og er for glad i øl! 

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er han feit? jo...fordi de spiser alt for store porsjoner med saus og biff, for ofte og er for glad i øl! 

Anonymkode: 98440...301

Hva så? Lever bare en gang, da skal man leve godt...

Anonymkode: 0e763...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva så? Lever bare en gang, da skal man leve godt...

Anonymkode: 0e763...598

Er mange måter og leve godt på. Ja, jeg skal ikke nekte han å spise, men da må han ikke regne med og stå så langt fremme i køen når det kommer til dating. Men men... finnes nok kvinner som er glad i øl og mat .

Anonymkode: 98440...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser nok generaliserende ut, for jeg vet at ikke alle norske menn er kjedelige, men generelt så synes jeg at de har blitt så livløse og tilbaketrukket. Det føles håpløst å finne noen her som jeg faktisk kan bli forelsket i! 
De liker best og sitte og ta ølen sin om helgene, virker det som mange gjør ihvertfall. 
De uttrykker liksom ikke følelser, og når det kommer til noe som heter å vise interesse (i EDRU tilstand) så eksisterer de nesten ikke lenger.
Har en som er interessert i meg nå, men han er alt for glad i og drikke, føles hakket for gammel for meg og er alt for sjenert til at jeg tenner på han. Han tar heller ikke vare på helsa si.
Hvor ble det av de livete folkene som faktisk tør å uttrykke følelser, og finne på litt spennende mens de er edru? Jeg vurderer seriøst og gå inn for å finne noen i utlandet.

Anonymkode: 98440...301

Noe av det du peker på virker å være hvordan vi i Norge i stor grad begrenser sjekking og "seksuell oppmerksomhet" til avgrensede arenaer som netdating/tinder, og byen/fylla. Å vise interesse på andre arenaer kan være skjebnesvangert og medføre store konsekvenser for karriære, arbeidsmiljø og/eller rykte, og dette fører nok til at en del blir ekstra reserverte og redde for å vise interesse til vanlig. En normalt snill og omtenksom mann ønsker ikke å utsette andre for "uønsket seksuell oppmerksomhet", og når grensene for dette virker å skyves en retning er det naturlig at disse oppfører seg deretter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...