Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er helt rådvill. Skulle ha emmaljunga double viking, men tror den er utsolgt overalt.. Dette er den eneste søskenvogna jeg har sett som jeg syntes var skikkelig fin, samtidig som den oppfyller kravene. 

Jeg skal ikke bruke mer enn 10 000kr på vogn så lenge det ikke er Emmaljunga. Trenger en vogn som er:

- God på vinterføre

- Svingbare hjul

- Vendbare sittedeler 

- God plass under (f. Eks til handleposer)

- Forhåndsvis lett å trille

- Ikke koste mer enn 10 000kr

Noen som har erfaring med ABC design sin søskenvogn eller beemo swing+?

Videoannonse
Annonse
Gjest økonomifrue
Skrevet

Hei, dette skjønner jeg ikke helt. Emmaljunga lages jo på bestilling, så om du tar kontakt med en butikk som selger emmaljunga så kan de bestille den. 

Vi har kkke søskenvogn, men en annen emmaljunga og den ble bestilt og laget på bestilling, tok noen uler før den var klar til henting. 

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert å kjøpe brukt? 

De fleste tvillingvogner ( dobble ikke tandem) er veldig breie eller tunge. Svært få har vendbare seter.

Jedo fyn koster 3500 nå, brei og 20 kg +++

Ukjent merke fra den lille barnebutikken koster rundt 5-6000, brei og veier 26 kg tror jeg.

carena visby koster mellom 5-8000, +20 kg

Bugaboo donkey er svindyr, selv brukt, men kjekk siden den kan brukes til et barn og. 

Emmaljunga er bestillingsvare som nevnt så bare bestill, eller sjekk marketplace på facebook eller finn.no

Jeg kjøpte nettopp min emmljunga for 7000, og etterpå fant jeg selvfølgelig mange  like fine til 5-6000. 

Anonymkode: d928c...95b

Skrevet
1 time siden, økonomifrue skrev:

Hei, dette skjønner jeg ikke helt. Emmaljunga lages jo på bestilling, så om du tar kontakt med en butikk som selger emmaljunga så kan de bestille den. 

Vi har kkke søskenvogn, men en annen emmaljunga og den ble bestilt og laget på bestilling, tok noen uler før den var klar til henting. 

Jeg ble oppringt av de jeg hadde søkt som leverandører for emmaljunga og de sa at så og si alt jeg hadde søkt om var utsolgt på lager. De sa at Emmaljunga ikke får inn før til høsten pga det kommer nye modeller. Kan ikke vente så lenge da babyen kommer i August..

Skrevet (endret)

Vi Har kjøpt bugaboo donkey twin brukt til 10 000, er veldig fornøyd så langt 😋 lett å trille, plass under til poser, smal, vendbare hjul, kan snu begge delene, kan skyves sammen hvis du skal ha med et barn (blir nesten like smal som enkel vogn), er med regntrekk, bagdel, sittedel, handlekurv og lignende 😊 kalesjen kan byttes ut hvis man ikke liker fargen og det finnes mange fine ekstradeler man kan kjøpe i ettertid 👍

Endret av SmileyGrr
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, mammaemma said:

Jeg ble oppringt av de jeg hadde søkt som leverandører for emmaljunga og de sa at så og si alt jeg hadde søkt om var utsolgt på lager. De sa at Emmaljunga ikke får inn før til høsten pga det kommer nye modeller. Kan ikke vente så lenge da babyen kommer i August..

Jeg skal ha baby i november og har ikke tenkt til å kjøpe søskenvogn før januarsalget. Så det går om du vil.

Anonymkode: 88b06...62e

AnonymBruker
Skrevet

sjekk babyjogger city select? jeg brukte den som søskenvogn og var fornøyd med det. Brukte i knapt ett år, da etterhvert trengte ikke den eldste vogn. :) 

Anonymkode: ae0e3...bc6

• Liker 1
Skrevet
På 11.6.2018 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha baby i november og har ikke tenkt til å kjøpe søskenvogn før januarsalget. Så det går om du vil.

Alenemamma uten bil. Det går ikke for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Petit cherie sin er billig og bra 👍

Anonymkode: c8d6f...e3f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, mammaemma skrev:

Jeg ville kjøpt en billig brukt, også bestilt den vogna du har forelska deg i, jeg :)

Anonymkode: 44053...5a1

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, mammaemma said:

Du får et sommerbarn,. Behold den vognen du har og bruk bæresele den måneden det er snakk om. 

Gjest Sjokomilkshake
Skrevet (endret)

Har samme krav som deg i og med at det hovedsakelig er jeg som kommer til å bruke vognen og jeg ikke har lappen. Vi endte opp med Beemoo L.A som virker som en solid vogn, den har vendbare hjul, setene kan settes begge veier og kurven under er enorm.

Slo til da den var på tilbud på Jollyroom (tror den er på tilbud fremdeles) og betalte litt over 5000 mener jeg det var. Det var da med to sportsdeler og en bagdel😊

Har ikke termin før i midten av september da, men har prøvetrillet den med bare datteren vår i og den virker i alle fall utrolig god😊

Endret av Sjokomilkshake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...