Gå til innhold

Menn og tights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang skal jeg pinadø teste det ut. Er jo mørkt når jeg jogger uansett, så ingen vil jo se det...

Anonymkode: 0517c...921

Lykke til! Du får gi et referat...

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Du får gi et referat...

Anonymkode: f5ec1...9e1

Tror jeg har et par sånne liggende et sted som jeg kan bruke.. Skal jeg legge ved bilder i referatet også 😜?

Anonymkode: 0517c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg har et par sånne liggende et sted som jeg kan bruke.. Skal jeg legge ved bilder i referatet også 😜?

Anonymkode: 0517c...921

Nei takk! 🤣

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlige ballettdansere kan bruke tights på scenen, ingen andre!   Utover det har jeg bare sett en mann med tights en gang, og det så helt corny ut.  Han hadde på seg Van`s, tights, T-skjorte og hettejakke, og det så ikke ut som et trenings-antrekk. 

Anonymkode: b12f5...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fin rumpe så er det jo litt sexy, enda mer sexy med en stiv pikk under da 🙂 

Anonymkode: 6665f...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannlige ballettdansere kan bruke tights på scenen, ingen andre!   Utover det har jeg bare sett en mann med tights en gang, og det så helt corny ut.  Han hadde på seg Van`s, tights, T-skjorte og hettejakke, og det så ikke ut som et trenings-antrekk. 

Anonymkode: b12f5...c66

Hvorfor det? Hvorfor kan man i følge deg ikke jogge med tights når man er mann? Det er ikke snakk om å gå rundt på byen eller butikken, men når man bedriver fysisk aktivitet!

Anonymkode: 0517c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å jogge og gå i tights! Og jeg legger merke til at damene smugtitter. 

Anonymkode: e0bd1...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann bruker korte tights som stopper over knærne under lange tights for å holde ting på plass. De under er stort sett nike eller adidas, lange tights har han fra puma, nike, 2XU og adidas. Jeg synes jo den bulen er litt hot jeg da. Han bruker de korte tightsene under fotballshorts også om han spiller fotball. 

Anonymkode: a73b6...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er best å jogge/løpe og spinne med tights og jeg liker bedre å trene med det og (jente)... La folk trene i hva de synes er mest behagelig, menn og damer. Jeg vil aldri finne på å jogge i annen type treningsbukse noen sinne igjen. Hvorfor skal man bry seg? Jeg synes ikke det er noe feil med menn på trening i tights ... Bare sure og bittre folk som henger seg opp i hva andre går i, 

Anonymkode: 60c01...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par tights til kjæresten og han elsket å trene/jogge i dem... Men det stoppet etter et par ganger fordi et par kompiser reagerte og det gjorde at han ikke var helt komfortabel med dem på treningssenter ect. uff... Dere som tror at jenter bare går i tights for å vise frem formene tar helt feil! Prøv selv så forstår dere greia😊 Kunne godt gått i tights hele dagen, men det gjør jeg ikke😂

Anonymkode: 60c01...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tilbake fra en liten joggetur nå, og der virker som tights på menn blir mer og mer vanlig. 75% av mennene jeg møtte (inkl meg selv) løp med tights, de resterende hadde relativt tettsittende joggebukser at det grenset til tights. Nå skal det sies av jeg bare møtte 8 stykker, men møter stadig flere med tights på joggeturene i allefall.

Anonymkode: 0517c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er stygt på alle. Ser alltid vekk.

Anonymkode: f2f57...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke ferdig. Stygt på alle, men styggest på menn.

Anonymkode: f2f57...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 5.08, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere (jenter) om menn i tights? Jeg liker å trene i tights, men liker ikke å vise meg i det. Og grunnen er at alt vises så godt. På meg ser det ut som jeg har en halvstiv når jeg ikke har det. Føler det er enda verre når jeg bruker comfyballs. 

Pleier å bruke en lett tynn bukse over. 

Anonymkode: e0bd1...a53

Hvorfor bry seg med hva jenter syns om det? Drit i det og tren i det som er komfortabelt for deg! Om det ser ut som om du har en halvstiv en; vel- hva så? Folk må slutte å bry seg så utrolig mye om hva andre kan tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...