Gå til innhold

Redningsvest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Jo jeg hadde vært driiiitflau.  Aldri i livet om jeg hadde begått sosialt selvmord på den måten. Heller dau på havets bunn enn at hele skolen skal få vite at jeg gikk med slik vest. Hadde jo vært overalt på Instagram og alt mulig før jeg i det hele tatt kom i land. :fnise:

:). Da er vi 2, nei da.. skjønner det er litt tullete..

Men samboer er skikkelig i mot sånn vest.. ser teit ut mener hun..

Anonymkode: 212f1...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ikke tilbakestående ut å bruke oransje vest? :)

Anonymkode: 212f1...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke tilbakestående ut å bruke oransje vest? :)

Anonymkode: 212f1...953

Hvor mange ganger trenger du å høre det før det trenger inn? 

Anonymkode: 7c0a1...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt bruke stor oransje vest når jeg er i båt, men stort sett finner jeg den upraktisk. Om sommeren når det er varmt er det godt med minst mulig vest, så da foretrekker jeg svømmevest (den er også lettere å svømme i, om uhellet skulle skje). Hvis jeg er i liten båt og det er skikkelig dårlig vær foretrekker jeg heldekkende flytedress, for i slike forhold trenger jeg uansett masse klær for å holde varmen i båten, og alle de klærne ville blitt blytunge i vannet. I kajakk trenger jeg å være i stand til å se bak meg uten å bevege kroppen, og det går ikke om jeg har en diger krage bak hodet. Derfor foretrekker jeg stort sett en helt alminnelig svømmevest eller en padlevest.

Når jeg padler bruker jeg en ganske bred kajakk som ikke egner seg for eskimorulle, så jeg har trent en del på velt. Dette har gjort at den ene gangen jeg veltet på ekte gikk det helt bra, jeg kom meg ut av kajakken helt enkelt. Jeg vet derfor at jeg klarer å løsne spruttrekket, sparke meg ut av kajakken, få hodet over vann, snu kajakken og svømme inn til land med den på slep. Jeg vet også at jeg ikke klarer å komme meg opp i kajakken fra vannet, så jeg holder meg innaskjærs.

Anonymkode: e6601...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...