Gå til innhold

Er du avhengig av trening?

Saeria

Er du avhengig av å trene?  

2 stemmer

1. 1. Er du avhengig av å trene?

• Ja! Et par dager uten trening, og abstinensene melder seg.
      10
    • Jeg liker å trene, men får ikke abstinenser om jeg ikke får trent på en stund.
      10
    • Jeg trener ikke
      12
    • Jeg liker ikke å trene, men gjør det likevel
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i alle fall avhengig av stor grad av fysisk aktivitet ja. Treng ikkje vere 'treningsøkt' i den forstand, men å gå/sykle til og frå jobb, gå ein tur i marka etc. Trenar ellers (bortsett frå slik 'dagleg aktivitet') nesten kvar dag.

Men no har eg hatt ein operasjon, og skal berre ta det med ro i eit par veker --> veldig rastlaus og frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt avhengig av mine 3 faste dager med trening av styrke og kondisjon. Har en stillesittende jobb og føler meg "sur" i hele kroppen dersom jeg ikke får beveget meg nok. I tillegg MÅ jeg ha min faste to-timers gåtur hver søndag, uansett vær- og føreforhold :)

Jeg er hu som går på trening med halsbetennelse og 40 i feber, og som går turen sin om det så blåser stiv kurling og snør kjerringer! Helt mark i rompa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jeg er nok avhengig ja.. Pussig nok blir jeg sliten av å ikke trene regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel innrømme at jeg er avhengig, men jeg har et ganske avslappet forhold til trening.

Jeg setter av tid til det, men får jeg ikke tid, så får jeg ikke tid. Det er ikke krise for å si det sånn, men jeg blir forferdelig rastløs! Og gjerne litt sur fordi jeg ikke har tid til å drive med det jeg liker best, nemlig håndball! (/snowboard - teller det som trening??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Jeg er ikke avhengig av trening i den forstand - men jeg er avhengig av å bevege meg daglig.

Det har ikke vært en dag på flere år uten at jeg har gått eller syklet til jobb og minst en tur utenom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

avhengig av trening? tja, har vel et lite snev av det:) merker at jeg blir litt irrtert når jeg ikke får trent de dagene jeg pleier og får utrolig dårlig samvittighet hvis jeg ikke trener på noen dager. kroppen min( og jeg) har det rett og slett best etter en treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
Gjest Haakon

Jeg trener 15-30 timer i uka, og holder meg veldig aktiv ved siden av dette også. Dersom jeg ikke trener blir jeg hyper og får abstinensproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...