Gå til innhold

Høyesterett: Bob og Rambo må dø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha! Ja ! Jeg  skremmer gjerne  folk som syns Bob og andre hunder fortjener å bli kokt levende i Kina ja!     Få hunder som lever så bra liv som mine.  Et det provoserende å høre det også eller...?

Er det  fælt å høre at hundene mine var torturert i hundekamp og brukket ben som unghunder? Jeg mener- vanskelig å si at "så bra hundene dine lever som konger idag"!  

Anonymkode: 3d9df...f22

Ikke spesielt provoserende. Syns bare holdningene dine og måten du ordlegger deg på ikke var noe å skryte av.

Forøvrig tror jeg ikke at du har verken "muskelhunder" elle andre hunder. Ikke nå og heller ikke senere.

Anonymkode: 43ced...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MannOslo1984 skrev:

Det handler ikke om meg. I Kina spiser de hund, og det er helt normalt. I Norge er vi med på å selge bomber som dreper barn i Yemen. Det er også helt normalt. Så verken kinesere eller nordmenn er sinnsyke. Ingen barn i verden fortjener å bli bombet av bomber som finansierer NAV - støtten til deg og meg samt vår velferd. Om kineserne spiser hund så er ikke vi noe bedre som spiser lammekjøtt og ku.

Du vet hvordan de behandler hunder og katter? Det er normalt der nede. De fleste i Norge støtter ikke drap av små barn 

 Norge har sine stygge metoder ja, men Kina er utrolig mye verre. De nyter å se dyr bli torturert.  Hundekjøtt er heller ikke bra å spise. Spiser ikke kjøtt selv. Sluttet i 2007.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke spesielt provoserende. Syns bare holdningene dine og måten du ordlegger deg på ikke var noe å skryte av.

Forøvrig tror jeg ikke at du har verken "muskelhunder" elle andre hunder. Ikke nå og heller ikke senere.

Anonymkode: 43ced...301

helt UFATTELIG at du ikke er i stand til å forstå at andre mennesker lever andre liv,  i andre land, til og med i andre verdensdeler.  Millioner på millionet har hunder. Millioner har pitbulls!   Du har ikke fått med deg det?? 

Tenk det!!😂  snakk om å røpe seg som ei ekte støing!  Takk for underholdningen! 

Og rapportert:)  

Anonymkode: 3d9df...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke spesielt provoserende. Syns bare holdningene dine og måten du ordlegger deg på ikke var noe å skryte av.

Forøvrig tror jeg ikke at du har verken "muskelhunder" elle andre hunder. Ikke nå og heller ikke senere.

Anonymkode: 43ced...301

Og gleder meg til den dagen pitbulls og 

Amerikansk Staffordshireterrier (også kalt AmStaff),

Amerikansk Pitbullterrier (Pitbull),

Argentinsk Dogge,

Fila Brasleiro

og Tosa.  Blir lovlig i Norge igjen!

Pitbull er nok den første til å bli lovlig igjen. 

Pussig det der - jeg VISTE at du ikke klarte å finne glede i å vite at mine hunder og mange mange andre er reddet og ivaretatt etter mishandling etc

Umulig å relatere meg til at ikkt første tanke er "så bra !!".

 

Anonymkode: 3d9df...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha! Ja ! Jeg  skremmer gjerne  folk som syns Bob og andre hunder fortjener å bli kokt levende i Kina ja!     Få hunder som lever så bra liv som mine.  Et det provoserende å høre det også eller...?

Er det  fælt å høre at hundene mine var torturert i hundekamp og brukket ben som unghunder? Jeg mener- vanskelig å si at "så bra hundene dine lever som konger idag"!  

Anonymkode: 3d9df...f22

For noen dyriske holdninger du har til andre mennesker som du er uenig med at du må ty til å bruke kamphunder og nærmest true dem til å ha meninger, synspunkter og holdninger som deg ovenfor dyr.

Du høres ut som en despot som må ty til vold fremfor å diskutere på et diskusjonsforum med ikke voldelige metoder. Antidemokratiske holdninger du har som er imot ytringsfriheten til individet. Du høres ikkke noe særlig bedre ut enn kineserne. Antinorske illiberale holdinger du ytrer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, wintergirl skrev:

Du vet hvordan de behandler hunder og katter? Det er normalt der nede. De fleste i Norge støtter ikke drap av små barn 

 Norge har sine stygge metoder ja, men Kina er utrolig mye verre. De nyter å se dyr bli torturert.  Hundekjøtt er heller ikke bra å spise. Spiser ikke kjøtt selv. Sluttet i 2007.

Ja, Norge og nordmenn er jo så mye bedre. Vi gir jo fredsprisen til Obama. En krigersk president mens vi snakker nedsettende om Trump. De fleste i Norge støtter indirekte drap av småbarn, og synes det er helt greit at vi eksporterer våpen og utsyr som blir brukt i kamper blant annet i Yemen. Nettopp fordi vi stemmer på de vi stemmer på og som regjerer i Norge i dag som har ingenting i mot at vi selger våpen. 

Majoriteten i Norge synes til og med at det er helt grei at vi har en voldtektsmann som oljeminister. Så slutt å tro at vi er så mye bedre her på berget. I Kina spiser de hund og det er helt greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, MannOslo1984 said:

Ja, Norge og nordmenn er jo så mye bedre. Vi gir jo fredsprisen til Obama. En krigersk president mens vi snakker nedsettende om Trump. De fleste i Norge støtter indirekte drap av småbarn, og synes det er helt greit at vi eksporterer våpen og utsyr som blir brukt i kamper blant annet i Yemen. Nettopp fordi vi stemmer på de vi stemmer på og som regjerer i Norge i dag som har ingenting i mot at vi selger våpen. 

Majoriteten i Norge synes til og med at det er helt grei at vi har en voldtektsmann som oljeminister. Så slutt å tro at vi er så mye bedre her på berget. I Kina spiser de hund og det er helt greit.

 

Slutt og ta meth!. Vanvittig skrullete innlegg.😂

Anonymkode: 3d9df...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MannOslo1984 skrev:

Ja, Norge og nordmenn er jo så mye bedre. Vi gir jo fredsprisen til Obama. En krigersk president mens vi snakker nedsettende om Trump. De fleste i Norge støtter indirekte drap av småbarn, og synes det er helt greit at vi eksporterer våpen og utsyr som blir brukt i kamper blant annet i Yemen. Nettopp fordi vi stemmer på de vi stemmer på og som regjerer i Norge i dag som har ingenting i mot at vi selger våpen. 

Majoriteten i Norge synes til og med at det er helt grei at vi har en voldtektsmann som oljeminister. Så slutt å tro at vi er så mye bedre her på berget. I Kina spiser de hund og det er helt greit.

 

Hva i hell har dette med hvordan dyr blir behandlet å gjøre? Leser dine innlegg så ser jeg jo at nordmenn er totalt idioter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt og ta meth!. Vanvittig skrullete innlegg.😂

Anonymkode: 3d9df...f22

Har du tatt meth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

La meg først si at jeg ikke tror at Bob er skyldig i det han er dømt for! Men likevel, dersom han nå skulle vise seg å være farlig likevel, da tar denne "redningspersonen" en stor sjanse. Ved en eventuell skade vil h*n være personlig ansvarlig. Så jeg håper at hunden er så snill som jeg tror den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt og ta meth!. Vanvittig skrullete innlegg.😂

Anonymkode: 3d9df...f22

Snakk for deg selv som har kjennskap til slike stoffer. Finnes hundeeiere som gir dette til kamphundene sine. Lurt å vaske munnen sin med såpe enn å ta slike uttrykk i munnen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, wintergirl skrev:

Du vet hvordan de behandler hunder og katter? Det er normalt der nede. De fleste i Norge støtter ikke drap av små barn 

 Norge har sine stygge metoder ja, men Kina er utrolig mye verre. De nyter å se dyr bli torturert.  Hundekjøtt er heller ikke bra å spise. Spiser ikke kjøtt selv. Sluttet i 2007.

Det du skrev her har med hunder å gjøre, og hvordan de behandler. Derfor tok jeg fet med videre. Cheers. Nyt fotballsommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MannOslo1984 skrev:

Det du skrev her har med hunder å gjøre, og hvordan de behandler. Derfor tok jeg fet med videre. Cheers. Nyt fotballsommeren.

Men det du svarte på var helt ute på jordet. Hadde ingenting med hunder å gjøre ihverfall.  Ble bare for dumt. Rettferdiggjøre grusomme handlinger som er en tradisjon og mange syke jævler koser seg med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

helt UFATTELIG at du ikke er i stand til å forstå at andre mennesker lever andre liv,  i andre land, til og med i andre verdensdeler.  Millioner på millionet har hunder. Millioner har pitbulls!   Du har ikke fått med deg det?? 

Tenk det!!😂  snakk om å røpe seg som ei ekte støing!  Takk for underholdningen! 

Og rapportert:)  

Anonymkode: 3d9df...f22

Hva er ei ekte støing for  noe? :klo:

Altså, jeg er hundeeier selv, og mener definitivt at hverken Bob eller Rambo burde blitt dømt til døden. Men slike holdninger som du har gir hundeeiere et dårlig rykte.

Anonymkode: ecd7a...0ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Skywalker said:

La meg først si at jeg ikke tror at Bob er skyldig i det han er dømt for! Men likevel, dersom han nå skulle vise seg å være farlig likevel, da tar denne "redningspersonen" en stor sjanse. Ved en eventuell skade vil h*n være personlig ansvarlig. Så jeg håper at hunden er så snill som jeg tror den er. :)

Det er nok mer enn èn redningsperson som ville tatt en "sjanse" med den hunden der. Mange dyrevernsorganisasjoner har uttalt seg om denne saken, og for alt vi vet kan det være en av dem som har hjulpet. Å hjelpe denne hunden er ikke noen uoverveid avgjørelse, alle som har noe som helst greie på hunder kan se at han har en normal oppførsel. Hunder som biter, biter, og det gjør altså ikke Bob.

Jeg har vært til flere behandlere med hunden min på grunn av stivhet i et fremben, og en av dem sa at hvis alle hunder var som henne, så ville ikke jobben hennes være noe problem. Hun hadde hatt mange uberegnelige hunder til behandling, en av dem var norgesmester i lydighet og måtte ha munnkurv mens han stod på behandlingsbordet....
Min hund er dårlig oppdratt og vil bjeffe på fremmede om de er på feil sted eller har rar oppførsel. Hun er en bra kandidat for idiotisk politi til å ta en avlivningsavgjørelse for å si det sånn, så om hun kom seg løs og gikk bort og skremte noen, og politiet kom på døra, så hadde jeg omplassert henne før de kunne si "kennel". Men de som ser, de ser at hunden ikke er farlig, hun er bare lite begeistret for fremmede og oppfører seg noen ganger tullete.
I Bob sitt tilfelle er det ikke det en gang som er problemet, det som var problemet der, var at han var satt i en situasjon der han følte seg stresset (fastbundet på offentlig sted av en person som ikke var eieren hans) og ville derfor ha en utypisk oppførsel i den situasjonen. Det er ingenting "farlig" med det han gjorde heller. Min hund er heller ikke "farlig". Hun bare lager baluba når fremmede kommer for nær eller befinner seg der de ikke skal ifølge henne. Men hun biter ikke, det gjør heller ikke Bob, som var 8 år og aldri har bitt noen, det gjorde han jo heller ikke i den episoden som fikk politiet til å tisse i buksa.

Anonymkode: ecd7a...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, wintergirl skrev:

Men det du svarte på var helt ute på jordet. Hadde ingenting med hunder å gjøre ihverfall.  Ble bare for dumt. Rettferdiggjøre grusomme handlinger som er en tradisjon og mange syke jævler koser seg med.

I Norge spiser man svin, i Kina spiser man hund. Spør man en veganer er det sykt at man koser seg med bacon. Nordmenn er ikke syke jævler om de spiser bacon. Tilsvarende for kinesere som ikke er syke jævler fordi de spiser hund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, MannOslo1984 skrev:

I Norge spiser man svin, i Kina spiser man hund. Spør man en veganer er det sykt at man koser seg med bacon. Nordmenn er ikke syke jævler om de spiser bacon. Tilsvarende for kinesere som ikke er syke jævler fordi de spiser hund.

Herre min! Er du dum eller noe? Koker vi dem levende? Griller vi dem levende? Flår vi dem levende? Skjærer vi dem levende? Osv osv. De mishandler dem på.det groveste. Vet at mange dyr lider her i Norge også, men ikke sånn. 

Ingen dyr skal lide for menneskers skyld! Mennesker er ikke så verdifulle at det gjør noe. Kloden hadde ikke akkurat blitt mer ødelagt hvis vi døde ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Herre min! Er du dum eller noe? Koker vi dem levende? Griller vi dem levende? Flår vi dem levende? Skjærer vi dem levende? Osv osv. De mishandler dem på.det groveste. Vet at mange dyr lider her i Norge også, men ikke sånn. 

Ingen dyr skal lide for menneskers skyld! Mennesker er ikke så verdifulle at det gjør noe. Kloden hadde ikke akkurat blitt mer ødelagt hvis vi døde ut.

Ehm, koker hummer og sjøkreps vi. Ikke sitt på din høye hest og snakk ned kinesere. Husk, folk flest bor i Kina og ikke i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MannOslo1984 skrev:

Ehm, koker hummer og sjøkreps vi. Ikke sitt på din høye hest og snakk ned kinesere. Husk, folk flest bor i Kina og ikke i Norge.

Sitt på din høye hest my ass. Snakker ikke om alle kinesere heller. De som driver på med den sadistiske torturen, er syke i hodet. Svært få står vel ute på gatene og koser seg når de ser dyr blir mishandlet. Du vet at flere og flere kinesere er i mot det de gjør mot hunder og katter?

 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, wintergirl skrev:

Sitt på din høye hest my ass. Snakker ikke om alle kinesere heller. De som driver på med den sadistiske torturen, er syke i hodet. Svært få står vel ute på gatene og koser seg når de ser dyr blir mishandlet. Du vet at flere og flere kinesere er i mot det de gjør mot hunder og katter?

 

De i byene kanskje, men kinesere flest bor ennå på landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...