Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #181 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Lord Friendzone skrev: ...når man minst én gang i livet har fått gebyr for å ikke ha spolt tilbake en VHS-kassett... ...når man har klare minner fra da fotball-gutta deltok i VM... ...når man savner godteri fra 80-tallet, som original Bugg og Pink Panther-brus... Det var ikke tilfeldigvis en Nokia 1610? Den var altfor stor, men betjeningsmessig hadde den sine fordeler sammenlignet med de mindre telefonene som bare hadde fire knapper (pluss tall, * og #). Både R-knappen og ABC-knappen kunne man savne på den neste generasjonen, som Nokia 5110. Mine 2 første var denne. 5110. I 1998. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #182 Del Skrevet 4. juni 2018 10 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hadde ikke jeg heller turt...🙈 Men så dumt, ikke sant. Han var folkelig, og stadig å se på skitur med hunden Troll i Marka. Mange pratet til ham og med ham. Han tok seg visstnok alltid tid til en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #183 Del Skrevet 4. juni 2018 35 minutter siden, Whiskey hangover skrev: De måtte ringe en sentral, og der måtte de si hvor de skulle og til hvem. Riktig. Men noen kunne faktisk ringe direkte. Til en lik modell....som ingen andre hadde. Hæhæhæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #184 Del Skrevet 4. juni 2018 Ja...og så føler jeg meg litt gammel når jeg husker Mark Spitz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #185 Del Skrevet 4. juni 2018 ......og München-massakren i 1972. De olympiske sommerlekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #186 Del Skrevet 4. juni 2018 .....og Nadia Comăneci. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #187 Del Skrevet 4. juni 2018 Husker Limahl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #188 Del Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Husker Limahl jeg Nå kan du gå å legge deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #189 Del Skrevet 4. juni 2018 Husker når Bobbysocks vant Eurovision Song Contest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #190 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Nå kan du gå å legge deg..... Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimiHakkinen Skrevet 4. juni 2018 #191 Del Skrevet 4. juni 2018 Du føler deg gammel når man innser at det er 18 år siden tusenårsskiftet, Eller når du hører at kidsa som ble født i 2003 er 15 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #192 Del Skrevet 4. juni 2018 Husker Van Basten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #193 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Hvorfor det? Lihmal, du..... Heller de der andre som søsmi fikk meg til å bli drittlei på 80-tallet. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #194 Del Skrevet 4. juni 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Husker når Bobbysocks vant Eurovision Song Contest Meeen...hvor var du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #195 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Lihmal, du..... Heller de der andre som søsmi fikk meg til å bli drittlei på 80-tallet. 😉 Men de er jo best, så god musikk smak hadde hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #196 Del Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Men de er jo best, så god musikk smak hadde hun. Hehe. Det ble bare litt for mye, litt for ofte og altfor høyt. " hør her da Jerry! Nye plata til Deppesj." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #197 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Meeen...hvor var du? 😊 Så det på TV, med min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #198 Del Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Så det på TV, med min mor. Og jeg med kompiser og noen jenter på fylla. Aldri sett på GP etter det. Men det var stas. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2018 #199 Del Skrevet 4. juni 2018 NÅ føler jeg meg gammel, nå. 1985 er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 4. juni 2018 #200 Del Skrevet 4. juni 2018 7 timer siden, Catalina Culès skrev: Det er 32 år siden jeg begynte i første klasse.... Det er rundt 50(!) år siden jeg begynte i 1. klasse. For meg er lett tilgang til internett og smarttelefonen den største "revolusjonen" jeg har opplevd. Jeg fikk min første mobiltelefon (av den noenlunde bærbare typen) da jeg såvidt hadde passert 30. Det var en jobbtelefon, av typen Nokia. Jeg tviholdt på den telefonen i flere år, selv da venner og kolleger kjøpte seg mindre (mye mindre!) modeller. Jeg byttet den først ut etter et kundemøte der den viktige kunden sa: "Si meg, Dolce, hvorfor har du med deg kjøleskapet ditt i møtet?" Første møtet med internett var et par små år senere. Vi fikk det installert på jobben. Men min teknisk kyndige kollega kunne fortelle meg at nettet snart ville bryte sammen fordi det ville bli "fullt". Så det var ingen vits i å satse på at dette skulle vare... Dette var på midten av 1990-tallet, tror jeg. Men til saken: Første gang jeg følte meg gammel, var da jeg innså at både legen min, tannlegen min, og min favoritt fotballspiller var yngre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå