Gå til innhold

Menn og tights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal ikke menn få trene i det som er mest komfortabelt? Jeg husker når jeg kjøpte min første tights, for mange herrens år siden. Før det hadde jeg løpt i joggebukser og overtrekksbukser. For en befrielse det var! Regner med at menn synes joggebukse er like tungt og klumpete som jeg syntes det var sammenlignet med tights. Varmt og lite svettetrensporterende også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heldigvis ikke tights. Jeg har allerede boxershort som holder ting på plass, så trener jeg ikke atter en short til å gjøre samme "jobb". I treningssenteret bruker jeg ofte treningsbukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste trener i tights med shorts over. Han liker tights blant annet fordi det holder "utstyret" godt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fra en mann sin side: Tights er ment for kvinner! Punktum! :)

Tights brukes idag i prinsippet av en grunn: Damene vil vise frem formene sine! Altså rompe og lår! :) Og det er sexy.

Joda, menge vil nok si at de føler seg bra i tights når de f.eks trener og det stemmer sikkert. Men for treningen sin skyld trur jeg ikke det har så mye å si hva du har på deg.

For å skjønne dette må du egentlig spørre hva som er forskjellen mellom kvinnekropp og mannlig kropp. Dette avhenger av hvilket kjønn du spør, men det er da kjent fenomen at det er damene som er pene, søte, vakre osv osv. Og tights brukes jo til å dekke over beina, og rompa. Altså: Damebein, lår og rompe er sexy! Formene er sexy og det er vakkert!

Mannelige bein har bare en funksjon, og det er å holde en kropp oppreist....

Dame i tights ser fint ut, sexy.

Man i tights er bare teit.. og feil!. :) 

Anonymkode: dac90...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Nuttery skrev:

Min kjæreste trener i tights med shorts over. Han liker tights blant annet fordi det holder "utstyret" godt på plass.

Se på mitt bilde, den holder utstyret på plass

Anonymkode: e0bd1...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann jogger i tights, en litt baggy adidas treningsjakke (flere forskjellige) og noen lange hvite sokker over tightsen som fremhever hans muskuløse legger. Han er ikke noen muskelbunt, men trent. Og jeg synes han er sexy i de klærne.

Anonymkode: a73b6...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Innviet mine meget billige Frank Shorter "vintertights" i dag på løpeturen (betalte 99 kr på salg), og fy søren så komfortable de var. Kjente nesten ikke at de satt på, og siden jeg alltid løper uten noe under tightsen følte jeg at jeg nesten løp rundt naken..

Så dere damer skal neimen ikke ha tightsen for dere selv. Ser heldigvis at det virker som det blir mer og mer "akseptert" at menn bruker tights, møter stadig flere og flere menn i tights på turene mine.

Anonymkode: 0517c...921

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet ut at det er behagelig å trene i tights. Hva slags undertøy bør man bruke under? Føler det blir klumpete med boxer under... har også prøvd naken under, men da følte jeg at ting ikke holdt seg "på plass"...

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har også funnet ut at det er behagelig å trene i tights. Hva slags undertøy bør man bruke under? Føler det blir klumpete med boxer under... har også prøvd naken under, men da følte jeg at ting ikke holdt seg "på plass"...

Anonymkode: f5ec1...9e1

Synes det er best uten noe, men da må tightsen ikke være for stor...

Anonymkode: d8c07...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig godt å trene i tights. Føles mye bedre å trene i. Kommer ikke til å gå tilbake til andre ofte tyngre klær. Driter i hva DU måtte mene om det når det er JEG som går i de.

Anonymkode: 8d573...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er best uten noe, men da må tightsen ikke være for stor...

Anonymkode: d8c07...d6e

Tightsen min sitter som et pølseskinn, men likevel føler jeg at trenger noe under for å holde ting på plass...🙄

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også funnet ut at det er behagelig å trene i tights. Hva slags undertøy bør man bruke under? Føler det blir klumpete med boxer under... har også prøvd naken under, men da følte jeg at ting ikke holdt seg "på plass"...

Anonymkode: f5ec1...9e1

Du får bare prøve deg fram med forskjellige boksere. For min egen del må bokseren holde ting på plass slik at jeg unngår at ting blir alt for tydelig eller legger seg til den ene eller andre siden.

Anonymkode: c5d5d...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får bare prøve deg fram med forskjellige boksere. For min egen del må bokseren holde ting på plass slik at jeg unngår at ting blir alt for tydelig eller legger seg til den ene eller andre siden.

Anonymkode: c5d5d...8cb

Synes boxere klumper seg og blir klamme under... Men som du sier, får bare prøve meg fram og se hva som fungerer best. Takk!

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper som skrevet uten noe under. Nå er ikke jeg utstyrt med det største utstyret, og som i tillegg trekker seg godt sammen under løping, så her holder ting seg på plass... 

Noen sier jo at det er bra å løpe med stringtruse (ja, som mann), men det har ikke jeg erfaring med. 

Anonymkode: 0517c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Det samme sa dama mi... men sitter litt langt inne å teste ut det...🙊

Anonymkode: f5ec1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT blir mye mer synlig på menn ,enn på kvinner med tights.. .møtte for en stund siden på to unge pene menn som kom fra et treningstudio der begge gikk i tights. Det første man la merke til var bulen i tightsen  som var kjempe synlig...måtte derfor tvinge meg å se vekk fordi dette er et blikk fang...huff. det er ganske flaut.   

Anonymkode: df465...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Haha! Det samme sa dama mi... men sitter litt langt inne å teste ut det...🙊

Anonymkode: f5ec1...9e1

Neste gang skal jeg pinadø teste det ut. Er jo mørkt når jeg jogger uansett, så ingen vil jo se det...

Anonymkode: 0517c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...