Gå til innhold

Jeg ble truet på livet, venninne bare så på.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du burde heller kutte ut FF din, det er jo han som tråkker over grensene her. Du har følelser for han, og du lar deg lure. 

Venninnen din kunne faktisk havnet i fengsel hvis hun hadde skadet han. 

Anonymkode: d87fd...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg syntes uansett det er helt for jævlig at venninnen min bare satt og så på at jeg potensielt kunne blitt drept.

Prøv å forstå situasjonen min og hvorfor jeg er sint: gift venninne jeg har hatt siden barneskolen roter med en fyr jeg har sex med g følelser for, noe jeg fortalte. Så tar hun han med hjem til meg og når jeg blir sint så ender det med at han er voldelig mot meg. Som om det ikke var ille nok det de to gjorde. Flytte fra leiligheten min må jeg også pga dette.

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Hvorfor?

Anonymkode: 35539...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller kutte ut FF din, det er jo han som tråkker over grensene her. Du har følelser for han, og du lar deg lure. 

Venninnen din kunne faktisk havnet i fengsel hvis hun hadde skadet han. 

Anonymkode: d87fd...633

Jeg regner da med at ts har kuttet ut FF og mistet følelsene for han nå?

Anonymkode: 35539...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med at hun rotet med en jeg har følelser for og sex med? Er det ei venninne?

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Nei, dette er ikke en venninne. Hun er gift, å rotet med en hun at på til vet at du har følelser for. Det er dårlig gjort av henne! 

Når det er sagt, så syns jeg du skal prøve å legge situasjonen hvor du føler hun ikke gjorde nok, bak deg. Antageligvis var hun i sjokk, og man reagerer ikke alltid slik man skulle ønske i sjokk. Det er jo mannen som er syk i hodet her, som kunne finne på å utøve vold mot deg! 

Kunne du tenke deg å være i forhold med en sånn mann? Som kan gjøre sånt mot deg? Er det en du kan stole på? Nei, og dette skal du fokusere på! De følelsene du har for han, er ikke gjensidig. Han har ikke følelser for deg, han utnytter deg, og er at på til voldelig mot deg. Fokuser på det, slett han fra alt, å prøv å kom deg over han. Vi er fler som har vært der, fått følelser for en ff, å fått en hekt. Tro meg ts, når du får dette på avstand, så ser du selv at han er ikke så fantastisk som du bygger det opp til, han utnytter deg seksuelt, på tross av at han vet du har følelser. En mann som gjør dette mot deg, er ikke noe å bygge et forhold med.. 

Anonymkode: fd9d8...b63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Du skal bare være glad for at dette skjedde mens det faktisk var noe til stede for å ringe Politiet. Hva om dette hadde skjedd om du var alene med han??? Han er utagerende og voldelig så på ett eller annet tidspunkt ville ha ha klikket uavhenging av denne situasjonen. Da hadde du muligens vært død nå. Venninnen din gjorde alt riktig. Hun prøvde også å få han av deg, men måte gi opp og ringte politiet i stede. Du bør faktisk takke henne. Tydelig at du ikke eier så mye selvinnsikt om du ikke ser dette selv.  At hun har lav moral som er utro mot mannen sin og går etter sin venninnes Fucking Friend (🙄 Herregud for et barnslig og kleint uttrykk, er du 18? ) er en helt annen sak. 

Anonymkode: e6b5f...cad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er riktig å legge skylda på venninna di her, ts. Hu var nok veldig redd og i sjokk selv. Hu prøvde jo å få han vekk og hu ringte også politiet, så å si at hu ikke gjorde noe blir feil. Det er lett å si hva man ville gjort og ikke ville gjort før man er oppi det selv, da man aldri vet hvordan man reagerer. Det kunne endt med at han også skada henne og ting kunne gått enda verre. Prøv å se hennes situasjon også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Reputation skrev:

Hvem er du egentlig sint på her?

Han som slo og utøve vold mot deg, eller hun som rota med han?

For ja, det var dårlig gjort av venninna di men er det virkelig kun det du siter igjen med etter den kvelden?

Begge to, men venninnen min har jeg kjent nesten hele livet og har vanskelig for å forstå hvordan hun kunne rote med han. Hu var stygg mot både mannen sin og meg ved å gjøre det.

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du gir jo henne skylden for alt her. Skjønner at du er bitter, men hva skal du gjøre da? Gå å være sint og sur resten av livet? Eller skal du prøve å gå videre? 

Anonymkode: ba5d4...5f1

Gå videre. FF har jeg selvfølgelig null kontakt med.

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 35539...300

Pga jeg ikke kan bli boende i blokken siden det bor mange gamle her og de blir redde for at dette kan gjenta seg, at det kommer noen inn i bygget pga meg. Politi kom jo med skjold til og med.

