Gå til innhold

Er du avhengig av trening?

Saeria

Er du avhengig av å trene?  

2 stemmer

1. 1. Er du avhengig av å trene?

• Ja! Et par dager uten trening, og abstinensene melder seg.
      10
    • Jeg liker å trene, men får ikke abstinenser om jeg ikke får trent på en stund.
      10
    • Jeg trener ikke
      12
    • Jeg liker ikke å trene, men gjør det likevel
      3

Anbefalte innlegg

Jeg har, etter at kroppen min nå er kommet opp i noe som for meg er en ubehagelig størrelse i forhold til hva jeg trives med, endelig tenkt å begynne å trene. :D

Mitt inntrykk av veldig mange som går og trener er at etter den første stiv og støl perioden i starten, nå er blitt avhengig av å trene. Noen dager uten trening, og abstinensene melder seg. ;)

Så...kort og godt...er du avhengig av å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Finnes ikke avhengig, men trener for å komme i form. Det er IKKE gøy å trene. :ler: Derfor måtte jeg svare trener ikke som alternativ. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Er veldig avhengig av å trene. Trener stort sett 4-5 dager i uka. Sliter skikkelig nå som jeg ikke har kunnet trene på 6 uker fordi jeg er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde trene og er vel det man kan kalle støttemedlem - sliter å komme meg på trening, men når jeg først er der så koser jeg meg :roll:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, jeg er avhengig av trening, men jeg er ingen treningsnarkoman for det. Hvis det går for lenge mellom hver økt legger jeg meg ned på gulvet og tar sit-ups og armhevinger,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

minst 4-5 ganger i uka.. uten trening får jeg problemer å sove, blir slapp og i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Akkurat nå trener jeg målrettet for en jobb, men liker det absolutt ikke!! For et år siden trente jeg regelmessig på helsestudio nesten hver dag, og da fikk jeg faktisk nesten abstinensfølelse hvis jeg ikke fikk trent på en stund, men så gikk jeg lei, og siden har jeg ikke savnet det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg liker å trene, og trener normalt flere ganger i uka. Men jeg får ikke abstinenser hvis jeg ikke fåt trent på en stund, bare dårlig samvittighet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trente veldig mye før, og følte jeg fikk abstinenser dersom jeg ikke fikk trent hver dag. Nå trener jeg bare tre ganger i uken, og har et litt mer avslappet forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg blir sur og tverr hvis jeg ikke får trent nok, og nå for tida stresser jeg mye på jobb, så det er lite med overskudd til trening. Ergo=>sur Lilith.

Tror jeg må få trent i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke når det er lenge siden sist (avtar etter en ukes treningsfri), men når jeg er inne i en treningsperiode blir jeg avhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det går flere dager uten at jeg før trent eller beveget meg nok, blir jeg i skikkelig dårlig humør og får abstinenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...