Gjest Stella Rose Skrevet 27. juni 2018 #221 Del Skrevet 27. juni 2018 I går da jeg var på butikken, stod det ei jente i kassa som jeg hadde i barnehage, da jeg jobbet der, i barnehagen var hun 3-4 år, da jeg jobbet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 27. juni 2018 #222 Del Skrevet 27. juni 2018 Du kjøper deg super behagelige sko, og at det ikke bryr deg i det hele tatt at de er kjempe stygge 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. juni 2018 #223 Del Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Perelandra skrev: Da har jeg vært gammel lenge. Jeg har sovet middag siden jeg gikk på ungdomsskolen. Samme her, jeg blir alltid søvnig etter å ha spist middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. oktober 2018 #224 Del Skrevet 1. oktober 2018 ... når du stadig må bruke Urban Dictionary for å forstå hva de unge skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TimoS Skrevet 1. oktober 2018 #225 Del Skrevet 1. oktober 2018 ...når du lager "hjelpelyder" når du reiser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2018 #226 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når du ser på folk i 20 årene som småunger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #227 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når man synes at en 20 åring ser ut som en tenåring Når man nevner serier som cheers og macgyver til yngre folk og de har aldri hørt om seriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #228 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, TimoS skrev: ...når du lager "hjelpelyder" når du reiser deg. Hjelpelyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #229 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, Perelandra skrev: ... når du stadig må bruke Urban Dictionary for å forstå hva de unge skriver. Språket blir bare korte og kortere for hver generasjon 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #230 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når yngre folk blir overrasket over at du ikke hadde PC og mobil på barneskolen og og alt måtte skrives for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 1. oktober 2018 #231 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når du plutselig jobber med folk født i 94 med master 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. oktober 2018 #232 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når man er over 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 1. oktober 2018 #233 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Før følte jeg meg gammel når småungene plutselig hadde førerkort og bil. Nå oppdager jeg at barna deres kjører bil.. Svart hvitt tv, vi gjettet ofte hvilken farge hallomannen hadde på slipset. Vi fikk også telefon etter bare seks måneder på venteliste, vi var nemlig prioritert. Jeg var misunnelig på den første gutten i gata som hadde en bærbar kassettspiller med øretelefoner. Tenk å kunne ta med musikken ut og lytte helt alene. Men selvsagt, 10 AA batterier og en time før de var brukt opp.. Walkman kommet par år senere til Norge. Den første bilen min hadde fotpumpe til spylevæske. På Vgs hadde vi skrivemaskin, men jeg var også så heldig at vi fikk et helt nytt valgfag, nemlig Data. Bare det å kunne enkelt rette skrivefeil, og så skrive det ut, enten på et A4 ark, eller på en lang utskrift hvor arkene hang sammen. Endret 1. oktober 2018 av Holar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TimoS Skrevet 1. oktober 2018 #234 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Hjelpelyder? Jepp! Når du lager en lyd når du reiser deg! Har du ikke kommet dit ennå? Da er du ennå ung 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2018 #235 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, Winza skrev: Når man nevner serier som cheers og macgyver til yngre folk og de har aldri hørt om seriene Begge de seriene er eldre enn deg. Du har sett 13. gangs repriser. 😀 Og hva menes med yngre folk? Du er da ikke 57 år gammel?! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. oktober 2018 #236 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når 9 av 10 "kjendiser" er vilt fremmede for deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2018 #237 Del Skrevet 1. oktober 2018 11 minutter siden, FrankDrebin skrev: Når 9 av 10 "kjendiser" er vilt fremmede for deg. DEN er jeg så enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2018 #238 Del Skrevet 1. oktober 2018 12 minutter siden, FrankDrebin skrev: Når 9 av 10 "kjendiser" er vilt fremmede for deg. Ja, ikke sant og når noen ikke har hørt om for eksempel Kim Larsen, da begynner jeg å lure på om de har bod under en stein 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 1. oktober 2018 #239 Del Skrevet 1. oktober 2018 Du fortsatt tror du er ung og sprek, og stiller opp i tullekonkurranser mot ungdom for å vise styrke. Men resultatet blir det samme hver gang. Er det 60 meter løp så snubler du og skraper opp håndleddene og haka. Konkurreres det i å hoppe over et gjerde, en bekk og lignende, så tråkker du over. Skal det måles armstyrke med pushups så blir du så sliten i brystkassa og armene at du ikke klarer å skjenke i deg kaffe før om fjorten dager. Ikke pokker om de skal vinne over meg, de ufordragelige ungdommene. For vi var definitivt ikke så ufordragelige når vi var ungdom. 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. oktober 2018 #240 Del Skrevet 1. oktober 2018 33 minutter siden, Jerry Lee skrev: DEN er jeg så enig i. Godt det ikke bare er meg. 30 minutter siden, Zemira skrev: Ja, ikke sant og når noen ikke har hørt om for eksempel Kim Larsen, da begynner jeg å lure på om de har bod under en stein 🤨 Ja, jeg begynner også å lure på hvilken stein de har bodd under, men utrolig nok finnes det folk som er helt blanke der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå