Gå til innhold

Fjerne overflødig hud/fett?


Elán

Anbefalte innlegg

On 6/18/2018 at 1:49 PM, Inwe said:

Ja, de ble veldig mye mindre synlig. Hadde bare 2 behandlinger der cellulitene mine er og de ble veldig mye bedre. Hadde jeg hatt større problemer med det hadde jeg tatt flere behandlinger rundt rumpa. Hadde 10 behandlinger på mage/rygg (derav 2 var helkropp), det jeg ble mest overrasket over er hvor fin huden min ble. Strekkmerkene bleknet, huden ble jevnere og finere. Og selvsagt strammere, samt at jeg mistet endel fett rundt magen (mer enn bare ved trening). Du skal trene og spise sunt under behandling, men siden jeg gjorde det fra før endret jeg ikke vanene mine der.

Hadde med svigermor en dag og hun tok en behandling på ansiktet. Hun så mye yngre ut etterpå og det har holdt seg til tross for bare en behandling for et halvt år siden. Dama røyker som en skorstein.

That’s it, det var det siste dyttet jeg trengte av overbevisning - jeg har bestilt prøvetime på torsdag! Gjør det vondt forresten? 

Anonymkode: 6acb9...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

That’s it, det var det siste dyttet jeg trengte av overbevisning - jeg har bestilt prøvetime på torsdag! Gjør det vondt forresten? 

Anonymkode: 6acb9...228

Njei. Altså, du kjenner det og noen steder er det litt ubehagelig, men aldri vondt. Noen steder er det veldig godt, som en massasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...