Gå til innhold

Hvor lang tid brukte DU på å ta lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To uker. Gjorde det nesten gratis i USA.

Anonymkode: 0ca14...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere som tok det på mindre enn 3 mnd? - TS

Anonymkode: 3501d...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere som tok det på mindre enn 3 mnd? - TS

Anonymkode: 3501d...41f

2-3 måneder, i utlandet. Jeg var 25, og fikk lappen utstedt én dag etter jeg fylte 26. Men jeg hadde flaks, fordi jeg øvelseskjørte mye med en i familien før jeg dro utenlands. Jeg trengte 30 timer, og hadde alt mellom 1 eller 2 dobbelttimer i uka. 

Etter det kjørte jeg 20 000 km på under et halvt år :) Er som regel glad i å kjøre, men jeg sier nei takk til å kjøre i byen. 

Anonymkode: f88b0...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk ikke så lang tid. Hadde kun ni timer, alt medregnet, så jeg var kjapp. :) 

Anonymkode: fa61f...9c0

Det obligatoriske er mer enn 9 timer, så det kan ikke stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kjøretimer før jeg hadde en lengre pause. Da jeg tok opp timene igjen brukte jeg ca 6 mnd. Måtte vente 3 mnd da jeg strøyk på første oppkjøringa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med timer i januar, er ferdig med det obligatoriske i slutten av denne måneden og håper jeg får en rask oppkjøringsdato.

Er 25 år og hadde allerede tatt grunnkurs og mørkekjøring, men lite øvekjøring. Brukte 9 doble kjøretimer før obligatoriske.

 

Anonymkode: 010c7...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 måned. siste 2 ukene måtte jeg bare vente på den siste oppkjøringen, så kunne blitt klar på en måned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker. Da var jeg 18, bortimot 18 og et halvt ved oppkjøring. Gjorde alt i sommerferien her i Oslo.

Hadde riktignok kjørt litt på forhånd, men ikke annet enn inne på lukket område og i et par smågater opp mot marka. Så det gikk fortere enn jeg hadde regnet med.

Anonymkode: 6a4c5...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...