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, caline skrev:

Jeg syns ikke det er riktig å legge skylda på venninna di her, ts. Hu var nok veldig redd og i sjokk selv. Hu prøvde jo å få han vekk og hu ringte også politiet, så å si at hu ikke gjorde noe blir feil. Det er lett å si hva man ville gjort og ikke ville gjort før man er oppi det selv, da man aldri vet hvordan man reagerer. Det kunne endt med at han også skada henne og ting kunne gått enda verre. Prøv å se hennes situasjon også!

Vanskelig når man er redd for å bli drept. Jeg hadde slått fyren i hue. Det er så mange som sier "jeg vet ikke hvordan jeg ville ha reagert i en sånn situasjon". Så mange her på KG jeg aldri ville satt min lit til hvis jeg havnet i en jævlig situasjon. Alle havner jo i sjokk hele forbanna tiden, selv om det de egentlig bør gjøre er å hjelpe. Det er noe man bestemmer seg for. Folk bør bli trent mer opp til å bli hverdagshelter. Det er min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - søk hjel, move on!

Anonymkode: 3ba86...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hei!

Dette er mitt tredje innlegg om hendelsen. Historie gjort kort: gift venninne rotet med min FF på byn og tok han med hjem til meg etter at jeg hadde sittet og ventet på henne. Jeg ble rasende og skrek han skulle komme seg ut, det endte med at han heiv meg ned i gulvet, presset hodet mitt mot gulvet og truet meg på livet. Jeg holdt på å svime av og har blåmerker over hele meg. Venninnen min prøvde å få han av meg, men ga opp. Hu ringte politiet og satt bare hysterisk og SÅ PÅ at han presset hodet mit ned mens jeg sa jeg ikke fikk puste. Dette varte i hvertfall fem minutter og føltes lenge! 

Hvem SER PÅ DETTE? Jeg syntes det bare er høl i huet at hun ga opp! Greit hun ringte politiet, men som hun sa til politiet: han kan drepe hu. Det er snakom sekunder! 

Ja, det var snakk om livet mitt og hu bare satt der?!

 

 

Anonymkode: d4829...b53

Slutt å drass tvilsomme folk inn i ditt eget hjem.

Livet ditt høres ut som et salig rot. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Antoinette skrev:

Slutt å drass tvilsomme folk inn i ditt eget hjem.

Livet ditt høres ut som et salig rot. 

Indeed. Gift utro drittvenninne ligger med fuckfriend som truer og er voldelig. Jeez.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mange sier søk hjelp her,jeg går allerede til psykiater, er på medisiner og har flere diagnoser ( pga ting jeg har opplevd i livet ). 

Kaller han bare FF pga jeg har sett det som er uttrykket som blir brukt her inne. Har selvfølgelig ikke kontakt med han mer.

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser mange sier søk hjelp her,jeg går allerede til psykiater, er på medisiner og har flere diagnoser ( pga ting jeg har opplevd i livet ). 

Kaller han bare FF pga jeg har sett det som er uttrykket som blir brukt her inne. Har selvfølgelig ikke kontakt med han mer.

Anonymkode: d4829...b53

Du må jo anmelde ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Antoinette skrev:

Slutt å drass tvilsomme folk inn i ditt eget hjem.

Livet ditt høres ut som et salig rot. 

Det har det blitt etter dette ja. Så skal flytte nå og kutte ut «venner» som henne. 

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Lava Anne skrev:

Du må jo anmelde ham.

Han er anmeldt. Han knuste et vindu her også. Maste om han kunne gjøre opp privat siden det blir dyrere med politiet. Noe jeg selvfølgelig sa nei til.

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller kutte ut FF din, det er jo han som tråkker over grensene her. Du har følelser for han, og du lar deg lure. 

Venninnen din kunne faktisk havnet i fengsel hvis hun hadde skadet han. 

Anonymkode: d87fd...633

I fengsel? For å forsvare venninnen sin, som var i ferd med å bli banka opp?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen. Veit ikke folk hva sjokk er? 

Anonymkode: ba5d4...5f1

Ja, og det ser dumt ut fra utsida. Hvis noen hadde etterlatt meg alene i en sånn situasjon, hvor jeg ble banket opp og truet på livet, så hadde ikke denne unnskyldningen hjulpet. Jeg har selvfølgelig mer respekt for en venn som hjelper en venn i nød enn en venn som fryser og så unnskylder seg med sjokk. Jeg har havnet i to sjokksituasjoner hvor jeg sa til meg selv, i en forvirret og hyperaktiv tilstand, bedre å gjøre noe enn ikke gjøre bedre å gjøre noe enn å ikke gjøre noe. Man kan faktisk GJØRE NOE, også i en sjokktilstand.

Anonymkode: 0ed9e...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller dere nå? Hun skulle ikke gitt opp! Ikke funnet kniv nei, men slått han i hue, gjort alt for å få han bort!

Hu var i sjokk? Hva med meg som lå der? 

Anonymkode: d4829...b53

Hvis han ville kvalt deg hadde du vært død. Kvalt i 5 minutter uten å puste?? Du ljuger så det renner av deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...