AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Skal lage pizza i helgen, og kom på at jeg ikke kan spise spekemat. Jeg er bare ca 5 uker på veg. Men, det jeg lurer på. Kan en spise det når det har vært i ovnen? For da blir det jo varmebehandlet? Noen tips og erfaringer? Sikkert dumt spørsmål, men er førstegangsgravid og mye nytt ☺️ Anonymkode: 7cdc5...5dd
Sommerfugl90 Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Du kan det 🤗 Jeg var litt overnervøs som gravid og stekte faktisk pepperoni-pølsene før jeg la dem oppå pizzaen og stekte den i ovnen, haha. Helt unødvendig altså 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Om de er oppvarmet til rett temp i 5 min. Anonymkode: 87c1f...b66 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 10 timer siden, Sommerfugl90 skrev: Du kan det 🤗 Jeg var litt overnervøs som gravid og stekte faktisk pepperoni-pølsene før jeg la dem oppå pizzaen og stekte den i ovnen, haha. Helt unødvendig altså 🙈 Haha 😂 En blir litt overnervøs av alt en skal unngå osv🙈 Anonymkode: 7cdc5...5dd
Sommerfugl90 Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha 😂 En blir litt overnervøs av alt en skal unngå osv🙈 Anonymkode: 7cdc5...5dd Ja, man har jo bare ansvar for å holde det viktigste lille mennesket man noen gang skal treffe frisk og i live. Men det er slitsomt å være unødvendig forsiktig, så jeg håper jeg klarer å slappe mer av neste gang.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Jeg spiser alt av spekemat 😅 i første svangerskap var jeg mer nøye. Nå med nr 4 er jeg myyye mer chill! Det er faktisk noe hysterisk.. blir sikkert hengt av kg-politiet nå men det skal jeg tåle 😏 Anonymkode: e2431...8e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå