AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Del Skrevet 6. juni 2018 Tenkte å begynne å male på lerret, men har ingen kunnskap om maling sånn egentlig. Så derfor lurer jeg på, du som maler, hvilken maling foretrekker du å male med? Anonymkode: d7cd5...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Del Skrevet 8. juni 2018 Dytter. Anonymkode: d7cd5...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Del Skrevet 8. juni 2018 På 6.6.2018 den 17.13, AnonymBruker skrev: Tenkte å begynne å male på lerret, men har ingen kunnskap om maling sånn egentlig. Så derfor lurer jeg på, du som maler, hvilken maling foretrekker du å male med? Anonymkode: d7cd5...999 Akryl-maling, ettersom den tørker fortere enn oljemaling. Dessuten slipper man da de skadelige løsemidlene som er i oljemaling. Anonymkode: ea9e4...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Del Skrevet 8. juni 2018 Om du ikke trenger kunstner-kvalitet på akrylmalingen, så kan man kjøpe rimelig akrylmaling på Søstrene Grene og Clas Ohlsson. Anonymkode: ea9e4...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Del Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke trenger kunstner-kvalitet på akrylmalingen, så kan man kjøpe rimelig akrylmaling på Søstrene Grene og Clas Ohlsson. Anonymkode: ea9e4...de7 Tusen takk for tips! Da gjør jeg det 😊 Anonymkode: d7cd5...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Del Skrevet 8. juni 2018 Arylmaling på Clas O. : https://www.clasohlson.com/no/view/content/search?N=0&Ntk=All&Ntt=akrylmaling&Nty=1&D=akrylmaling&Ntx=mode+matchpartial&Dx=mode+matchpartial&showTabs=true Jeg hadde god nytte av å delta på malekurs Anonymkode: ea9e4...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Del Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Da gjør jeg det 😊 Anonymkode: d7cd5...999 Bare hyggelig Både Søstrene Grene og Clas O. har rimelige lerreter også Anonymkode: ea9e4...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te uten sukker Skrevet 2. februar 2019 #8 Del Skrevet 2. februar 2019 På 8.6.2018 den 8.30, AnonymBruker skrev: Arylmaling på Clas O. : https://www.clasohlson.com/no/view/content/search?N=0&Ntk=All&Ntt=akrylmaling&Nty=1&D=akrylmaling&Ntx=mode+matchpartial&Dx=mode+matchpartial&showTabs=true Jeg hadde god nytte av å delta på malekurs Anonymkode: ea9e4...de7 Hvilket malekurs har du tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå