AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #21 Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville trolig aldri matchet med en somalier. Foretrekker europeere, akkurat som en del foretrekker asiatere osv. Anonymkode: b43a1...52f Den typiske somalieren som tygger kaht, ikke jobber og holder dama hjemme. For en bråkete gjeng! De samles gjerne flere familier sammen, holder alle våkne til langt på natt (også småbarn). Måtte ringe politet på naboene flere ganger pga dette. Nei, har dårlige erfaringer med somaliere.. blir sveip til venstre. Ts synes kanskje selv han er kjekk. Det betyr ikke at alle andre mener det samme. Anonymkode: 7ca73...be2 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #22 Skrevet 11. juni 2018 Kjære ts. Ikke la andre definere din verdi! Det vil jeg tro at mange gjør på sånne datingsider. Bygg deg heller opp , gjør ting du liker, bli glad i deg selv. Jeg er bevisst ikke på sånne nettsteder, for jeg føler jeg vil møte en på en mer spesiell måte, pluss at jeg har god intuisjon om mennesker, og når jeg ser en person irl, er det mye lettere å se om han er noe for meg, enn om jeg skulle utveklet masse privat info til diverse jeg kanskje ikke liker engang! Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet hos det motsatte kjønn ( er hunkjønn ),men tror det også handler om at jeg kjenner min verdi, og jeg er selektiv til hvem jeg involverer meg i. Så igjen: ikke legg verdien din i hendene på andre random, fremmede på nettet. Finn din verdi, så vil den rette dukke opp! Og aldri tenk på rase. Alle mennesker er mennesker uansett rase:) Anonymkode: 6c195...36e 6
Fastrawr Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #23 Skrevet 11. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tenk hvis disse damene du vil matche med ikke synes du er en 7er da? De fleste mennesker har ulike preferanser for hva de synes er attraktivt, spesielt på tinder. Jeg sveiper bort en haug med folk som sikkert er 7ere eller høyere på en eller annen skala, fordi JEG ikke synes de er attraktive/ikke liker profilen deres/ikke har noe til felles med dem osv. Det betyr ikke at de er stygge/fra feil land/er kjipe mennesker eller noe sånt, det betyr at de ikke er det jeg ser etter. Kjenner forresten ingen gutter/menn som ikke er kjendis på et eller annet nivå og har over 100 matcher, så hvis noen har sagt til deg at du burde forvente det, så overdriver de nok veldig. Anonymkode: f6135...bbc i guess, takk for svaret
Marina234 Skrevet 11. juni 2018 #24 Skrevet 11. juni 2018 Forstår hvor kjipt det er å bli "stemplet" bare fordi man er fra Somalia. En del er skeptisk til utlendinger. Det er nok svaret. Det har ingenting med utseende til trådstarter å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #25 Skrevet 11. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den typiske somalieren som tygger kaht, ikke jobber og holder dama hjemme. For en bråkete gjeng! De samles gjerne flere familier sammen, holder alle våkne til langt på natt (også småbarn). Måtte ringe politet på naboene flere ganger pga dette. Nei, har dårlige erfaringer med somaliere.. blir sveip til venstre. Ts synes kanskje selv han er kjekk. Det betyr ikke at alle andre mener det samme. Anonymkode: 7ca73...be2 Dette var unødvendig. Hva hvis du som norsk ( jeg er forøvrig selv norsk ) ble kategorisert som noe som kanskje er typisk for noen nordmenn, men som du overhode ikke kjente deg igjen i ? Anonymkode: 6c195...36e 6
Marina234 Skrevet 11. juni 2018 #26 Skrevet 11. juni 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære ts. Ikke la andre definere din verdi! Det vil jeg tro at mange gjør på sånne datingsider. Bygg deg heller opp , gjør ting du liker, bli glad i deg selv. Jeg er bevisst ikke på sånne nettsteder, for jeg føler jeg vil møte en på en mer spesiell måte, pluss at jeg har god intuisjon om mennesker, og når jeg ser en person irl, er det mye lettere å se om han er noe for meg, enn om jeg skulle utveklet masse privat info til diverse jeg kanskje ikke liker engang! Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet hos det motsatte kjønn ( er hunkjønn ),men tror det også handler om at jeg kjenner min verdi, og jeg er selektiv til hvem jeg involverer meg i. Så igjen: ikke legg verdien din i hendene på andre random, fremmede på nettet. Finn din verdi, så vil den rette dukke opp! Og aldri tenk på rase. Alle mennesker er mennesker uansett rase Anonymkode: 6c195...36e Støtter denne. Trådstarter : ikke la andre definere deg som person, eller din verdi. Ikke tenk rase. Har som sagt selv en utenlands kjæreste (europeer faktisk), men jeg får virkelig høre av andre at jeg bør løpe. Men jeg løper ikke. Jeg følger hva som jeg synes er riktig for meg. Følger følelsene mine og min egen fornuft. Endret 11. juni 2018 av Marina234 3
Fastrawr Skrevet 12. juni 2018 Forfatter #27 Skrevet 12. juni 2018 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære ts. Ikke la andre definere din verdi! Det vil jeg tro at mange gjør på sånne datingsider. Bygg deg heller opp , gjør ting du liker, bli glad i deg selv. Jeg er bevisst ikke på sånne nettsteder, for jeg føler jeg vil møte en på en mer spesiell måte, pluss at jeg har god intuisjon om mennesker, og når jeg ser en person irl, er det mye lettere å se om han er noe for meg, enn om jeg skulle utveklet masse privat info til diverse jeg kanskje ikke liker engang! Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet hos det motsatte kjønn ( er hunkjønn ),men tror det også handler om at jeg kjenner min verdi, og jeg er selektiv til hvem jeg involverer meg i. Så igjen: ikke legg verdien din i hendene på andre random, fremmede på nettet. Finn din verdi, så vil den rette dukke opp! Og aldri tenk på rase. Alle mennesker er mennesker uansett rase Anonymkode: 6c195...36e Takk for din veldig positive og barmhjertig melding Endret 12. juni 2018 av Fastrawr 2
Mari Y Skrevet 12. juni 2018 #28 Skrevet 12. juni 2018 5 timer siden, Fastrawr skrev: Er bare nyskjerig hvorfor over avg en 7 altså sliter veldig å få matches på tinder. Til og med av de styggeste jentene og av feite jenter jeg swiper til, går ikke. I hot or not går det litt bedre. Men vet ikke. Tenker jenter på rasen på folk? Er det bare haug med rasister? Vet ikke kansje burde legge bedre bilder, er grunnen. Hvis de kun doemmer deg pga hudfargen er de vel bare å drite i. Kanskje best aa unngå alt saann nett-dating og tinder osv. Og moete jenter i det virkelige liv 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #29 Skrevet 12. juni 2018 Worriya, du må lete etter en somali NAJA, det er ikke sikkert norske jenter vil ha somali. Det er så enkelt som det og bunner i preferanser. Anonymkode: 048e9...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #30 Skrevet 12. juni 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den typiske somalieren som tygger kaht, ikke jobber og holder dama hjemme. For en bråkete gjeng! De samles gjerne flere familier sammen, holder alle våkne til langt på natt (også småbarn). Måtte ringe politet på naboene flere ganger pga dette. Nei, har dårlige erfaringer med somaliere.. blir sveip til venstre. Ts synes kanskje selv han er kjekk. Det betyr ikke at alle andre mener det samme. Anonymkode: 7ca73...be2 Mulig noen somaliere er sånne, men den nye generasjonen blir bare bedre og bedre. Mange somaliere på UiO og andre høgskoler. Tommel opp! Bra somali folk!! Anonymkode: 048e9...7f3 5
Fastrawr Skrevet 12. juni 2018 Forfatter #31 Skrevet 12. juni 2018 (endret) Tror jeg må legge bedre bilder ut og ha bra bio. Har sån blurry bilde som forside. Hevder det er probleme. Har ikke en Eyecatching bilder. Men annen spørsmål jeg lurter på er , hadde en hvit jente vert sammen med en mørkhudet gutt? Har sett mange, men for eks jason derulo, vi tar bort side hvor mye han tjener. tror jeg skal ha dere oppdatert hvis det blir bedre suksess fremover.. Endret 12. juni 2018 av Fastrawr
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #32 Skrevet 12. juni 2018 4 hours ago, Fastrawr said: Tror jeg må legge bedre bilder ut og ha bra bio. Har sån blurry bilde som forside. Hevder det er probleme. Har ikke en Eyecatching bilder. Men annen spørsmål jeg lurter på er , hadde en hvit jente vert sammen med en mørkhudet gutt? Har sett mange, men for eks jason derulo, vi tar bort side hvor mye han tjener. tror jeg skal ha dere oppdatert hvis det blir bedre suksess fremover.. Hvorfor forventer du å bli sammen med en hvit jente? Dere kommer hit og forventer og forlanger. Slutt med kravene og finn deg en somali jente. Anonymkode: 11aa6...10e 2
Marina234 Skrevet 12. juni 2018 #33 Skrevet 12. juni 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forventer du å bli sammen med en hvit jente? Dere kommer hit og forventer og forlanger. Slutt med kravene og finn deg en somali jente. Anonymkode: 11aa6...10e Jeg synes det er feil av deg å si. Tror ikke at de forventer eller forlanger. Men er det ikke lov å håpe på noe? En mørk mann kan matche bra med en hvit jente. Hudfarger spiller ingen rolle. Men tror det er slik at damer er redd for ukjente kulturer. Det har nok ikke med hudfargen å gjøre. Det har nok med redselen for en ukjent kultur å gjøre. Endret 12. juni 2018 av Marina234 6
Ramona Skrevet 12. juni 2018 #34 Skrevet 12. juni 2018 Det at du er somalier har nok mye å si for de fleste, mange her som prøver å feie det under teppet, be deg om å "ikke dra rasismekortet". Noen kaller nesten DEG for rasist for at du i det hele tatt nevner noe om rasisme. Kanskje du ikke er så kjekk som du tror, har dårlige bilder, litt dårlig tekst osv. Men det at du er somalier/afrikaner er en viktig faktor her. Dessverre. Prøv heller å sjekke i det virkelige liv hvis det er lettere. 2
oeas Skrevet 12. juni 2018 #35 Skrevet 12. juni 2018 Vil tro de fleste tenker på rase og etnisitet når de ser seg etter en kjæreste. Både svarte og hvite vil jevnt over ha en som seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #36 Skrevet 12. juni 2018 Det er nok en del som ikke sveiper, fordi du er fra Somalia. Men så er det kvinner som ikke har noe imot det og. Så ikke gi opp håpet, men det kan hende det er lettere i det virkelige livet. Tinder er ikke lett. Jeg har og en venninne fra Romania, som sliter på nettdatingsider, de tror hun bare er ute etter en mann som skal forsørge henne, men hun har 6 år høyere utdannelse, tjener bra, og har bodd i Norge i mange år. Anonymkode: eec42...902
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #37 Skrevet 12. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forventer du å bli sammen med en hvit jente? Dere kommer hit og forventer og forlanger. Slutt med kravene og finn deg en somali jente. Anonymkode: 11aa6...10e Dette var stygt og unødvendig! Mange hvite jenter som liker og får følelser for mørke menn og omvendt! Ville MYE heller ha hatt en mørk person enn en person med dine holdninger og mangel på antenner/empati i hvertfall, lett valg! Anonymkode: a2937...fde 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #38 Skrevet 12. juni 2018 2 timer siden, oeas skrev: Vil tro de fleste tenker på rase og etnisitet når de ser seg etter en kjæreste. Både svarte og hvite vil jevnt over ha en som seg selv. Dummeste jeg har hørt, er du klar over hvor mange blandings-par det er i Norge?? Der jeg studerer er det flere som har funnet hverandre på tvers av rase, dette er unge mennesker som har truffet hverandre og forelsket seg helt tilfeldig og på vanlig måte, så ikke snakk for "de fleste". Anonymkode: a2937...fde 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #39 Skrevet 12. juni 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor forventer du å bli sammen med en hvit jente? Dere kommer hit og forventer og forlanger. Slutt med kravene og finn deg en somali jente. Anonymkode: 11aa6...10e 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette var stygt og unødvendig! Mange hvite jenter som liker og får følelser for mørke menn og omvendt! Ville MYE heller ha hatt en mørk person enn en person med dine holdninger og mangel på antenner/empati i hvertfall, lett valg! Anonymkode: a2937...fde Egentlig er det et betimelig spørsmål i det første sitatet her. Hvorfor søker ikke TS etter somaliske jenter? Han søker etter hvite jenter uten å fortelle oss hvorfor, og mener de er rasistiske når de avslår. P.S. "Over avg" er SMS-språk(som ikke er tillatt på forumet) og en forkortelse for det engelske "over average" = "over gjennomsnittet." Eller 7, som TS spesifiserer; jeg går ut fra på en skala fra 0-10. Anonymkode: df15a...b85 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #40 Skrevet 12. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var unødvendig. Hva hvis du som norsk ( jeg er forøvrig selv norsk ) ble kategorisert som noe som kanskje er typisk for noen nordmenn, men som du overhode ikke kjente deg igjen i ? Anonymkode: 6c195...36e Da haddde det vært opptil meg å informere i biografien om det. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig noen somaliere er sånne, men den nye generasjonen blir bare bedre og bedre. Mange somaliere på UiO og andre høgskoler. Tommel opp! Bra somali folk!! Anonymkode: 048e9...7f3 Det er meget mulig at det mange somaliere er 'bedre'. Jeg hadde antatt at vedkommende også var muslim, jeg er ikke intressert i en muslim. Her må TS presentere seg selv skikkelig i biografien sin på tinder. Min erfaring er min erfaring, vet mange også har like erfaringer eller forhåndsdømmer en fra Somalia. Anonymkode: 7ca73...be2 4
Anbefalte innlegg