Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #21 Del Skrevet 1. mars 2005 Sluttet på lykkepillen for ca ett år siden. Tok mye ibux før men har kuttet ned etter å ha lest det kunne påvirke fruktbarhet. Så da vil det si jeg ikke kan bli gravid da? Ettersom jeg ikke har elslim? :-( Kan jeg få tilbake dette og hvor lang tid tar det ca om jeg kutter helt ut smertestillende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #22 Del Skrevet 1. mars 2005 Om det ikke er der allerede så kommer det etter hvert. Dessverre vet jeg ikke hvor lang tid det tar før det normaliserer seg, men jeg er enig i hva Chiquita sier, det kan hende at du har det, men i så små mengder at det ikke kommer ut i trusen f eks. Enkelte må av den grunn sjekke innvendig (i vagina). Hvordan du gjør det finner du her. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #23 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er ganske så sikker på at du kan bli gravid likevel...enkelte blir det bare ikke så lett...det ordner seg nok det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reggie Skrevet 1. mars 2005 #24 Del Skrevet 1. mars 2005 Han vet hva du vil før han svarer så om han tror han ikke kan hjelpe deg' date=' så tar han ikke tlf.[/quote'] Seriøst? Jøss, det er litt av en egenskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #25 Del Skrevet 1. mars 2005 Har nettop kommet hjem fra han nå. Ikke alt han sa var hyggelig å høre men han ga meg alikavel mange gode råd. Han kommer også til å hjelpe meg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 1. mars 2005 #26 Del Skrevet 1. mars 2005 tenkte faktisk på deg i dag når jeg sto opp. lurte på om det gikk bra der? Noen ganger må man jo høre ting man ikke liker, det kan hjelpe deg senere. hva sa han om Graviditet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #27 Del Skrevet 1. mars 2005 Han sa at han så meg om 10-12år med tre barn rundt meg. Alle var mine egne Begge kjønn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 1. mars 2005 #28 Del Skrevet 1. mars 2005 Han sa at han så meg om 10-12år med tre barn rundt meg. Alle var mine egne Begge kjønn også da er det ikke no problem da. vare å vente i spenning. du må jo finne drømmemannen først, men jeg tror ikke det blir no problem forn en sånn god jente som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #29 Del Skrevet 1. mars 2005 da er det ikke no problem da. vare å vente i spenning. du må jo finne drømmemannen først, men jeg tror ikke det blir no problem forn en sånn god jente som deg Tusen takk for det Drømme mannen var i allefall i sikte sa han. Vil egentlig bare ha to barn, men tre er bedre enn null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #30 Del Skrevet 2. mars 2005 Verden vil bedras... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #31 Del Skrevet 10. mars 2005 Han vet hva du vil før han svarer så om han tror han ikke kan hjelpe deg, så tar han ikke tlf. Hmm... da kan han nok ikke hjelpe meg. Jeg prøvde å ringe jeg - men han tok ikke telefonen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #32 Del Skrevet 11. mars 2005 Hmm, kanskje du burde prøve igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 12. mars 2005 #33 Del Skrevet 12. mars 2005 Gjærne prøv flere ganger, han er en opptatt mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå