Gå til innhold

Liten tiss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får se positivt på det, du slipper ihvertfall problemene med å gå i badebukse nå som badesesongen er i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter er forskjellige. Noen liker best å bli slikket, så kan penetreringen gjerne være over så fort som mulig. Mens andre digger å bli penetrert hardt, for de er det nok viktigere å ha en stor penis.

Det er jo mange alternativer, finne en som liker best å bli slikket, finne en med liten vagina, typisk en liten jente på 140-150cm, eller finne en som ikke er så interessert i sex.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Leneol skrev:

Det er jo mange alternativer, finne en som liker best å bli slikket, finne en med liten vagina, typisk en liten jente på 140-150cm, eller finne en som ikke er så interessert i sex.

 

Nå er det vel ingen sterk sammenheng mellom høyde/vekt og størrelse på vagina.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mikejohn99 skrev:

Nå er det vel ingen sterk sammenheng mellom høyde/vekt og størrelse på vagina.. 

Har bare info fra de jeg har snakket med gjennom livet, men min erfaring er at det er små jenter som klager på at kjæresten er for stor, aldri hørt en høy jente klage på det. Så tankegangen er kanskje at en liten jente ikke er så lei seg for at den er liten, hvis hun har slitt med mange som er for stor f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Leneol skrev:

Har bare info fra de jeg har snakket med gjennom livet, men min erfaring er at det er små jenter som klager på at kjæresten er for stor, aldri hørt en høy jente klage på det. Så tankegangen er kanskje at en liten jente ikke er så lei seg for at den er liten, hvis hun har slitt med mange som er for stor f.eks.

Har vært med små jenter som er trange, små jenter som er store, store jenter som er trange og store jenter som er store. Så mitt inntrykk er at det ikke er noen klar sammenheng. Men er jo ikke mange nok til at jeg skal si at sånn er det. Så åpen for at det kan være en sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at kvinners forhold til stor eller liten penis er helt nærliggende til en manns forhold til en kvinne med smal eller vid vagina, de aller fleste menn ønsker å kjenne friksjonen, men til syvende og sist er det så mye annet som er langt viktigere...

Anonymkode: 1b372...a22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis blir all narkotika snart legalisert til legalistert til personlig bruk, så sant mennesker evner empati, 

Anonymkode: e4490...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg driver på med nå tror han har micro-penis enda hans er 14 cm lang. Jeg synest den er veldig flott jeg da. Men hun som han drev på med før meg for noen år siden dumpet han rett etter de hadde hatt sex første gang.. hun er bestevenninna til min bestevenninne, og hun hadde fortalt henne at han hadde liten penis og var dårlig i senga. Dette hadde komt ut så selvtilliten hans var helt ødelagt da vi møttes. Fikk så vondt av han, jeg synst han er dritgod i senga, så det så 😛

Anonymkode: 096dd...6b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Vagina er lite sensitiv så såklart har størrelsen noe å si. Skal du klø deg i nesa bruker du ikke et sylttynt hårstrå huden ikke kjenner.

 

Anonymkode: 15322...adc

Vagina er ikke lite sensitiv, men kvinner og kvinners kropp burde komme med bruksanvisning. Man bør helst kose, stryke og pirre mer enn rett på vagina for å få vagina i sensitiv modus. Kvinners seksualitet er kompleks, og langt mer enn vagina. 

Gud, skapelsen eller skjebnen gjorde en fatal feil da menneskers forplantningsmåte ble gjort lystbetont, men uten at kvinner nødvendigvis må komme for at det skal bli barn av det. Jeg tenker at mye hadde vært annerledes dersom kvinner også måtte få orgasme for å skape barn. Da hadde nok kvinners seksualitet fått betydelig større fokus. Vært eget fag på skolen kanskje. Menn med spesialutdannelse og diplom i hvordan kvinner skal for føres, tennes og bringes til ekstase. Det hadde vært noe det! Slik det er er vi kvinner avhengig av at menn har oppriktig ønske om å tilegne seg slike kunnskaper, og det er det for få som har. 

Kommer jeg en gang inn perleporten skal jeg ha klagesaken klar. Ved neste skapelse bør BÅDE menn og kvinner få orgasme for at det skal bli barn av det! Dessuten bør vagina og alle andre kroppsåpninger være fysisk stengt dersom kvinner ikke har lyst, og noe jomfruhinne vil vi ikke ha!!!! 

Så det så! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Han jeg driver på med nå tror han har micro-penis enda hans er 14 cm lang. Jeg synest den er veldig flott jeg da. Men hun som han drev på med før meg for noen år siden dumpet han rett etter de hadde hatt sex første gang.. hun er bestevenninna til min bestevenninne, og hun hadde fortalt henne at han hadde liten penis og var dårlig i senga. Dette hadde komt ut så selvtilliten hans var helt ødelagt da vi møttes. Fikk så vondt av han, jeg synst han er dritgod i senga, så det så 😛

Anonymkode: 096dd...6b7

uff ,det der er bare trist . Vet om en jeg også som har blitt utsatt for sånt .Var det en ung gutt ?

Anonymkode: 952cb...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg selv også inntil jeg traff en med penis på ca 7 cm og tykkelse som lillefingeren min. Selvfølgelig trist for personen, men jeg kan ikke med hånden på hjertet si at det ikke betyr noe. Selvsagt betyr det noe.

Anonymkode: 12878...f21

Det er ekstreme tilfeller det som regel ikke spørres om. Stakkarene tror jo helt normale peniser er uatraktive for kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste peniser fungerer det helt fint med. Men jeg har hatt sex med en 5 cm tynn penis, og det er ikke gøy. Men er den 12 cm, så funker det veldig bra. Og de fleste har jo helt normal penis, som funker bra, selv om de ikke har en diger. 

Anonymkode: cbdf3...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en skikkelig pølse er jo deilig 😁

Anonymkode: 3e38f...b3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har overraskende mange venninner som er opphengt i tykkelse og lengde. 

Jeg synes lang er dritvondt! Hater bånning. Normalt liten og litt tykkelse er superdeilig. Ostepop er for tynt da. Man få ikke undervurdere fingre. Sex er mere enn kun penetrering. 

Anonymkode: d4a27...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er over gjennomsnittet vid ville det vært et problem, men for mange er nok liten helt fint. Det viktigste er vel at man passer sammen. Stor tiss og liten vagina er jo heller ingen god kombinasjon.

Anonymkode: d4cc4...d83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 22.25, Sphere skrev:

 

 

 

De fleste kvinner bryr seg ikke. Det viser forskning. Vi menn er bare veldig flinke til å høre på de som faktisk bryr seg. 

tullprat ! I den virkelige verden fungerer det ikke sånn ,og det vet du jævlig godt . 

Anonymkode: 952cb...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var borti en fyr engang som mente at han hadde så liten pikk at jeg ikke fikk se ham naken. Han skammet seg og gjemte seg under dyna eller hadde boxeren på så snart det var mulig. Det var forferdelig lite sexy. Vi hadde sex før jeg oppdaget at han hele tiden skjulte seg, og sexen var helt ok den. Merka ikke at pikken var noe mindre enn jeg var vant med. Så jeg tror det var noe han innbilte seg. Selvtillit er sexy, ergo ble det ikke noe mer med den karen her.

Annen erfaring tilsier tykkelse er bedre enn lengde. En stor, tykk pikk er vakker å se på, men for meg hadde det nok blitt for stort. Dette er nok like individuelt som preferanser for store/små bryst f.eks.

Anonymkode: be908...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

tullprat ! I den virkelige verden fungerer det ikke sånn ,og det vet du jævlig godt . 

Anonymkode: 952cb...37a

Jeg lever faktisk i den virkelige verden, vet du. Og forskning som også er fra den virkelige verden støtter meg opp der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sex med en mann hvor jeg har tenkt at penisen var for liten, aldri. Jeg bryr meg egentlig ikke om penis-størrelsen, men skulle jeg valgt ville jeg heller hatt en som er gjennomsnittlig eller litt mindre enn gjennomsnittet enn en diger en. Vaginaen tilpasser seg bredden, men tilsynelatende ikke lengden like godt, så en stor penis treffer så langt inn at jeg nesten kaster opp i smerter. Når det gjelder bredde - ehh altså, i bredde går det i utgangspunktet helt fint (med oppvarming kan jeg fint ha sex med en med stor penis), men... for oss som liker å ha anal-sex av og til er det mye bedre med en som ikke er stor. 

 

Anonymkode: 76e36...68d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt sex med en mann hvor jeg har tenkt at penisen var for liten, aldri. Jeg bryr meg egentlig ikke om penis-størrelsen, men skulle jeg valgt ville jeg heller hatt en som er gjennomsnittlig eller litt mindre enn gjennomsnittet enn en diger en. Vaginaen tilpasser seg bredden, men tilsynelatende ikke lengden like godt, så en stor penis treffer så langt inn at jeg nesten kaster opp i smerter. Når det gjelder bredde - ehh altså, i bredde går det i utgangspunktet helt fint (med oppvarming kan jeg fint ha sex med en med stor penis), men... for oss som liker å ha anal-sex av og til er det mye bedre med en som ikke er stor. 

 

Anonymkode: 76e36...68d

Grunnen til at du aldri har opplevd det er fordi menn med liten penis har vett nok til å holde seg unna sex siden de vet penisen bare vil være en skuffelse for dere kvinner uansett. 

Anonymkode: e4490...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...