Gå til innhold

Over avg somalier sliter i dating


Fastrawr

Anbefalte innlegg

Er bare nyskjerig hvorfor over avg en 7 altså sliter veldig å få matches på tinder. Til og med av de styggeste jentene og av feite jenter jeg swiper til, går ikke. I hot or not går det litt bedre. Men vet ikke. Tenker jenter på rasen på folk? Er det bare haug med rasister? Vet ikke kansje burde legge bedre bilder, er grunnen. Kanskje det er det. 

Endret av Fastrawr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har skrevt noe man ikke forstår i bio’en din? Jeg forsto ikke overskriften din eller halve delen av den første setningen din.

Pliz ikke dra rasismekortet. Synes egentlig innvandrere er på nippet til å være rasistert selv når det kortet dras. Ikke bra eller greit å slenge ut noe sånt.

Men siden du synes det er greit å stemple andre kan vel jeg kalle deg for fordomsfull? Du som sveiper på disse stygge og tjukke jentene.

 

Er jeg rasist siden jeg i 90% av tilfellene kun sveiper på spanjol-utseende gutter? Er hel norsk om det skulle ha noe å si.

 

Anonymkode: 58607...1f3

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har skrevt noe man ikke forstår i bio’en din? Jeg forsto ikke overskriften din eller halve delen av den første setningen din.

Pliz ikke dra rasismekortet. Synes egentlig innvandrere er på nippet til å være rasistert selv når det kortet dras. Ikke bra eller greit å slenge ut noe sånt.

Men siden du synes det er greit å stemple andre kan vel jeg kalle deg for fordomsfull? Du som sveiper på disse stygge og tjukke jentene.

 

Er jeg rasist siden jeg i 90% av tilfellene kun sveiper på spanjol-utseende gutter? Er hel norsk om det skulle ha noe å si.

 

Anonymkode: 58607...1f3

Du har rasemessige preferanse når du kun sveiper på spanjoler. Altså den sør europeiske rasen.

Anonymkode: 51eb3...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fastrawr skrev:

Tenker jenter på rasen på folk?

Ja det vil jeg tro. Hvor ofte ser du somaliske jenter med norske gutter?

Anonymkode: febcd...1d3

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva betyr "over avg en 7" ?

De kan være dårlige fotografier, for lite tekst. Sånne ting. Sånn ang rase, det er ikkje heilt urelevant heller, utan at det er rasisitsk å ha preferansar for kva som helst. Det faktisk ikkje sånn at 100% av alle kvinner vurdere alle hannkjønn likt.

Anonymkode: 879ac...c9c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror holdningen din skinner igjennom på profilen, og da vil vel ikke noen jenter ta i deg med en ildtang engang?

 

Det er ikke rasistisk, dimlinger finnes i alle hudfarger og nasjonaliteter. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tinder eller på nettet hadde jeg ikke sveipet til høyre på mørkhudede. Hadde vært noe helt annet å bli kjent ute i "friskluft", men ikke på en app.

Da skulle det i såfall være en veldig bra tekst knyttet til bra bilder. 

Jeg er ikke rasist i at jeg ikke liker utlendinger, men jeg er litt redd for somaliere. Jeg verken misliker eller hater de, men jeg er engstelig. 

Anonymkode: d0404...c53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra overskriften din får jeg en følelse av at du har sånne «poserbilder” i bar overkropp.

Anonymkode: ffba7...62c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er da ikke rasist selv om man har sine personlige preferanser, alle har jo det -du også...skal man tvinge seg selv til å være sammen med mange nok forskjellige raser da, i frykt for å utelate noen, bare fordi man ikke vil være rasist?! Ikke ta slikt personlig, alt er ikke vondt ment her i livet, og dette har i hvertfall ikke noe med rasisme å gjøre! Jeg har ikke noe i mot mørkhudede bare fordi jeg foretrekker en kjæreste som er lik meg selv, det er bare slik jeg er, uten at det ligger noe mer bak.

Se gjennom profilen din og evt få tips til hva du bør skrive og gjøre, så ordner nok alt seg til slutt...men du bør ikke kalle andre jenter stygge, feite eller rasister, ingen blir sjarmert av det ☺️ 

Anonymkode: a2937...fde

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri tiltrukket av mørkhudede, uten at jeg har noen fordommer knyttet opp til det. Kroppen min vil ganske enkelt ikke parre seg med noen med helt annerledes gener enn meg, for å si det på veldig primitivt vis. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du er en 7er på skalaen egentlig? 

Anonymkode: f6135...bbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at du er en 7er på skalaen egentlig? 

Anonymkode: f6135...bbc

Hvor finner man kriteriene for denne skalaen forresten? Høres ganske lame ut å innplassere seg selv.

Anonymkode: e9198...9a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol

Tror det her er tulletråd 😅

Du bare later som slik at du får litt sympati 

Anonymkode: 612ae...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Fastrawr said:

Er bare nyskjerig hvorfor over avg en 7 altså sliter veldig å få matches på tinder. Til og med av de styggeste jentene og av feite jenter jeg swiper til, går ikke. I hot or not går det litt bedre. Men vet ikke. Tenker jenter på rasen på folk? Er det bare haug med rasister? Vet ikke kansje burde legge bedre bilder, er grunnen. 

Er det sånn lav IQ at rasisme må være svaret når du ikke får matches ..? tror du Norske menn får noen særlig mer matches? I dont think so ....men fraråder deg å spille rasisme kortet i første runde....vi har utviklet et sivilisert samfunn med mange goder pga vi vet litt bedre enn der hvor du tydeligvis kommer fra ...så skal du være her oppe så må du heve standarden selv og ikke bare kalle alle rasister som din unnskyldning. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er unskyldingen da, jeg er ikke stygg. Vet ikke hvorfor du blir sur ar jeg nevner rase. Det kan spille en rolle, men det gjør ikke i min del. Jeg får høre noen får 100 matches ez. Som jeg sa er over average looking får og har bare fått 8 matches i 3 månder. 

Endret av Fastrawr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fastrawr skrev:

Hva er unskyldingen da, jeg er ikke stygg. Vet ikke hvorfor du blir sur ar jeg nevner rase. Det kan spille en rolle, men det gjør ikke i min del. Jeg for høre noen få 100 matches ez. Som jeg sa er over average looking får 8 matches i 3 månder. 

Men tenk hvis disse damene du vil matche med ikke synes du er en 7er da? De fleste mennesker har ulike preferanser for hva de synes er attraktivt, spesielt på tinder. Jeg sveiper bort en haug med folk som sikkert er 7ere eller høyere på en eller annen skala, fordi JEG ikke synes de er attraktive/ikke liker profilen deres/ikke har noe til felles med dem osv. Det betyr ikke at de er stygge/fra feil land/er kjipe mennesker eller noe sånt, det betyr at de ikke er det jeg ser etter. 

Kjenner forresten ingen gutter/menn som ikke er kjendis på et eller annet nivå og har over 100 matcher, så hvis noen har sagt til deg at du burde forvente det, så overdriver de nok veldig. 

Anonymkode: f6135...bbc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sikkert mange ute der som sliter som meg. Utelukker ikke andre. Det bare rart hvor mye skal man dra for å få en match liksom? I real life er det lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fastrawr skrev:

Det er sikkert mange ute der som sliter som meg. Utelukker ikke andre. Det bare rart hvor mye skal man dra for å få en match liksom? I real life er det lettere. 

Tinder er vanskelig for gutter, fordi jenter har andre krav, andre ønsker og er vesentlig mer kresne. Jeg kjøpte nettopp tinder gold for å se hvor mange som «liker» meg. 1188 stykker faktisk. Det betyr ikke at jeg er over average utseendemessig (for det er jeg ikke), det betyr at de helt ukritisk sveiper liker på de aller fleste i håp om å få en match. De fleste jenter er klar over dette, det er derfor vi er så kritiske når vi sveiper selv. Jeg vil ikke på date med noen som tenker, «jaja, hun ser jo helt grei ut og har i hvert fall matchet med meg, kanskje hun vil ligge med meg også», jeg vil på date med noen som faktisk kan ha noe til felles med meg og som jeg kan ha kjemi med. Dem er det ikke 1188 av på den listen, nærmere 8-10. 

Anonymkode: f6135...bbc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville trolig aldri matchet med en somalier. Foretrekker europeere, akkurat som en del foretrekker asiatere osv.

Anonymkode: b43a1...52f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fastrawr skrev:

Er bare nyskjerig hvorfor over avg en 7 altså sliter veldig å få matches på tinder. Til og med av de styggeste jentene og av feite jenter jeg swiper til, går ikke. I hot or not går det litt bedre. Men vet ikke. Tenker jenter på rasen på folk? Er det bare haug med rasister? Vet ikke kansje burde legge bedre bilder, er grunnen. 

Vet at mange norske er skeptisk til om det er kulturforskjell. Jeg har en utenlandsk kjæreste selv. Han fortalte meg at mange virket skeptisk til kulturen hans. Kjipt at det skal være sånn. Han er europeer, men fra et annet land, men fikk høre kommentarer om skeptisen til hans kultur osv. 

Jeg har fått høre mange kommentarer etter at jeg ble sammen med han. Men jeg bryr meg ikke. Elsker man en person så gjør man det uavhengig av hvor de kommer fra.

Endret av Marina234
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...